overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi Mama van Stijn,

Ik heb eigenlijk alleen nu last van mn borsten, nu ik zwanger ben, tijdens cyclus eigenlijk niet echt last van gehad, enkel de eerste keer, dat was na eisprong.

wat jammer dat je man slecht nieuws heeft gekregen, een positieve test was wel leuk geweest, maar denk ook ietswat vroeg om nu te testen?
wanneer ga je weer proberen? heb je het gevoel zwanger te zijn?

hier gaat het redelijk goed.
liefs

Hi bloemetje,
In ieder geval geen test meer voor het weekend!
Tja, denk ik dat ik zwanger ben? Ehm...... ik hoop dat ik zwanger ben waardoor ik vanalles denk! Afgezien van de grote borsten (die vandaag weer kleiner lijken of ik wen eraan...) voel ik me niet anders. Dat pinnige ben ik ook weer een beetje kwijt. Athans, ik voel me niet meer zo boos dus dat is goed!

Groetjes

spannend hoor mama van stijn,
ik duim voor je
Vind het erg spannend.

zo, ik ga ff eten voorbereiden, lasagne, eerste keer in weken dat ik weer eens zelf wat op tafel tover, terwijl ik er ook helemaal geen zin in heb hoor. pff, al hele dag zo misselijk, echt niet leuk.
baal er erg van, want voel me zo beroerd.

liefs

Hoi hoii

Ben ik ook weer eens ..  
Ester super zeg dat jullie het hartje hebben gehoord !! Zal wel heel speciaal gevoel zijn geweest !!
ja hier is het idd mis gegaan bij 6 weken en 3 dagen helaas.. Gelukkig is alles weg en kunnen we weer volop klussen ;)
Ben nu weer met ovutesten bezig, maar helaas mn ei is nog niet in zicht.. Dus word weer een giga lange cyclus..   Ellende !!
maar goed.. we wachten het (rustig ahum) af...

Verder geen nieuws vanaf mijn kant..

Hoe gaat het eigenlijk met tijgetje????

Nod lijsje Beautiful Girls!

Joke, 26 jaar                                  12e ronde - 1e kindje        tussen 05-09-08 en 09-09-08

Saskia, 28 jaar                                2e ronde  - 1e kindje      14-09-08

Fleur,35jaar                                     16e ronde-1e kindje          22-09-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       01-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel zit er niemand op het overtijd bankje!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar                   2e ronde -   1e kindje        Uitgerekend: 20 febr 2009

Ester,     27 jaar                           3e ronde - 1e kindje         Uitgerekend: 13 april 2009

Bloemetje, 23jaar               4e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 17 april 2009
Nathalie, 24 jaar                  6e ronde -   1e kindje         Uitgerekend: 5 mei  2009    

Lieve lieve meiden, ik heb jullie berichtjes nog niet terug gelezen en misschien hebben jullie het hier en daar gelezen of gehoord. Maar wou toch ff persoonlijk het heugelijke, onwerkelijke nieuws komen vertellen

Ikke !!!

Kan he nog amper geloven dat ronde 6 idd mijn ronde werd zoals mijn voorgevoel vanaf het begin was. En mijn wens om tijdens de vakantie in Luxemburg positief te mogen testen is 26 augustus uitgekomen. Ik ben vandaag 35 dagen zwanger (kort eigenlijk nog maar hè, hihih)

Wel gek hoor om jezelf op zwangerelijstje te zetten, terwijl je normaal andere meiden daar neer zet en met iedereen zo mee leefd en nu ineens zelf zwanger mag zijn na zoveel tegenslagen in het leventje. Dit is voor ons echt nieuwe fase. En hoop echt dat alles goed mag gaan! Morgen ga ik ff de ha bellen, omdat ik natuurlijk medische verleden heb. En denk dat ik gewoon ff afspraak maak om langs te gaan. Ben wel benieuwd hoe hij reageerd, dat moet ik het ineens hardop zeggen. Dat heb ik natuurlijk wel tegen mijn vriend gedaan, maar verder weet niemand het nog, behalve jullie dan nu, hihih.

Ik ga ff proberen bij te lezen hoe het met jullie gaat. Maar fijn zou zijn als ik ff updat kreeg, hihih

Bedankt voor al jullie lieve woorden en steun van de afgelopen maanden. Jullie zijn echt toppertjes!

Liefs Nathalie

Ester wat onzettend fijn dat jullie hartje hebben horen kloppen zeg meis. Wat goed nieuws. Kreeg je al eerder echo omdat je mk hebt gehad en medische problemen hebt? Want de meeste meiden moeten langer wachten toch? Ik ga morgen ha bellen, geen idee heo het allemaal verder in zijn werking gaat. Ik vind het zo spannend.

Mama van Stijn, denk dat je nog te vroeg hebt getest meis, weet het wel zeker, je zat op 24 dagen. Geef het nog ff de tijd. Wie weet test je volgende week alsnog positief. Hoop het voor je.

Mijn mannetje en ik hebben ook niet veel geklust hoor. Deze periode leefde mijn mannetje voor het eerst erg mee. Hij was betrokken bij de ovulatietesten, vroeg of ik mijn ei al had gevonden enzo. Alleen van klussen kwam niet mega veel terecht. Niet om de dag ofzo. Uiteindelijk heb ik hem verleid op de bank en toen gezegd dat als ie meer wou dat ie naar boven moest komen. Het duurde ff maar hij is uiteindelijk toch naar boven gegaan en kijk hier wat er van terecht is gekomen. Ook ben ik na de tijd langer blijven liggen en heb ik dat randjesfietsen ofzoiets eens geprobeerd. Nou in elk geval ik ben na die tijd nog klaargekomen teministe en toen blijven liggen. Dus wie weet heeft het iets bijgedragen. En misschien ook wel dat ik begin aug in Luxemburg ben geweest of die behandeling bij osteopaat, wie zal het zeggen. Ik kan het nog niet echt geloven hoor.

Liefs Nathalie

Wat jammer dat je ongi bent geworden Fleur, ik duim voor je in September hoor. En ook voor Joke! Hoe is ie met jou meis? En met onze zwangere tijgertje?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan