overgewicht en zwangerworden

Zooo eerste dag overleefd haha..
Vandaag niks ongezonds gehad, op een lollie na.   Verder uur gelopen en stukje gefietst.. dus goed gedaan vandaag.
Morgen weer werken, waarsch op de fiets (hangt vh weer af) en dan savonds paardrijden

Mooi dat t jullie ook goed afgaat... zo doorgaan !!

Liefs Maike Sanne

Ikke is er weer. Heb me keurig gedragen hoor. Nou ja op heellll smal streepje gebak na. Want ik moest en zou iets mee eten. Maar er stonden heerlijk chips op tafel (ben niet zo'n chips eten, maar die vond ik wel lekker) en hapjes. Maar daar niks van gehad. Ik heb sinasappel gegeten samen met de vriendin van mijn broertje, hihih.

Morgen eens ff wegen. Morgen ochtend om 8.30 uur al in het zwembad liggen voor hydrotherapie dus ik begin goed.

Weltrusten voor nu en fijne dag morgen! Liefs Nathalie

hallo,

yes, ik heb me vanmorgen gewogen!! het reseltaat na 7 weken (waaronder 3 weken herbalife) is 5 kg. is al een een  goed begin, of niet!!!
Nu hopen dat het helpt. als goed is heb ik vrijdag mijn eitje dus.... afwachten maar. ( we zijn natuurlijk nu ook goed aan het sporten haha)

he nathalie wat goed van je dat je zo van de chips af bent gebleven. netjes zeg!
even een vraagje? kan je wel nog een paar pasjes lopen of zit je alleen maar in je rolstoel? dit maakt het sporten natuurlijk ook erg beperkt. su6 ermee!
trouwens allemaal su6 ermee.

groetjes joke

Hi Joke, netjes hoor 5 kg. Je kunt trots op jezelf zijn!

Ik heb me vanmorgen ook ff gewogen en het klopt idd dat ik gegroeid ben. Maar volgens mij inmiddels alweer wat afgevallen doordat ik vorige week ook al beetje bezig was met ontbijten en regelmatiger eten. Ben dus benieuwd hoe het volgende week zal zijn. Zal jullie wel ff op de hoogte houden hoe het gaat.

Ik zit gedeeltelijk in rolstoel Joke. Met name lange afstanden, of eigenlijk buitenshuis. De stad in, boodschappen doen e.d. Thuis probeer ik zoveel mogelijk te lopen, of met trippelstoel (soort bureau stoel) me te redden. Maar tijdens blessures of veel pijn gaat dat moeizaam.

Ik zwem een aantal keren per week. Ik had vandaag hydrotherapie, maar het gaat de laatste dagen ff niet zo toppie lichamelijk. Gisteren al dat veel van mijn gewrichten kraakte enzo en snel ergens last van + meer pijn dan normaal. Vanmorgen ging het in het water ook ff niet lekker, kon veel oefeninge niet mee doen en zakte op gegeven moment zelfs in het water door mijn heup heen. Dus dat was best wel irritant. Zeker te bedenken dat ik daar de jongste ben en de meeste mensen daar mijn opa of oma hadden kunnen zijn. Maar goed ik doe het voor mij eigen! Dit is voor mij prima manier om te bewegen, al zou ik graag weer een sport willen doen. Ik sport voorlopig maar in bed, hihih. Woensdag begin ik ook weer met fysio binnen revalidatieteam van het ziekenhuis, dus dat kost ook weer de nodige energie e.d. We gaan er gewoon voor!

Hoe is het met de rest vandaag?

Liefs Nathalie

Hoi,
Vandaag gaat het hier beter dan gisteren.
Vanmorgen goed ontbeten, tussendoor lekker beschuitje met vruchtenhagel (jaja, flink he) en appeltje.

Enkel moet ik vanavond weer ergens   naartoe methapjes enzo, maar ja, beetje opletten en de gezonde dingen nemen.

Nathalie, jammer dat het gister en vandaag niet zo lekker gaat. Hopelijk helpt de fysio volgende week wel, en ja, het zal ook best wel vermoeiend zijn.

Liefs.

hallo,

Ik had me toch zo voorgenomen om vandaag met de fiets naar het werk te gaan. gaat me weer niet lukken. gisteren belde mijn tante dat ik bij haar de herbalife kon komen halen. ( dus maar weer ff naar brabant rijden vanavond..) dus dan red ik het niet om na het werk nog terug te fietsen. eigenlijk wel balen. ( een uur fietsen als ik wind in de rug heb)
eigenlijk nu ik dit zo zit te typen is het wel een zwak excuus om niet te fetsen haha.
Morgen weer een nieuwe dag....
en morgen mogen we weer sporten haha.( in bed)
vanavnd ga ik maar eens een test doen, eens kijken of mijn eitje al een beetje zin heeft om te gaan springen.
ben benieuwd.

groetjes joke

Hoi meiden,

ik wil mij ook ff toevoegen bij jullie. Ik loop bij de gyn en mij werd ook verteld dat ondanks ik al 6 kilo was afgevellan er toch nog WEL 5 kilo af moest... ik weeg nu op dit moment 79.8 kilo ben aan het hardlopen geslagen en twee keer in de week naar de sportschool.
Het valt niet mee hoor. Ik heb mijn eetgewoonten ook aangepast. Via via kwam ik bij het programma van Icare terrecht happy weight en daar staan een heleboel tips in over wat je beter wel en niet kunt eten misschien een aanrader voor de mensen hier die bezig zijn om af te vallen. Ik ga in ieder geval voor nog een keer 6 a 7 kilo ik voel me nu veel beter.

natascha ik las dat je broer geslaagd was voor zijn verzorgende opleiding heel toevallig ik ook... En ik denk dat ik jouw broertje wel ken... Drenthe of niet?

Groetjes Russell

quote: russell reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-05-2008 12:55:30'));

Hoi meiden,

ik wil mij ook ff toevoegen bij jullie. Ik loop bij de gyn en mij werd ook verteld dat ondanks ik al 6 kilo was afgevellan er toch nog WEL 5 kilo af moest... ik weeg nu op dit moment 79.8 kilo ben aan het hardlopen geslagen en twee keer in de week naar de sportschool.
Het valt niet mee hoor. Ik heb mijn eetgewoonten ook aangepast. Via via kwam ik bij het programma van Icare terrecht happy weight en daar staan een heleboel tips in over wat je beter wel en niet kunt eten misschien een aanrader voor de mensen hier die bezig zijn om af te vallen. Ik ga in ieder geval voor nog een keer 6 a 7 kilo ik voel me nu veel beter.

natascha ik las dat je broer geslaagd was voor zijn verzorgende opleiding heel toevallig ik ook... En ik denk dat ik jouw broertje wel ken... Drenthe of niet?

Groetjes Russell

Sorry ik had natascha neergezet maar bedoelde nathalie

Terug
Bovenaan