overgewicht en zwangerworden

Ohhh nee sttttt hou je mond hoor, hij weet nog niet van onze kinderwens en ook mijn ouders niet, hihih.

Ken je hem echt? Jeetje ik ook met mijn grote mond hier alles maar enthousiast neerzette, hihih. Wereldje is klein hè

Goed van je dat je al bent afgevallen. En 5 kilo is nog wel te doen toch? Kan je dat van Icare ergens lezen dan? Op i-net ofzo? Ben wel benieuwd.

Weet je nu ook wie ik ben dan? hihih

Beetje slap excuus idd Joke,hihihi. Maar okay tis je vergeven!
Wel fijn dat je die herbelife (of hoe dat ook heet) kan krijgen.
Het lijkt mij echt helemaal niks. En wat als je nou dalijk gewoon weer een beetje eet dan?

Bloemetje, niet teveel snoepen hè vanavond foeifoei, hihih. Neem dan maar komkommer, wat van die pepselstaafjes (10) en toast met file amercian mag ook, maar ja dat mogen we weer niet hebben omdat we zwanger willen worden bedenk ik me net, hih. Ik lust dat toch niet dus dat scheeld, hihih. Hahah nee meis ik ga je niet vertellen wat je wel of niet moet doen hoor. Weet jezelf volgens mij prima! Fijne avond!

Liefs Nathalie

He nathalie ja ik weet wie jij bent en nui ben jij natuurlijk heel erg nieuwsgierig wie ik ben. Maar ik ken alleen je broertje hoor ik ken jou niet persoonlijk. En ik zeg niks als je mij beloofd ook niks te zeggen want ze weten wel dat ik mee bezig ben maar niet van hoe of wat. Ik zit bij je broertje in de klas. Hij zingt he.
Nee mijn moeder heeft dat aangevraagd bij Icare via dat magazine wat je altijd van hun krijgt.

Groetjes Russell

Ahhhhhhhhh neee helppppppppppppppp dit is eng!
Kom je hier verdorie ook nog bekenden tegen *slik*
Jaaaaaaaaa nu wil ik ook weten wie jij bent, hihih
Misschien ken ik je idd wel van naam, maar niet persoonlijk
Jeetje komen we elkaar met diploma uitreiking dus ook nog tegen
Spannendddddddddd! Weet mijn broertje wel van jullie plannen dan?
Ikke zeg niks hoor, anders verraad ik mezelf nog, hihih

Liefs Nathalie

Nou wij hadden en heel erg leuk vak kraamzorg op school en doordat het bij ons niet helemaal gaat zoals het moet en ik het tijdens die lessen erg moeilijk had heb ik op een gegeven moment mijn verhaal een beetje toegelicht waarom ik af en toe raar reageer en dat was ook een reden dat ik in die tijd overspannen bij huis zat.
Ik kan je niet toevoegen op de hyves want dan zal hij wel denken wat moet zij met mijn zus

Ik heb een e-mail adres waar ik zonder mijn naam op sta daar kun je wel heen mailen.
Kevers1300@hotmail.com

groetjes russell

Hoi,

Wat kan de wereld toch klein zijn. Haha, ik ga ook maar opletten met wat ik hier neerzet, al kan ik mezelf niet veel mensen bedenken die hier ook mee bezig zijn. Dus dat scheelt wel weer. Eentje misschien.

Wat grappig dat jullie elkaar via via toch kennen.

Hier gaat het vandaag goed, ik denk aan mijn doel, hihi en dan gaat het goed, ik ga vanavond opletten hoor. haha maar zal wel moeilijk zijn.

liefs.

Hahhaha nou ik kan ook niemand bedenken. Al vermoed ik dat een vriendin van mij misschien wel voor een 2e gaan. Verwacht niet dat ze hier op het forum zit.

Ik ken Russel niet persoonlijk, maar we komen in elkaar in elk geval tegen op de diploma uitreiking, das wel heel apart, hihih. Nog niet kunnen spieken op haar hyves, want kweet niet wie het is. Beetje jammer.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan