overgewicht en zwangerworden

Hahha gelijk had je meis. Lekker zondag avond, pyjama aan, hier kletsen, nog ffies tv kijken en lekker naar bed! Pff je moest er wel vroeg uit zeg.

Kom iedereen ff hele fijne gezonde week wensen!

Liefs Nathalie

Nod lijsje Beautiful Girls!

Tijgetje, 35 jaar                         2e ronde - 1e kindje     23-06-08

Nathalie, 24 jaar                       4e ronde - 1e kindje      26-06-08
Ester, 27 jaar                                  2e ronde - 1e kindje        01-07-08

joke, 26 jaar                                    10 ronde - 1e kindje        07-07-08

Bloemetje,22jaar                   3e ronde - 1e kindje       09-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Maike Sanne 24 jaar         2e ronde - 1e kindje     19-06-08   (bij cyclus 38 dagen)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er helaas nog niemand zwanger

Ik vind toch wel dat we dat lijstje daaronder maar eens flink moeten gaan vullen.
Maike Sanne aan jou de eerste kans meis. Je nod komt al lekker dichtbij.
Hoe voel je je?

Liefs Nathalie

hoi,

nathalie, je hebt gelijk, we moeten dat lijstje maar eens gaan aanvullen, wij gaan hier deze maand om de dag klussen, hihi vanaf ongi over is tot nod is, hopelijk werkt het, en vriendlief vond het een uistekend idee, gek he, hahaha.

maaike sanne, hoe gaat het met je?

liefs

ha meiden

Ik geef jullie groot gelijk qua lijnen. Je kan niet alles te gelijk. En het is af en toe ook erg lekker om eens even wat te zondigen. (moet ook kunnen vind ik) En dan houd je het ook het beste uit.
Gisteren heb ik ook gezondigd, mijn schoonouders waren zoveel jaar getrouwd en hielden een BBQ. was eigenlijk best gezellig. Maar wel flink gezondigd met de bbq.

Goh natahalie wat heb jij veel zorgen aan je hoofd gehad afgelopen week zeg. heb ff gelezen bij @ nathalie 1984 @ heel veel serkte met het terug krijgen (blijven houden)  van je auto. Als je op het ciz moet wachten.... Ik werk zelf in de zorg en die mensen van het ciz zijn niet altijd het snelste.. ach ja het zijn ook maar mensen hihi. su6 ermee.

Wij mogen nu deze wek ook weer aan het klussen. Heb als het goed is vrijdag mijn eitje. ik denk dat ik deze maand nog maar eens ga proberen met ovulatietesten. eens kijken of het nu wel wilt werken. DEnk ook dat ik een ga proberen om te gaan randje fietsen. haha Ze zeggen hier op de site dat het werkt. proberen kan nooit kwaad hé zullen we maar zeggen haha

Groetjes joke

Hoi hoii

Hier ben ik ook weer eventjes.. druk druk druk !
Met t lijnen gaat t slecht.. en dan bedoelik ook echt slecht.
Afglopen week weer een rot week gehad ! Eczeem kwam weer helemaal terug, dus een giga dip gehad !!   War zich uiitte in.. niet meer wandelen en vreten..
Ben niks aangekomen gelukkig, mar dus ook niet afgevallen..

Gelukkig gaat t vanaf gister weer goed ! Mn eczeem gaat weer weg (weer zulke lekkere medicatie , hou t gelukkig nu wel binnen !!)
Begin snel met mn nieuwe baan dus zit weer lekkerder in mn vel !!
Vandaag op cursus allerlei slechte dingen gegeten, dus vanaf nu er weer giga om denken !!

Mn NOD komt steeds dichterbij..   Vriendlief vroeg me zaterdag nog of we nu niet vast een test kunnen doen hihi.. Nee dus..
Ben er niet echt veel mee bezig, maar nu ik dit zo door lees dan komt t wel dichtbij..
Hoop zo dat ik mn maandverband kan weggooien (opbergen dan)
Heb vanaf mn ei (wwarschijnlijk mn ei) tot een week erna (nu nog wel) witte afscheiding (slijm)   (sorry dames)   en dat heb ik normaal niet zo erg !
Dus wie weet..
We zien het   vanzelf !!

Heb trouwens ook aan randjesfietsen gedacht (dom woord eigenlijk) maar ik ben niet zo van de mastrubatie.. probeer het eerst zo wel hihi

@Nathalie.. Jeetje wat k*t zeg !! Heb je topic ff gelezen. niet best !
Ik weet idd dat ze van ciz erg traag zijn en hun  conclusies soms  nergens op slaan,
krijg er ook mee te maken op mn werk.
Duim voor je dat je je wagen mag behouden !!!!

@ Bloem.. Balen dat je ongi bent !!!   Echt meen ik !   Hoop dat dit je laatste keer is voorlopig dat je maandverband oid moet gebruiken !!Mooi dat jullie a verhuisd zijn!   Is altijd een hele drukte.. maar rustig blijven !!

Voor de andere dames WELKOM!   Hoop dt we allemaal snel zwanger zullen raken !!!
En succes met afvallen meiden !!

hoi,

joke, randjesfietsen lijkt me persoonlijk ook niets, maar dat is voor iedereen anders, wij gaan deze maand proberen om de dag te klussen,vanaf ongi helemaal over is tot voor nod. misschien we zeker geen eitje, en dan hopen dat lichaam zn werk gaat doen.

maike sanne, wat balen dat je exzeem terug is. echt rot. maar gelukkig trekt het weer beetje weg. wanneer begin je met je nieuwe baan?

liefs.

hallo

Weet je wat het is, als je al zolang bezig bent, weet je ook niet meer   wat je moet doen. Het om de dag doen daar zijn we al maanden mee bezig, (in het heetst van de strijd dan hé haha) en dat heeft niets geholpen. Je wilt het wel zo graag en ik denk alles wat je kan doen wat evt zal kunnen helpen dan ook probeert. Ik wil niet weer zo'n terleurstelling als afgelopen maand. Ik ben het gewoon beu. Ik wil gewoon zwanger zijn. En dan na een tijd lekker kunnen genieten van dat kleine dingetje...  
Afgelopen maand vond ik mijn reactie zo erg, dat had ik nooit van mezelf kunnen denken dat ik zo emotioneel ervan zou worden, terwijl ik dat eerder niet snapte als een collega van mij dat tegen mij zei. maar nu ik in het zelfde schuitje zit snap ik het pas echt. We zijn nu met poging 10 bezig. en ik ben al in juli gestopt met de pil. dus al bijna een jaar. als ik er zo over nadenk denk ik echt help.
Misschien ga ik binnenkort wel eens naar de dokter. Hebben eigenlijk afgesproken om pas na 12 keer te gaan.
Maar de laatste week heb ik telkens steekjes (zeurende pijn) in mijn onderbuik. en ik vind dat maar een beetje eng. mijn ei komt vrijdag pas, dus daar kan het ook niet van zijn. we zullen het wel zien.

groetjes

Terug
Bovenaan