overgewicht en zwangerworden deel 2

quote: joke18981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-05-2009 19:28:26'));

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009
Fleur, 35jaar    dochter                          16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009
Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar  Z oon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009
Saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                      uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                        3e ronde na mk  - 2de kindje   uitgerekend: 20-08-09
Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige & Gynaecoloog bezoekjes  

Eva
23-04-2009   controle om 10.30u gyn.

Joke
14-5-09 controle en echo 31 weken! Gyn.

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Nanda
04-05-2009   2e groei-echo om 15:15

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON      Jonah

Op 13 april is Ester bevallen van een ZOON

Op 24 april is Nathalie bevallen van een dochter ......

op 28 april is bloemtjes bevallen van een dochter Jana

Joke,
Het is idd erg spannend hoe die beesten reageren. Je weet het nooit he.
Maar het komt vast wel goed hoor.

Liefs

Hoi Allemaal,

Jullie hebben helemaal gelijk, met dieren weet je nooit hoe ze gaan reageren!

Ik vind nu in ieder geval de reactie van onze oudste kat op mijn buik wel helemaal fantastisch!
Ze vertrouwd het echt niet meer! Gisteren ook, ze wilde persé bij me liggen, maar niet op mijn buik, want daar is ze al een paar keer afgeschopt!
Dan gaat ze in een onmogelijke positie liggen, waarna ik haar toch een beetje probeer op mijn buik te leggen omdat dat gewoon prettiger ligt voor mij! Zit ze met twee pootjes op mijn benen en de voorpootjes op mijn ribben, haar buik had ze helemaal omhoog getrokken, zo van: dan raakt die die enge buik niet, haha! Uiteindelijk is ze toen nog maar verder naar boven gekropen en lag ze op mijn borsten te pruttelen...
De kleine reageerde zelfs daarop en probeerde toch naar het gepruttel toe te trappen! Dat was voor mij even minder want toen waren mijn ribben de pineut!

Ik moet zeggen dat ik ook erg benieuwd ben hoe er gereageerd gaat worden als de kleine eenmaal geboren is!

groetjes
Sas

Bloemetje Gefeliciteerd met je dochter.

Dames ik kom niet zo snel terug ik moet het ziekenhuis in.
Dat komt door mijn hoge bloeddruk dus ik weet niet waneer ik er weer ben. Weet namelijk ook niet wat ze allemaal gaan doen of me daar laten liggen en alleen controle of dat ik ingeleid word dat is allemaal afwachten.

Succes allemaal zodra het kan laat ik het jullie weten
Groeten FLeur

ha Fleur

Heel veel sterkte ermee meid!
Hopelijk kan je snel genieten van jullie ukkie.
succes ermee!

gr joke

Hoi,

Fleur,
Heel veel sterkte meid. Je bent nu 38 weken toch? Dus in principe mag het komen?
Nou meid, hoop dat jullie jullie kindje snel in de armen hebben.

Saskia,
Idd, je weet niet hoe dieren reageren.
Altijd met oppassen.

Hier gaat het minder.
Jana is opgenomen in het zh. De laatste
dagen spuugde ze zoveel. En was in 2 weken tijd maar 90 gram
aangekomen. Zat net rond dr geboortegewicht, en ja, was wel goed dat ze
aankwam, maar mocht meer zijn. Nu ligt ze sinds gister in zh, en lijkt
het erop dat het een luchtprobleem is. Ze heeft erg veel moeite met
boeren, en met zelf zonder lucht te drinken. Nu moeten we dr gezichtje
beetje fixeren met onze vingers zodat ze zo weinig mogelijk lucht
binnenhapt, en houden we dr tijdens boeren op speciale manier vast,
waardoor de lucht meteen eruit komt als boer, en niet kan zakken. Dat
lijkt goed te gaan. Is zelfs sinds gister bijna 40 gram aangekomen. Dus
erg fijn.
Het is alleen zo ontzettend moeilijk en hard om je kind in het zh achter te laten.
Verpleegkundigen
gaven aan dat het voor mij beter was naar huis te gaan, omdat ik pas
twee weken geleden ben bevallen, en die bedjes in de kinderkamers daar
niet echt lekker liggen. Dat ik dus beter me rust kon pakken. En kan
bellen wanneer ik wil, en kan ernaartoe wanneer ik wil. Heb afgelopen
nacht slecht geslapen. Geen kind in me buik, geen kind in de wieg. Het
voel zo leeg, zo alleen. Zo zonder haar is het niets.

Liefs

De zwangere beautiful girl  onder ons

*

*

*
**
*

Glittersss * * * **

*

Mama v.Stijn, 30 jaar          2e ronde - 2e kindje       Uitgerekend: 11 mei 2009

Fleur, 35jaar    dochter                          16e ronde - 1e kindje            Uitgerekend:  29 mei 2009

Maike Sanne,24 jaar  1e ronde na mk-1e kindje  Uitgerekend:  2 juni 2009
Nanda,  31 jaar  Z

oon                  1e ronde - 2e kindje          Uitgerekend: 11 juni 2009

Joke, 27 jaar                                  14e ronde - 1e kindje        uitgerekend:  17 juli 2009

Debby, 26 jaar                            1e ronde - 1e kindje                    uitgerekend: 23 juli 2009

Saskia,  29 jaar                                1e kindje                                                      uitgerekend 07-08-09
Donja, 26 jaar                        3e ronde na mk  - 2de kindje   uitgerekend: 20-08-09

Chanaty,  28 jaar                        7e ronde- 2de kindje                uitgerekend: 23-10-09

Verloskundige & Gynaecoloog bezoekjes  

Joke
14-5-09 controle en echo 31 weken! Gyn.

Nathalie
09-06-09 controle bij gyn na de bevalling

Afspraken voor de mooiste ECHO's

Nanda
04-05-2009   2e groei-echo om 15:15

Baby geluk in 2009!

Op 7 januari is Tijgetje bevallen van een  ZOON      Jonah

Op 13 april is Ester bevallen van een ZOON

Op 24 april is Nathalie bevallen van een dochter Gwen

op 28 april is bloemtjes bevallen van een dochter Jana

Hi Meiden, hier ben ik dan eindelijk. Ik had al eerder willen komen, maar kom echt tijd te kort. De eerste dagen/week ging zoooo ontzettend snel. 1 uur leek wel een kwartier te zijn. Maar nu hebben we onze draai steeds meer gevonden hoor. We genieten volop van ons mooie meisje. 24 april ben ik bevallen van onze dochter Gwen. Haar geboorte gewicht was 3225 en ze was 49 cm lang. Ze was eerst afgevallen tot 2940 10% van haar geboorte gewicht verloren, ze zag geel en heel erg suf. Dus moesten al bloedprikken toen we net 1 dag thuis waren. Gelukkig bleek dat goed te zijn, zodat onze kleine meid niet opgenomen hoefde te worden. 3 mei ging kraamzorg weg en toen woog ze gelukkig weer 3170. Gisteren mocht ik haar ff laten wegen op cb en woog ze 3530 dus gaat nu echt de goede kant op. Met bv helaas niet, maar dat vertel ik nog wel een keertje.

Ik wil ff Bloemetje een dikke knuffel gegeven en ben erg benieuwd of Mama van Stijn (of zit ik fout?) al bevallen is? En Fleur ook echt de laatste loodjes. Bijzonder allemaal hè. Hopelijk is Jana snel weer thuis Bloemetje. Hou je me op de hoogte?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan