hallo dames. heb ff zitten lezen en had t idee dat er weinig dames zijn die EN overgewicht hebben EN al bejaard zijn in vruchtbaarheidsland! Ik zelf ben tegen de 100 kg aan ong. 1m79 en 35 jaar. Ben net met de 1e ronde bezig NOD afgelopen maandag en ben benieuwd hoe en wat.
Op zich wel raar dat ik nog niet ongesteld geworden ben omdat de kans wel errug klein is lijkt me zo gelijk de 1e keer, maar wie weet....dus enerzijds zit ik wel te wachten om ongesteld te worden om zo de cyclus te gaan bepalen en dat je weet dat je toch ongesteld wordt, maar anderszijds liever niet natuurlijk omdat je dan misschien zwanger bent! zucht...
verder heb ik best wel angst dat m'n overgewicht combi leeftijd een zwangerschap in de weg staat. Uiteraard hebben ze me t advies gegeven om eerst af te vallen en dan proberen zwanger te raken. Maar ja, ik lijn al sinds ik 15 ben en toen woog ik 58 kilo...dusse tel uit je winst. Ga nu niet ook nog es proberen af te vallen, wat wrs toch niet lukt en dan daardoor nog meer tijd verliezen om zwanger te raken.
Hoe dan ook, ben ff benieuwd of er ook nog dames tussen zitten die ook 'wat ouder' zijn.
Overigens nog wel thumbs up voor hen die aan t afvallen zijn. Super! Ik weet wat voor een strijd het elke keer weer is. Ga zo door!!!
groetjes