overgewicht en zwangerworden

Hoi,

Waarschijnlijk kom je er wel achter als je mailtje krijgt. haha, spannend he, niet weten wie het is maar waarschijnlijk toch al wel keer gezien hebben, of nog keer te zien.

Nou, hier gaat het goed, had net ongelofelijke trek in een koek,
was op weg, kast was open, en heb toen maar stuk komkommer genomen

Nu de verleiding zo meteen nog weerstaan.

liefs.

Ik heb vandaag ook wat meer honger dan gisteren, heb ik eigenlijk anders nooit. Maar nog steeds me overal aangehouden hoor. Neem vanavond nog wel ff een sinasappeltje. Tja als je op verjaardag ofzo zit kan je moeilijk appeltje gaan eten hè. En dan heb je al trek in dingen staat al dat lekkers ook nog op tafel. Al moet ik zeggen dat als ik me voorgenomen heb er niks van te willen ik dat ook wel vol hou. Ik denk hoe langer je het uitsteld, des te minder je in de verleiding komt om nog een stukje te pakken. Maar het moet ook niet een kriem worden hoor dat afvallen. Die stress daarvan is ook niet positief voor ons. Ik doe gewoon lekker rustig aan, dan val ik vast wel af!

Fijne avond!!!! Liefs Nathalie

Hoi,

ging net goed hoor, hihi, heb drie bittergarnituurtjes op en paar toastjes, er zou dacht ik meer zijn, maar dat was niet zo. had natuurlijk ook geen rekening gehouden met eten thuis. toen ik thuis kwam zei vriend zet ik frietpan wel aan voor jou. zeg nee laat maar. heb twee croissantjes opgebakken met plakje kaas ertussen en die opgegeten.
en vanavond misschien nog stukje fruit, maar moet zo alweer weg. :s

liefs

Jeetje kort feestje dan, hihih. En ja das dan niet echt avond eten hè.
Crossantje is ook niet echt goed hoor meis. Maar nu klink ik wel erg negatief, hihih
Goed van je dat je niet gefrituurd hebt Ik begin hier zowat een coache te lijken, hihih

Liefs Nathalie

hallo

dat gevoel begin ik soms ook al te krijgen. (dat gecoach) of hoe schrijf je het....
croisant is  idd niet erg goed. zit veel vet in, maar ze zijn idd erg lekker....
Vanavond even naar een bijeenkomst geweest van herbalife. nou ik kan dus ong 45 kg'afvallen. weet ik nog wat ik te doen heb..... maar opzich wel fijn zo'n bijeenkomst. krijg je nog eens even goed uitleg enzo. en een vetmeting. oeps dat was dus even iets meer dan ik gedacht had. maar ja we weten nu weer waar we aan moeten werken.

weltrusten allemaal en tot morgen

groetjes joke

Hoi,
Ja, ik weet dat croissantjes niet goed zijn, maar als je verder niets meer in huis hebt, en je maar half uur te tijd hebt om te eten, ja, dan ga je niet nog naar de winkel. en frituren lijkt me nog slechter.
vandaag weer slecht, stukje taart op, maar heb vanmiddag niets op, dit was tegen de middag, compenseert weer beetje, en ben erg druk in de weer geweest op werk.
vanavond spaghetti, met rundergehakt. en rauwkost erbij.

Al bij al dus geen beste dag, de rest van de dag streng opletten.
hoe gaat het bij jullie vandaag

liefs

hallo,

ik moet zeggen dat het me vandaag nog redelijk goed afgaat. had me vanmorgen verslapen. moest om 7 uur op het werk zijn en om 7.05 ging de telefoon. oeps dat is schrikken. gauw uit dat bed en heb toch maar ff een shake gemaakt. mijn fruit gepakt en gauw naar het werk gegaan. was toch om 7.45 al daar. en terwijl ik ook nog een klein half uur in de auto zit. vond ik toch best netjes.
ik merk wel dat ik nu honger begin te krijgen. en het duurt nog lang voor we gaan eten... ben benieuwd of ik het ga vol houden. ik denk dat ik dadelijk maar even een stukje meloen ga pakken. is altijd beter he'. voor de rest heb ik nog niets gesnoept. op het werk hadden ze vandaag lasagne en ik heb het netjes kunnen laten staan. vind ik dus best knap van me zelf.

groetjes joke

Hoi,

Joke, dat is ff schrikken dat ze je bellen. Maar heb je netjes gedaan 40 minuten later op het werk zijn en toch ff lekkere schake gemaakt te hebben.
Goed hoor. Ik heb na vanmiddag ook niets slecht meer op, ook geen brood.
Zo ff lekker eten.
En vanavond meloen of aardbeitjes, of allebei.

liefs

Terug
Bovenaan