overgewicht en zwangerworden

Hoi,
Maaike sanne eet niet alleen fruit hoor. ik eet ook tussendoor op werk meestal nog brood. Dus dan heb ik niet de behoefte om s middags als ik thuis kom weer brood te gaan eten. dus dan eet ik fruit.

Balen dat je je zo rot voelt door die medicatie. En dat je er zo beroerd van word.

liefs

Hoi hoii

Oo sorry bloempje.. dan heb ik het verkeerd gelezen sorry !
Voel me op t moment al iets beter... aleen moet ik strax na de warme maatlijd weer de mediciatie innemen... dus kijk er nu al tegen op !
Hoop dat t na vandaag over is,moetmorgen weer werken.   Heb mijn bijbaantje vanmorgen ook al af moeten zeggen..   wil mijn"echte"   werk morgen en van t weekend wel doen.. maar dat zien we morgen wel!

Nou ik zal ff was opvouwen en zo eten koken... Lief Maike Sanne

hoi maike sanne,
maakt niet uit hoor, had het ook niet duidelijk neergezet.
Wat k*t dat je dr zoveel last van hebt. hoe is het vanavond gegaan na de medicatie?
Hopelijk is het morgen weer beter, want dit is ook niets.

liefs

NIET gaan dieten als je probeert zwanger te worden dat is erg slecht voor je omdat je met dieten vaak voedings en vitaminestekorten oploopt die je erg nodig hebt..

Ik heb erg overgewicht (weeg nu 110 kilo) en ben gewoon binnen 1 ronde zwanger geworden, wel met de persona en ovulatietesten, maar moet zeggen ik heb een klokwerk cyclus , de 28e dag in de ochtend word ik ongesteld (op zich wel handig!)

Hoi hoii

Nou heb overleg gehad en heb vanavond geen medicatie hoeven nemen.. morgenochtend gelukkig ook niet..
Echt bij t klaar maken word ik al beroerd en begin ik te kokhalzen..
Voel me nog wat raar op e maag.. net of zit er een steen in mn buik !

Maar zonet toch ff 4 km gelopen.. wel lekker ff. nu weer aan het water en een appeltje. Heerlijk !

Ben dit weekend nie veel op t forum.. moet werken en allemaal visites doen.. Dus druk druk druk !

Goed weekend meiden !

ooh wat een opluchting, geen medicatie, als je al gaat kokhalzen bij het klaarmaken en je het dan nog moet innemen waar je heel niet tegen kan en dan moet braken, dan hebben de medicijnen ook geen enkel nut gehad.

gevoel als steen in je maag, bedoel je daarmee dat je maag heel zwaar aanvoelt? net alsof je teveel gegeten hebt maar dat heel niet hebt gedaan.
ik had vandaag een best goede dag, ik ben niet streng aan het lijnen maar wel veel beter aan het opletten, geen halve zakken chips meer op een avond.

liefs

Hier gaat t nog steeds goed ! Gisteravond weer 5 km gelopen en niks verkeerds gegeten !

Nu ben ik weer erg misselijk.. ben mijn mediciatie aan het klaar maken..Zo na de maatlijd weer opdrinken.. word een drama ! Ben nu weer onzettend misselijk en kijk er ook echt tegenop. Hoop dat ik het deze keer binnen kan houden !!
Moet zo ook nog werken dus ik hoop t zo !

Ben nu sinds 3 weken 3 kilo afgevallen.. hoop dat het zo door gaat !! (mag natuurlijk nog iets sneller hihi )

Mooi dat het bij jullie ook goed gaat !!!
Ik heb dit weekend twee verjaardagsvisites.. word moeilijk maar ga mn best doen !

Goed weekend allemaal !!! Dikke kus

Terug
Bovenaan