overgewicht en zwangerworden deel 2

Hoi Nathalie en Bloem,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters!

Ik hoop dat Jana snel weer naar huis mag en wil jou en je hubbie veel sterkte wensen in deze tijd!

Hier gisteren controle gehad, alles was goed, de kleine heeft zelfs een paar schoppen uitgedeeld tegen het luisterapparaat!
Ook was ik maar één ons aangekomen, in totaal zit ik nu op acht ons erbij vanaf de eerste controle!

groetjes
Sas

hallo

@ bloemetje: wat nar dat jana al in het ziekenhuis ligt. Hoe gaat het nu met haar? Gaat het weer wat beterder?   Wil je eens een foto van Jana op internet zetten, kunnen we je kleine ook bewonderen!

@ nathalie, jammer dat de bv niet lekker gaat! maar al wat ze nu al binnen heeft gekregen heeft toch maar alweer gehad hé! dat nemen ze haar niet meer af!   sterkte ermee!

vorige week ben ik weer op controle geweest. de kleine groeide goed. te zelfs. hihi. het hoofdje en beentjes waren allemaal netjes 31 weken alleen het buikje was al 32.5 weken. lijkt nu dus al een beetje op mama hihi. over 3 weekjes weer terug op contrloe en dan zien we wel weer. (ze hebben me nu ook weer op suiker geprikt, maar ik denk dat het goed was, anders zouden ze me bellen als het niet zo was. en ik heb dus niet gehoord!!)

Sterkte ermee allemaal en hopelijk is Jana snel weer thuis!!

gr joke

Hoi,

Jana is sinds donderdag weer thuis. Het gaat weer goed. Ze heeft sinds woensdag niet meer gespuugd. Heerlijk. Want het was erg naar om te zien. Hopelijk blijft het nu goed gaan.

Bij meistoppers op het zwangerforum staat en fotootje van Jana.

Hoe gaat het met de rest?

Liefs

quote: bloemetje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2009 19:21:58'));

Hoi,

Jana is sinds donderdag weer thuis. Het gaat weer goed. Ze heeft sinds woensdag niet meer gespuugd. Heerlijk. Want het was erg naar om te zien. Hopelijk blijft het nu goed gaan.

Bij meistoppers op het zwangerforum staat en fotootje van Jana.

Hoe gaat het met de rest?

Liefs

Ik heb gister even gekeken naar het fotootje, wat een mooi kindje!!! Knap gedaan hoor!

liefs
Sas

Hallo Dames,

Nou ik kan jullie vertellen dat Noa is geboren op 14 mei 2009.
Kreeg het niet cado maar het is het allemaal waard ik heb na zo een 24 uur weeen een keizersnee gekregen. Alles gaat lekker en we zijn nu lekker thuis.

Hoe is het met de rest?

Zag dat jana in het ziekenhuis had gelegen? Niet echt fijn maar ja het is beter voor haar en dan doe je alles he. Gelukkig gaat het nu weer goed.

Sas wel lekker dat je niet veel bent aangekomen had ik ook hoor maar op het eind gaat het toch wel hard hoor denk maar zo alles gaat er af dat is bij mij ook zo ik zit nu op me oude gewicht en denk dat ik er onder beland niet echt verkeerd hoor.

nathalie fijn dat alles goed gaat met de kleine meid.

Nou dames ik wilde het jullie eff laten weten dan ga ik nu maar weer op bed.
Ik ben nu net een half uur uit me bed maar ben nu nog geen knoop waard.

Groeten en tot snel
FLeur

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-05-2009 22:53:01'));

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar  Z oon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                      uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                        3e ronde na mk  - 2de kindje   uitgerekend: 20-08-09
Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige & Gynaecoloog bezoekjes  

Joke
14-5-09 controle en echo 31 weken! Gyn.

Nathalie
09-06-09 controle bij gyn na de bevalling

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Nanda
04-05-2009   2e groei-echo om 15:15

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON      Jonah

Op 13 april is Ester bevallen van een ZOON

Op 24 april is Nathalie bevallen van een dochter Gwen

op 28 april is bloemtjes bevallen van een dochter Jana

op 14 mei is

fleur

bevallen van een

dochter noa

Fleur,
Van harte met jullie dochter.
Zo meid, pittige bevalling
Dan mag ik in me handjes knipen met me 2,5uurtjes.

Hoop dat je snel herstelt van de keizersnede. En genietse van jullie meid he.
Mooie naam trouwens :)

Liefs

Terug
Bovenaan