overgewicht en zwangerworden deel 2

Nod lijsje Beautiful Girls!

Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje       11-12-2008
Chanaty,  28 jaar                        4e ronde- 2de kindje                             20-12-2008

Het wachtbankje, meiden we
voor jullie!

We wachten nog ff rustig

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  32 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend: 9 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
24-11-08                 controle om 15.50 uur
Nanda
06-01-09                  controle om  20:15 uur

Bloemetje
23-12-08                  controle om 14.30 uur
joke
24-12-08                  eerste afspraak om 11 uur!!
Fleur    
13-01-09               controle om 14.20 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Bloemetje
25-11-08               extra 20 weken echo om 11.15

Nathalie
15-12-08                 20 weken echo om  16.00 uur  
Fleur                          
09-01-09                 20 weken echo om 8.15 uur

Hallo allemaal,

Ben er niet zo heel vaak, vorige week een rot week gehad met bloedverlies. Gelukkig is het gestopt en ben ik weer aan het werk. Denk dat ik me gewoon te druk heb gemaakt, met alle sinterklaas vieringen, verjaardagen e.d. toen het eindelijk rustiger was begon de bloeding. We zijn ons rot geschrokken, maar gelukkig was er niets op de echo te zien.

Nog 2.5 dag werken en dan lekker vakantie voor 2 weken... heerlijk, even rustig aan. Misschien al beginnen met de plannen voor de verbouwing, zal toch snel moeten gaan beginnen in het nieuwe jaar.

Alle nieuwe zwangere van harte! geniet er van.

Ik ga weer snel aan het werk,

Tot later.

Liefs Nanda

Hopelijk blijft nodlijstje leeg voor ons allemaal!

voor jullie!

Chanaty,  28 jaar                        4e ronde- 2de kindje                             20-12-2008

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend: 9 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje    uitgerekend:

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
22-12-08                 controle om 14.30 uur

Bloemetje
Joke
Fleur    

Fleur                          

Hi Meiden, doordat het forum kuren had kon ik helaas niet reageren en moet zeggen dat ik ook weinig tijd heb gehad. Mijn schoonouders waren hier en natuurlijk naar mijn ouders geweest om echo foto's te showen enzo. En vertellen dat alles goed is met onze kleine uk. Geen afwijkingen te zien. Goed groeid. Dus wat willen we nog meer. We zijn helemaal happy en erg dankbaar dat het allemaal zo goed mag gaan.

Gelukkig hier ook alles goed lees ik. En Donja zwanger???? Super zeg. Berichtje staat er niet meer? Hoezo? Komt dat doordat de site kuren had?

Fleur fijn om te lezen dat echo helemaal goed was meis. En Nanda leuk ook weer iets van jou te horen. Ik lig nu niet al te lekker in bed, dus sorry geen uitgebreid verhaal.

Hoe is het met de rest van ons zwangere gezelschap? Ik duim hele hard voor de nog enige niet zwangere onder ons (sorry ben je naam vergeten, schaam schaam)

Liefs nathalie

Hallo dames,

Nogmaals, JA IK BEN ZWANGER. Echt super gewoon. Ik voel me voor de rest goed alleen af en toe last van me borsten. Ik ben op dit moment ook heeeeeeeeeeel erg verkouden, ben gister ervoor naar de dokter geweest om te vragen wat ik eraan kan doen. Want ik hoest ook heel erg en dat is erg naar omdat ik ook astma heb. De dokter ging rekenen hoever ik was, nou dat wist ik zelf al. En ging allerlei dingen vragen die een verloskundige ook vraagt. Ik begon dus een beetje nijdig te worden. Want ik kwam alleen maar om te weten te komen wat ik mocht gebruiken voor de verkoudheid en het hoesten. Maar goed hij gaat ook uitzoeken of ik naar gynacoloog moet of dat ik gewoon naar verloskundige kan, omdat mijn vorige zwangerschap dus halverwege niet zo goed ging (volgens de verloskundige maar ik voelde dat alles goed was). Ik had toen te veel vruchtwater en damian was ook wat groter dan gemiddeld maar voor de rest gezond. De bevalling was toen ook geen pretje omdat ie vast heeft gezeten en is toen met de vacuum eruitgehaalt. Dus dat hoor ik maandag van mijn huisarts hoe of wat. Ik ben alleen nog wel een beetje nijdig op hem. Ik gebruik medicijnen voor mijn astma al een hele tijd. Mijn vorige huisarts heeft gezegd dat ik ze gewoon mocht gebruiken en deze huisarts ging het helemaal opzoeken omdat ie het zeker wilde weten, hij klonk een beetje alsof ie mijn vorige huisarts niet goed vond ofzo. Maar goed het is alweer een heel verhaal zo geworden. Jullie horen maandag wel weer van me wat mijn huisarts heeft gezegd. Oh ja ik heb zelf uitgerekent dat ik ongeveer 20 augustus uitgerekent ben, maar ja kan er ook naast zitten natuurlijk.

Dikke kus voor iedereen en de dikke buiken ook een dikke kus
Donja

Hoi Donja,

Nogmaals Gefeliciteerd.
Ja, vervelend is dat, dat huisartsen opeens meer gaan uitzoeken.
Maar langs andere kant, hoe vervelend het ook is, wel goed vind ik het eigenlijk.
Dat ie het zeker wil weten. Niet altijd leuk, en kan je inderdaad best neidig van worden.
Maar ben benieuwd bij wie je onder controle moet.

Dikke kus en knuffel voor iedereen.

Nathalie,
fijn dat echo goed was, lekker blijven genieten he.

liefs

Hopelijk blijft nodlijstje leeg voor ons allemaal!

voor jullie!

Glittersss * * * **

*

Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje    uitgerekend:

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
22-12-08                 controle om 14.30 uur

Bloemetje
Joke
Nanda
06-01-09                controle om 20:15
Fleur    

Fleur                          
Nanda
27-01-09                 20 weken echo om 10:30

Hoi,

Ja ben eigenlijk ook wel benieuwd bij wie ik onder controle moet. Maar goed dat hoor ik maandag dan word ik gebelt over hoe of wat. Ik ga nu lekker slapen. Want kleine was afgelopen nacht aan het spoken geweest de halve nacht. Van 2 tot 4 uur, toen heb ik hem eindelijk ervan weten te overtuigen dat ie toch in zijn bedje moest gaan liggen slapen. Dus slaap lekker en jullie horen het maandag wel van me wat de huisarts heeft gezegd.

Dikke kus Donja

Terug
Bovenaan