overgewicht en zwangerworden

Krijg net een sms van mijn broertje. Hij is geslaagd
voor zijn verzorgende opleiding  Goed hè?
Dus we gaan daar vanavond ff koffie drinken met gebak.
Ohhhhh daar gaat mijn letten op mijn gewicht weer, pfff hihih
Ik neem wel wat anders dan ofzo, kijk wel ff, hihih

Liefs Nathalie

hoi,
nathalie, super dat je broer geslaagd is voor zijn opleiding, leuk hoor.
Nou je kan ook kleiner stukje nemen, de helft ofzo, scheelt alweer de helft kcaloriën.

Wens voor drie, lijkt me lastig idd, als je gewrichten meer bewegen dan goed is.
Heb je er in het alledaags leven veel last van?

xx

Oh ik kan heel goed zonder hoor, als ik een keuze heb gemaakt dan maak ik die keuze ook. Anders maak ik het mezelf alleen maar moeilijk hè. Baterijen voor de weegschaal zijn gehaald. Morgenvroeg maar eens ff wegen en dan kan ik het elke week ff bij gaan houden.

Liefs Nathalie

hallo,

Zeg hoeven jullie allemaal niet te werken.... haha wat weer veel   om bij te lezen zeg!

Nathalie proficiat met je broer zijn diploma. Wat leuk zeg als verzorgende. Zie je niet vaak meer mannen die de verzorgende opleiding doen! tenminste hier in het zuiden dan.

Ik denk wel dat je moet oppassen met zo'n bakspray. in boter/ olijfolie zitten ook weer bepaalde vitamines in die je nodig hebt. als je met zo'n spray doet weet ik niet of je die dan ook binnen krijgt. of je moet dan boter op brood gebruiken.

en verder, ik heb vandaag niet zo veel zin om te gaan bewegen. Was vandaag erg druk op het werk, 2 zieken en dan weet je het ook weer. Vanmiddag was ik alleen met een leerling en dat is dan ook niet alles. heb genoeg gesport op mijn werk vandaag zullen we maar zeggen. dadelijk eens even lekker de douche in en dan maar op tijd onder de wol. denk ik dan. maar of dat gebeurt...

groetjes

Hahha Joke, ik was vandaag plots vrij  dus vandaar dat ik zoveel aan het kletsen was. Ik werk ook niet zo heel veel, dus vandaar dat ik hier wel vaker te vinden ben. En gisteren was het weekend dus word over het algemeen wel veel gekletst hè.

Ik heb vanavond gezond boerkool, paar aardappeltjes en stukje vlees gegeten. Hou niet zo van bloemkool, maar okay. Het smaakte uiteindelijk wel goed, omdat ik toch wel honger had. Dalijk op de koffie bij mijn ouders, zonder gebak! hihih

Ik eet wel boter op mijn brood hoor. Maar die bakspray klok wel makkelijk vandaar!

Wens jullie fijne avond! Liefs Nathalie

En ik ben 's middags altijd vrij. Hihi.
Vanavond ga ik niets meer aanraken. :)
En morgen ga ik er helemaal voor gaan, moet altijd beetje erin komen, maar het gaat wel beter dan gisteren. Dus komt helemaal goed.

Veel plezier vanavond nathalie.

xxx

Terug
Bovenaan