overgewicht en zwangerworden

Hoi,

De meeste vrouwen komen meestal bij tijdens zwangerschap dus begrijp wel dat je dan ongerust word.
Je bedoelt dus dat als je afvalt door gewoon op je voeding te letten, gewoon evenwichtige gezonde voeding? dat dat dan geen kwaad kan tijdens je zwangerschap?
begrijp ik het goed?

liefs

Ik moest gisteravond wel een beetje lachen. Kwamen om 20.30 uur aan op de bruiloft, zaten ze al aan het fris. Dus gebakje misgelopen, net of het zo moest zijn, hihih
3 glaasjes drinken gehad en daarna borrelde het in mijn maag. Vandaag is mijn opa jarig. Gaat heel vaak NEE zeggen worden tegen oma, want die vind het niet gezellig als je niks neemt (krijg je dan altijd te horen, hihi) Dus 1 verjaardag/bruiloft dag overleefd zonder gebak/hapjes! Goed hè?

Ohh en eet mijn vriend nu ff alle cafe noir koekjes op, beetje jammer, want daar mag ik ook wel 1 van. Maar hoef niet. Vanmorgen niet ontbeten omdat ik heb uitgeslapen en daarna gedoucht. Weer niet goed hè ontbijt overslaan, maar ja had mijn slaap gewoon ff nodig.

Meiden ik wens jullie heel fijn weekend! En kom vast nog wel ff weer kletsen.

Liefs Nathalie

OOk hier gaat t vandaag weer goed !
Moest aan het werk vandaag en dan kom ik echt in de verleiding, maar heb alles kunnen weigeren !!   Dus geen tussendoortjes, ja eentje een lekkere banaan hihi
Gaat tot nu toe goed !
Vanavond verjaardag en morgen ook.. word moeilijk maar doe mn best !
Was giteravond al iemand op mn werk die opmerkte dat ik was afgevallen !! Nou zo moet t dus !! Das echt goed om te horen !!

Zo weer een poging doen om mn medicijnen binne te houden.. Krijg nu wel telkens de ontzettend vervelende en confronterende vraag... Of ben je zwanger?? Omdat ik al misselijk word bij het klaar maken van de medicijnen !
Kan dan soms wel janken !!

He meiden goed weekend en maybe wip ik morgen nog wel efkes aan ...

Pff wat een drama die medicijnen zeg. Zo val je wel af, maar niet echt gewenste manier. Leuk zeg dat je nu al complimenten krijgt dat je bent afgevallen, hihih. Die medicijnen zijn voor je exzeem las ik? Kun je geen andere krijgen van de dokter?

Knap van je dat je zo goed je best doet! Heel fijn weekend nog.

Liefs Nathalie

Hoi,
Hier nog een berichtje van mij.
Hier gaat het niet goed, ik krijg me er maar niet toe aangezet om er voor de volle 100% ervoor te gaan, misschien omdat ik me toch wel goed voel in mn vel. ik weet het echt niet.
Ik probeer er echt voor te gaan, maar telkens is de drang om wat te nemen zo groot,
het is laatste tijd beetje stressy druk hier, en dat zijn voor mij momenten waarop ik me niet kan beheersen, ik denk vanaf dat we verhuist en het weer rustiger gaat dat het dan stuk beter gaat.
Ik weet ook niet hoe dat komt.
Ik probeer er elke dag met goede moed weer aan, en toch gaat het steeds weer mis
liefs.

In het weekend gaat het ook moeilijker hoor meis. Dan heb je meestal veel verleidingen en andere dagritme. Ik kan voor mezelf wel dingen gaan verzinnen waarom het niet hoeft te lukken. Hier druk en alles zit ff niet mee. Maar probeer het gewoon zo goed mogelijk.

Als je er teveel mee bezig bent val je ook niet af hoor meis. Dan hou je het een paar dagen vol en dan gaat het mis en eet je dan de ponden er wel weer bij. Je moet voor jezelf beslissing nemen. Dat kan niemand voor je doen. Dat het beter is voor je lichaam en gezondheid dat weten we allemaal. Maar het moet ook geen hel worden.

Liefs Nathalie

Nee,
daar heb je gelijk in, het is misschien ook zwak al deze redenen, maar het lukt me nu gewoon echt niet, en voor mijn gevoel zijn dat die oorzaken,
hopelijk kan ik snel die knop omzetten.
Liefs,

Dank je voor je berichtje nathalie.

Hey ik heb niet gezegd dat het smoesjes waren of slap is! Je moet het zelf doen meis. Niemand anders kan het voor je. Als je er zelf achter staat lukt het je, dat weet ik zeker. Anders misschien ff wat minder snel, maar elke 100 gram is er eentje toch? En op den duur worden het vanzelf kilo's hoor meis. Als je maar blijft ontbijten, middag en avond eten. Tussen door wat fruit of iets anders. Dan komt het vast goed. Je heb de eerste stap gezet.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan