overgewicht en zwangerworden deel 2

Donja wat super dat je zwanger bent en je best goed voeld. Irritant soms hè huisartsen, maar beter ff nakijken, dan dat het schadelijk is toch? Ben benieuwd of je naar vk of gyn moet.

Hier niet heel erg lekker dus hou het kort, kwam alleen ff iedereen fijn weekend wensen.

Liefs Nathalie

Hallo Allemaal,
Helaas ben ik het weer geworden dus op naar het nieuwe jaar
chanaty 28jr 2e kindje 6e ronde mijn nod is 19 jan
Allemaal fijne feesdagen en mag 2009 maar een zeer vruchtbare periode worden
liefs chanaty

Hallo dames,

Hopelijk lukt het deze keer wel met berichtje plaatsen. Computer werkte een aantal keer niet echt goed mee. Maar goed mijn huisarts weet het dus niet en heeft geadviseerd om naar verloskundige te gaan die ik eerst ook had tijdens zwangerschap van damian. Dus ik heb ze gemailt gelijk dezelfde dag en heb 6 januari om 15.00 uur mijn eerste controle.   Heb al een vragenlijst ingevult enzo. Meeste gegevens hebben ze nog van mijn eerste zwangerschap. Ik hoop zo dat het goed gaat deze keer, want een mk wil ik niet nog een keer meemaken.

We hebben ook al bedacht hoe we het de familie gaan vertellen. Ik heb een tekst bedacht en die ga ik uittikken op de comp en uitprinten en dat gaat dan in valentijnskaarten. Want rond valentijnsdag willen we het vertellen.

Dikke Kus en knuffel voor de dikke buiken

Donja

hallo

eindelijk doet het forum het weer...
Ik ben 24 dec bij de verloskundige geweest. ik heb mijn eerste echo gehad!! Wauw wat is dat mooi om zo'n klein kindje te zien. echt helemaal geweldig. gelukkig had de verloskundige die ik had nog geen cursus gehad om een echo te doen dus mocht ik vandaag weer naar het zh voor een termijnecho. Ik ben nu dus 12 weken ipv 13. wat ik zelf ook al dacht dus. echt helemaal top. mijn dag kan niet meer stuk!!
voor de rest gaat ie eigenlijk best goed. mag niet klagen. ( behalve dat ik meer slapend te zien ben dan wakker hihi)

Hoe is het verder met jullie? nathalie en bloemetje jullie zijn geloof ik ook net voor de kerst bij de vk geweest en?

Donja nog proficiat met je zwangerschap!!! geniet er lekker van!!

gr joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        5e ronde- 2de kindje                            

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  16 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje    uitgerekend:

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
22-12-08                 controle om 14.30 uur

Bloemetje
23-12-08                  controle om 14.30 uur
Joke
22-01-09                  controle om 10.30 uur
Nanda
06-01-09                controle om 20:15
Fleur    
13-01-09               controle om 14.20 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Fleur                          
09-01-09                 20 weken echo om 8.15 uur  
Nanda
27-01-09                 20 weken echo om 10:30

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        6e ronde- 2de kindje                      19-01-09      

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  16 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje    uitgerekend:

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
22-12-08                 controle om 14.30 uur

Bloemetje
23-12-08                  controle om 14.30 uur
Joke
22-01-09                  controle om 10.30 uur
Nanda
06-01-09                controle om 20:15
Fleur    
13-01-09               controle om 14.20 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Fleur                          
09-01-09                 20 weken echo om 8.15 uur  
Nanda
27-01-09                 20 weken echo om 10:30

Hi Meiden, joh kunnen we weer op het forum. Om eerlijk te zijn heb ik het een beetje gehad met dit forum. Om de haverklap werkt ie niet en heb ook niet zoveel energie om echt heel actief mee te kletsen. Ik zit er over te denken om me daarom af te melden. Maar vind het toch ook wel heel leuk om te weten hoe het met jullie allemaal gaat.

Fijn om te horen dat hier alles goed gaat. Allemaal nog de beste wensen. Ik hoop dat 2009 voor ons allemaal een heel mooi jaar gaat worden met voorspoedige zwangerschappen en bevallingen.

Liefs Nathalie

Hoi,

Joke, wat fijn dat alles goed was, heerlijk. Genieten is dat he? Hihi.

Nathalie, jammer dat je je wil afmelden, zou jammer zijn je verhalen niet meer te horen. Maar het is natuurlijk je eigen keuze.
Gaat het wel weer redelijk?

Hier gaat het wel.
Dinsdag van de trap gevallen en nu met voet in gips, heb teen gebroken. Gelukkig is kindje in orde, en lijkt de pijn nu wat weg te zakken.

Nou dames,
Tot de volgende keer wer.

Liefs

Terug
Bovenaan