overgewicht en zwangerworden deel 2

Hallo Dames,

Hoe gaat het allemaal met jullie?
Ik lees het wel terug hoor maar ja dat is soms best veel ik hoop dat iedereen zich steeds lekkerder gaat voelen.

Nou zoals jullie zien is opoe weeeeer gekomen helaas. Om gek van te worden zo langzamer hand maar ja komt goed.

Ik heb het erg druk met werk enzo maar probeer jullie b ij te houden.

Groeten en voor iedereen een knuf
Fleur

Fleur,

wat balen, alweer die ongi daar.
hoop dat je deze ronde meer geluk hebt.
hoe voel je je?

liefs

hallo dames

hier weer ff een berichtje van mij.
Egens nu moet ik mijn eitje hebben. ik weet niet waar, want ik ben afgelopen maanden zo onregelmatig geweest dat ik nu niet meer kan peilen. ergens tussen donderdag en woensdag. (mannetje weer blij hihi)
Maandag gaan we lekker een midweekje naar de ardennen. en misschien ook nog wel even een dagje naar luxemburg. kom ik je misschien nog wel tegen nathalie. ff lekker weg met zijn 2tjes. ben er echt aan toe. We hebben nu ook al 1 week erop zitten, maar dat gaat toch wel snel zeg. hij is al omgevlogen. afgelopen nacht zijn we lekker even een nachtje eruit geweest. even bubbellen bij sanadome in nijmegen. Heerlijk zeg. je voelt je weer herboren.

groetjes en tot snel joke

Hoi,

joke,
Spannend je eitje nu ergens, hihi, is voor die mannen altijd zo fijn he. hihi die van mij begint te klagen, heb er nu ff geen zin in, ben s avonds zo moe. dat ik meteen in slaap val. haha. dus laat hem nog maar ff genieten hoor, hihi.

ooh heerlijk weekje met zijn tweetjes weg. lekker genieten van elkaar. dat komt wel goed zo te lezen.

hier gaat het redelijk.

liefs

Hallo allemaal,

Bloemetje met mij gaat het best goed hoor. Baal natuurlijk wel een beetje maar oke moet goed komen.
Hoe is het met jou dan?
En de rest van het forum natuurlijk?

Groeten van mij

Hey Fleur,

Ik hoor helemaaal niet op dit topic, ben al mijn hele leven slank, maar ik zit ook in de 15e ronde. Mijn nod is volgende week, de 30ste. Kon het niet laten even te reageren. Jammer voor je dat het niet gelukt is, wens je meer succes in de volgende ronde dan maar.

Groetjes Wietske
(ben 38, hoor bij de 35+ klussers).

hoi meiden...
ik schaam mij diep voor mijn lange afwezigheid, maar hier toch weer een berichtje van mij...
ik was (en ben nog steeds) heel erg moe....... en als je in een dierenpension werkt en zelf een trimsalon hebt is het nu hoogseizoen dus ik werk of ik slaap...
en behalve dat maakte ik me enorm veel zorgen of het deze keer wel goed zou gaan dus ik heb me even afzijdig gehouden van al het babygebeuren uit zelfbescherming...
gisteren dan eindelijk de echo waar ik enorm tegenop zag, maar gelukkig ...alles is goed en het hartje hebben we horen kloppen..
helemaal geweldig...
wij dachten zelf 7 weken op weg te zijn maar de echo heeft 6,1 uitgerekend, maar ja.....als het hartje maar klopt...

Ik had toch zo gehoopt hier wat extra goed nieuws aan te treffen en zie ik tot mijn schrik dat het bij maaike sanne is misgegaan...
wat ontzettend klote voor je meid......
hopelijk ben je net als ik gelijk weer zwanger.... ik ga voor je duimen...
en natuurlijk ook voor jullie andere meiden...
natalie...extra spannend voor jou zie ik......
ik ga proberen vanavond even wat terug te lezen, maar voor nu ben ik toch erg benieuwd wat je gevoel over deze ronde zegt...
nou lieve meiden ik zal jullie niet zo lang meer laten wachten....
tot gauw en fijne dag nog!!

Shit is dat... heb je een tekst getikt, je zegt plaats bericht en dan: foutmelding!!!

Maar goed, nog maar een keertje.....
Ester: Super dat het goed gaat!! Een echt kloppend hartje!! Gefeliciteerd!!

Hier gaat alles z'n gangetje! Ik heb vaginale afscheiding gegoogled, maar er is zoveel........ Eerst moet je de nare dingen scheiden van het normale. Dan moet je nog 1 zien te vinden die in normale lekentaal is geschreven. Daarnaast ben ik het type: eerst zien dan geloven! Dus eigenlijk wil ik plaatjes zien en toch eigenlijk wel heel erg graag niet! Dus....... ik wacht rustig af en het zal wel!

Dan een ander vraagje: In welk gedeelte van de cyclus hebben jullie last van opgezwollen borsten? Ik zit namelijk nu met een stel pijnlijke borsten en lekker vol! Manlief happy, alleen mag hij er niet aankomen!

Mijn man heeft vandaag slecht nieuws gehad, dus ik hoopte hem te kunnen verblijden met een positieve test. Natuurlijk was het negatief. Ik die test met 24 dagen (na een cyclus van 42 dagen) is niet bijster slim. Maarja, ben al de hele week enorm pinnig en dan die borsten ernaast......... Maar goed, helaas dus. We wachten netjes af.

Ter afsluiting heb ik een gesprek voor jullie tussen mijn man en ik. (Zo zie je maar weer waar mijn man mee denkt...........)
Vannacht....
Ikke: Sorry schat, dat ik al de hele week zo onaardig en pinnig ben.
Hij: Ja, dat klopt. Hoe komt dat?
Ikke: Geen idee, misshien ben ik wel zwanger? Tijdens de zwangerschap van Stijn was ik ook niet te genieten!
Hij: Kan niet. Daarvoor hebben we te weinig seks gehad.
?????? (Notitie mijnerzijds: Hij vind het altijd te weinig hoor)
Ikke: Er is maar 1x nodig om zwanger te raken!
Hij: ........................ stilte .......................

Tja.................. wat moet ik daar nu mee ....................
Nou, dit was het weer! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de boop-kwestie!!
Slaap lekker en tot gauw

Terug
Bovenaan