overgewicht en zwangerworden deel 2

Hey Meiden,

Ik heb begrepen dat er veel problemen op het forum zijn, dat is de reden geweest waarom wij op een gegeven moment zijn overgestapt naar een ander forum. Ik lees hier nog veel mee, maar klets op het andere forum.

Misschien is het ook een tip voor jullie, jereno.nl, onderaan de site staan de link naar het forum. Let niet op de webwinkel, deze bestaat namelijk niet meer.

Wie weet spreek ik jullie daar.

Groetjes Linda

ha meiden

wat jammer nathalie dat je wilt stoppen. ik ben juist nieuwsgierig hoe het met jullie gaat. misschien een optie om via hyves verder te gaan? dat heeft minder vaak storing....
Zo ja mail me maar.   jokekuijsten@hotmail.com  

Bloemetje au wat pijnlijk. hoe gaat het nu? Is wel alles oke met je kleine?
sterkte ermee. hoop dat je niet al te veel pijn meer hebt, wat de keuze uit pijnmedicatie
is al zo weinig hé!

gr joke

Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer.

Joke, het gaat wel hoor, gisteren dacht ik dat pijn minder werd, maar is jammer genoeg niet zo. Erg vervelend. Neem wel een 1,5g minder aan paracetamol, maar had gehoopt met de helft minder te kunnen, maar dat lukt dus nog niet.
Met de kleine alles goed, beweegt weer flink(vooral wanneer mama eet of wil slapen hehe).

Vanmorgen ook ff bedje opgemaakt, ik vond het er zo kaal uitzien.
We hebben nu bijna alles, moeten alleen nog de kleine spulletjes hebben.

Liefs

Hallo dames,

Vervelend bloemetje dat je gevallen bent. Als verder alles maar goed is met jou en je baby. En Nathalie wel jammer dat je je wilt afmelden maar ik begrijp het ook wel want ik vind het ook irritant. Af en toe wil ik wat plaatsen en dan lukt het weer niet of ligt het forum weer plat.
Nou ik ben vandaag bij de vk geweest. Suiker en IJzer zijn goed, de rest krijg ik nog te horen. Heb vertelt van mijn mk. Want dat ik mk kreeg was ik bij andere vk. En heb vanmiddag nog gebelt om een afspraak te maken voor een echo en die krijg ik aankomende maandag om 11.30 uur. Mijn man kan alleen niet mee. En omdat de bevalling van mijn zoontje medisch was heb ik 20 januari een afspraak bij de gyn om te praten over hoe het verder moet. En dan 11 Februari weer een afspraak bij de vk.
Pffffffffffffffffff, maar ja wat moet dat moet he. Ik wilde dat het morgen al maandag was maar ja moet eventjes nog wachten tot het zover is. Ik ben vandaag 7 weken en 5 dagen. Omdat ik een mk heb gehad mag ik eerder een echo laten maken om te kijken of alles goed is met de kleine. Ik denk zelf dat alles wel goed is maar ik moet het wel zeker weten. Oh en ik moest wegen en raad eens ik woog nog hetzelfde als een half jaar geleden. Goed he.

Truste dikke kus
Donja

Nod lijsje Beautiful Girls!

Chanaty,  28 jaar                        6e ronde- 2de kindje                      19-01-09      

Het wachtbankje, meiden we

voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er nog niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     28 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009

Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend:  3 mei  2009    

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar                              16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar                       1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009  

Joke, 27 jaar                                         14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  16 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Donja, 26 jaar                                3e ronde na mk  - 2de kindje    uitgerekend:

Verloskundige bezoekjes  

Nathalie
22-12-08                 controle om 14.30 uur

Bloemetje
23-12-08                  controle om 14.30 uur
Joke
22-01-09                  controle om 10.30 uur
Nanda
03-02-09                controle om 20:30
Fleur    
13-01-09               controle om 14.20 uur

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Fleur                          
09-01-09                 20 weken echo om 8.15 uur  
Nanda
13-01-09                 20 weken echo om 10:30
14-02-09                Pret echo

Hallo meiden,

Hier gaat alles prima, inderdaad balen van het forum. Wij waren net lekker aan het kletsen op het Juni 2008 forum op aanraden van een MOM en nu is dat ook weer weg. In 2006 werkte het allemaal een stuk beter. Jammer, zo gaan ze trouwe klanten verliezen.

Gister op controle geweest, was wel spannend, na het bloedverlies van begin december. Maar alles was oké! Het hartje klopte vrolijk en mijn baarmoeder was netjes gegroeid. Gelukkig hoeven we hier niet op de weegschaal, want denk niet dat het er netjes had uit gezien  Heb ook de hele dag honger... wordt er soms gek van. Gelukkig niet zoveel trek in zoet, maar toch!

Volgende week de 20wk echo, kijk er erg naar uit, mijn moeder gaat ook mee, is wel zo gezellig.. Twijfel nog of ik mijn dochter meeneem. Denk het wel, ze is al erg bezig met de baby. Dan nog een paar dagen werken en daarna lekker een weekje naar Center Parcs! Heb er zin in, al moet ik nu natuurlijk wel uitkijken op de glijbanen enzo. Maar dat maakt niet uit. Lekker met de opa's en oma's, mijn meisje en mannetje genieten.

En gister een afspraak gemaakt voor de pretecho, we gaan naar Babyview in Barendrecht. Vorige keer ben ik in Zoetermeer geweest, was echt super hoe ze het hadden opgezet, groot scherm enzo. Hoop dat het hier ook is. Heeft er iemand ervaring met Barendrecht???

Nou lieve mensen, ik ga weer eens werken! Ik hoop dat de meeste blijven kletsen en dat we er een mooi 2009 van maken.

Dikke knuffel Nanda

Hoi,

Donja,
volgende week echo, spannend.
Je gevoel verteld je meestal ook vrij veel he?
Ik duim voor je.

Nands,
Heb geen ervaring met babyview barendrecht. Ik ben paar weken geleden in hoofddorp geweest. en ook daar was het super, nemen echt alle tijd voor je, echt mooi was dat.
Ik kreeg ook hoop echo's mee.

Hier gaat het redelijk. Nog wel vrij veel pijn, maar ja, niets aan te doen. Volgende week dinsdag moet ik weer naar het ziekenhuis. Ben benieuwd, volgens vriend moet ik weer in het gips, ik heb nog teveel pijn zegt hij, nou hoop het niet hoor, wil er echt niet terug in. Maar ja, wat moet, dat moet dan maar he.

Liefs

Hallo dames,
Allereerst nog de allerbeste wensen voor 2009 en dat het maar ons jaar mag worden.

Kom niet zo vaak want de vorige paar keer kon ik hier niets schrijven nou dat is ook niks hoor.
Heb vandaag 20weken echo gehad en alles was top zag er super uit.
Het word een meisje erg super allemaal.
Tot snel
groeten fleur

Hi meiden, hier een zieke Nathalie. Ik kan toch nog wel moeilijk afstand van het forum of eigenlijk van jullie nemen hoor.   Ben toch wel erg benieuwd hoe het met jullie gaat enzo. Ik heb niet altijd puf om te reageren en tis soms zo'n wirwar met alles. En tja ik was natuurlijk trouw forumfan die in meerdere topics meekletste dus dat maakt het ook wel moeilijker. Als je 1tje hebt bij te houden dan gaat het als zwangere vergeetachtige muts misschien nog net, hahah.

Hier al sinds 3e kerstdag ziek eigenlijk. Maar sinds dinsdag echt extreem. Zit je daar op je eigen verjaardag en kan je niet eens 5 minuten stoppen met hoesten. Vanaf woensdag lig in met koorts in bed. Dat is nu gelukkig gezakt, maar heb donderdag de ha wel op bezoek gehad. Had bijna 40 graden koorts en onwijs hoesten e.d. Gelukkig geen longonsteking maar bronchitus. Ik had al een kuurtje gekregen begin van de week, die ik mag met mijn zwangerschap. Ik moet eigenlijk andere medicijnen, maar ja die mag ik niet met die kleine uk in mijn buik. Dus het word uitzieken en echt hopen dat ik snel opknap want ben het goed zat.

Ohh spannend meiden die eerste echo hebben en 20 weken echo. Bijzonder is dat allemaal hoor. Hier waarschijnlijk nog 6 weekjes wachten op een echo. Waarschijnlijk moet ik toch 30 weken echo. Morgen ben ik alweer 24 weekjes zwanger. Al voel ik me absoluut niet zwanger de laatste dagen. Kan er niet echt van genieten op deze manier. Wil eigenlijk de stad in, babyshoppen e.d. ideeën op doen en met babykamer bezig. Maar doordat ik al zolang ziek ben, hebben we nog steeds geen behang kunnen kopen. Tussen kerst en oud & nieuw waren we bij mijn schoonouders. Mijn schoonouders zouden dit weekend komen voor mijn verjaardag, maar ja dat gaat nu ook niet door. Mijn vriend heb ik namelijk ook aangestoken sinds gisteren. Dus gaat lekker hier, hahah.

Ik zal niet vaak meer langs komen, maar helemaal afscheidnemen lukt denk ik ook niet, haha.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan