Hi Joke, netjes hoor 5 kg. Je kunt trots op jezelf zijn!
Ik heb me vanmorgen ook ff gewogen en het klopt idd dat ik gegroeid ben. Maar volgens mij inmiddels alweer wat afgevallen doordat ik vorige week ook al beetje bezig was met ontbijten en regelmatiger eten. Ben dus benieuwd hoe het volgende week zal zijn. Zal jullie wel ff op de hoogte houden hoe het gaat.
Ik zit gedeeltelijk in rolstoel Joke. Met name lange afstanden, of eigenlijk buitenshuis. De stad in, boodschappen doen e.d. Thuis probeer ik zoveel mogelijk te lopen, of met trippelstoel (soort bureau stoel) me te redden. Maar tijdens blessures of veel pijn gaat dat moeizaam.
Ik zwem een aantal keren per week. Ik had vandaag hydrotherapie, maar het gaat de laatste dagen ff niet zo toppie lichamelijk. Gisteren al dat veel van mijn gewrichten kraakte enzo en snel ergens last van + meer pijn dan normaal. Vanmorgen ging het in het water ook ff niet lekker, kon veel oefeninge niet mee doen en zakte op gegeven moment zelfs in het water door mijn heup heen. Dus dat was best wel irritant. Zeker te bedenken dat ik daar de jongste ben en de meeste mensen daar mijn opa of oma hadden kunnen zijn. Maar goed ik doe het voor mij eigen! Dit is voor mij prima manier om te bewegen, al zou ik graag weer een sport willen doen. Ik sport voorlopig maar in bed, hihih. Woensdag begin ik ook weer met fysio binnen revalidatieteam van het ziekenhuis, dus dat kost ook weer de nodige energie e.d. We gaan er gewoon voor!
Hoe is het met de rest vandaag?
Liefs Nathalie