Shit is dat... heb je een tekst getikt, je zegt plaats bericht en dan: foutmelding!!!
Maar goed, nog maar een keertje.....
Ester: Super dat het goed gaat!! Een echt kloppend hartje!! Gefeliciteerd!!
Hier gaat alles z'n gangetje! Ik heb vaginale afscheiding gegoogled, maar er is zoveel........ Eerst moet je de nare dingen scheiden van het normale. Dan moet je nog 1 zien te vinden die in normale lekentaal is geschreven. Daarnaast ben ik het type: eerst zien dan geloven! Dus eigenlijk wil ik plaatjes zien en toch eigenlijk wel heel erg graag niet! Dus....... ik wacht rustig af en het zal wel!
Dan een ander vraagje: In welk gedeelte van de cyclus hebben jullie last van opgezwollen borsten? Ik zit namelijk nu met een stel pijnlijke borsten en lekker vol! Manlief happy, alleen mag hij er niet aankomen!
Mijn man heeft vandaag slecht nieuws gehad, dus ik hoopte hem te kunnen verblijden met een positieve test. Natuurlijk was het negatief. Ik die test met 24 dagen (na een cyclus van 42 dagen) is niet bijster slim. Maarja, ben al de hele week enorm pinnig en dan die borsten ernaast......... Maar goed, helaas dus. We wachten netjes af.
Ter afsluiting heb ik een gesprek voor jullie tussen mijn man en ik. (Zo zie je maar weer waar mijn man mee denkt...........)
Vannacht....
Ikke: Sorry schat, dat ik al de hele week zo onaardig en pinnig ben.
Hij: Ja, dat klopt. Hoe komt dat?
Ikke: Geen idee, misshien ben ik wel zwanger? Tijdens de zwangerschap van Stijn was ik ook niet te genieten!
Hij: Kan niet. Daarvoor hebben we te weinig seks gehad.
?????? (Notitie mijnerzijds: Hij vind het altijd te weinig hoor)
Ikke: Er is maar 1x nodig om zwanger te raken!
Hij: ........................ stilte .......................
Tja.................. wat moet ik daar nu mee ....................
Nou, dit was het weer! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de boop-kwestie!!
Slaap lekker en tot gauw