overgewicht en zwangerworden

hoi,

rayne,
mijn mailadres is bloemjes@live.nl. zou erg fijn zijn als je een dagmenu zou willen mailen. Is het verantwoord af te vallen wanneer je zwanger wil worden?

liefs

en hartstikke bedankt alvast.

hallo,

@ fleur: welkom bij de club  hoe meer zielen hoe meer vreugd....

Heb al weer even niets van me laten horen. we zijn in de tuin een tuinhuisje aan het plaatsen. Nu zijn we al 2 dagen erg druk met klinkers leggen en aan het verfen. wel regelmatig ff bijgelezen maar te moe om nog een stukje te schrijven. maar dat maken we vandaag goed....

Op mijn werk heeft zich gisteren de 4de zwangere gemeld... ( en dat in een team van 25 man) erg leuk voor haar. Nu kreeg ik vandaag te horen dat ze vannacht een bloeding heeft gehad. Ik vind dat dus echt heeel erg voor haar.   Ik hoop dus zo voor haar dat het er  nog zit. Ze is tenslotte al 2 1/2 jaar bezig en ik gun het haar echt.   Ik had haar vandaag gesmst. maar ze heeft nog niets van zich laten horen. ben er bang voor.. ik duim voor haar

bij mijn eigen weet ik het niet. ik voel me niet echt anders dan normaal, nu zo 1 week na mijn ei. anders heb ik gelijk naar de eisprong erg pijnlijke borsten maar die heb ik nu dus helemaal niet. ik weet af en toe gewoon niet wat ik met mijn lichaam aanmoet. de ene keer denk ik ben zwanger ik heb alle symptomen en dan is het toch niet zo. Hebben jullie dat ook wel eens?

Het afvallen wilt nu ook niet zo goed lukken. Ik vind het op het moment erg moeilijk om de verleiding te weerstaan. op werk stond een erg grote pot met drop en ik kon het niet laten om er een paar te pakken. erg hé. Toen ik thuis kwam vanavond had mijn man net een paar snacks voor zichzelf gebakken en daar heb ik weer even meegegeten. Erg slecht allemaal en vooral om 23.30 sávonds...
nou ik hoop dat mijn dipje niet te lang duurt en dat ik weer snel op de goede weg zit.

succes allemaal

groetjes joke

hallo dames. heb ff zitten lezen en had t idee dat er weinig dames zijn die EN overgewicht hebben EN al bejaard zijn in vruchtbaarheidsland! Ik zelf ben tegen de 100 kg aan ong. 1m79 en 35 jaar. Ben net met de 1e ronde bezig NOD afgelopen maandag en ben benieuwd hoe en wat.
Op zich wel raar dat ik nog niet ongesteld geworden ben omdat de kans wel errug klein is lijkt me zo gelijk de 1e keer, maar wie weet....dus enerzijds zit ik wel te wachten om ongesteld te worden om zo de cyclus te gaan bepalen en dat je weet dat je toch ongesteld wordt,  maar anderszijds liever niet natuurlijk omdat je dan misschien zwanger bent! zucht...
verder heb ik best wel angst dat m'n overgewicht combi leeftijd een zwangerschap in de weg staat. Uiteraard hebben ze me t advies gegeven om eerst af te vallen en dan proberen zwanger te raken. Maar ja, ik lijn al sinds ik 15 ben en toen woog ik 58 kilo...dusse tel uit je winst. Ga nu niet ook nog es proberen af te vallen, wat wrs toch niet lukt en dan daardoor nog meer tijd verliezen om zwanger te raken.
Hoe dan ook, ben ff benieuwd of er ook nog dames tussen zitten die ook 'wat ouder' zijn.
Overigens nog wel thumbs up  voor hen die aan t afvallen zijn. Super! Ik weet wat voor een strijd het elke keer weer is. Ga zo door!!!

groetjes

Hallo Tijgertje,

Nou ik ben net als jij 35 jaar en het is niet de ideale combi  maar oke komt goed denk ik altijd maar.

We moeten geduld hebben ook al is het moeilijk. Vooral dat wachten. Ik heb mijn NOD rond de 5de het is bij mij niet standaard waneer erg lastig.

Groeten Fleur

Terug
Bovenaan