overgewicht en zwangerworden

hoi dames,

Ik heb ook overgewicht, maar ondanks dat heb ik 2 gezonde kinderen. Een
meisje van 5 zwanger geworden terwijl ik toen 144 kilo woog en een
zoontje van 1 jaar, zwanger geraakt toen ik na een maagverkleining toch
nog steeds 114 kilo woog. Daar tussen in heb ik ook nog 2 miskramen
gehad en we zijn nu sinds deze maand eigenlijk weer aan het proberen om
weer zwanger te raken. Ik heb een hele regelmatige menstruatie en ben
verder gezond als een vis dus als het bij mij kan lukken dan bij jullie
ook! Gewoon volhouden en blijven oefenen!

Liefs Amani

Amani ff glitter plaatje voor je om je welkom te heten.
Gezellig dat je met ons mee kletst. Hoelang duurde het voordat je van de andere kids zwanger was? En nu twee miskramen, jeetje heftig zeg.
Wanneer is je nod? Wil je ook op ons nod lijstje?

Morgen vaderdag. En weet je wat ik ga doen. Naar mijn opa & oma en ik ga lekker gebak eten en 's avonds chinees. Lekker fout hè. Maar ik ga me morgen eens een dagje niks van aan trekken. De afgelopen dagen zoveel meegemaakt. Tis me wel ff gezegend allemaal. Gelukkig voel ik me nu ietsjes beter, maar gebeurd zoveel in ons leventje op het moment. In topic @1984Nathalie1984 staan dingen te lezen, anders moet ik dat hier allemaal nog weer typen.

Ik kom jullie heel fijn weekend wensen! Liefs Nathalie

hoi,

amani, van harte welkom.
Ja, ook bij mij vraag, hoelang duurde het voor je van je kids zwanger was?

nathalie, lekker genieten van het gebak meis, en chinees, heerlijk.
hier gisteren ook genoten van het eten, hadden patat, en heb er teveel bij gegeten, maar ja, een keertje.
nog steeds lukt het me niet echt om vol te houden, misschien omdat ik me stiekem wel goed voel in me vel,
maar ja, we proberen nog op te letten op eten.

liefs

Ik ga vandaag gewoon lekker genieten, natuurlijk niet alles eten wat los en vast zit.
Maar tis me vandaag wel ff gezegend. De afgelopen dagen niet veel gegeten. Dus als ik aan ben gekomen weet ik aan het ligd dat ik gewoon te onregelmatig eet. Ik moet op dit moment gewoon ff goed op mijn lichaam letten en mezelf dwingen te eten. Goed voor mezelf zorgen! Heb nu ff zoveel aan mijn koppie dat ik het eerst allemaal ff op rit moet hebben en bepaalde dingen verwerken. Dan komt de rest wel weer qua  zwanger worden enzo.

Wens jullie allemaal hele fijne  zondag/vaderdag!

Liefs Nathalie  

hoi nathalie,
ook hier reageer ik eventjes.
inderdaad, eerst de rest ff op een rijtje zetten, en dan weer verder.

hier nu ook beetje baalgevoel, me vader,zn vriendin en me oma zijn net geweest, was erg gezellig, maar heb het nu beetje moeilijk dat ze weer weg zijn, ik zie ze niet zo vaak, dus ff lastig, ook de lijn gaat vandaag slecht, hele weekend al, morgen ga ik er weer tegenaan, dan worden het weer rustigere weken.

fijne avond dames.
xx

Soms moet je ook niet te streng voor jezelf willen zijn!
Daar val je heus dan niet van af. Want stress is ook dikmaker hoor

Hier vanmiddag stukje taart gehad en lekker chinees gegeten
Nou wat is dat voor straf? Okay heb vanmorgen crossiantje gegeten en stokbroodje me kruidenboter, maar tis niet dat ik de hele dag foute dingen heb gegeten ofzo.
Tis wel ff goed zo! Soms moet je ook ff gas los laten. Morgen begint een nieuwe week en gaan we er gewoon weer voor. Zolang we niet  een kilo aankomen is het goed toch?

Tuurlijk wil ik er graag nog paar kilo af hebben en daar ga ik de komende tijd ook nog lekker ff aan werken. Niet omdat het misschien beter is om zwanger te mogen wordne, maar gewoon voor mezelf! Want we doen het immers voor onzelf. En als wij een keertje een stukje gebak willen eten of hapje, kan dat niet veel kwaad. Want je neemt immers zelf dat besluit om dat te doen.

Succes voor een nieuwe week! Liefs Nathalie

hoi nathalie.

daar heb je ook gelijk in, we nemen de beslissing zelf, wou vanavond patat, maar het is macaroni geworden, toch maar wat minder vet.
en zo denk ik lekker vroeg me bedje op. morgen om kwart over vijf er weer uit.
en nog drukke week voor de deur.

nou, ik heb weer op alle topics ff gereageerd denk ik, nu nog ff tv kijken en dan op bed, pyama heb ik al uurtje aan, hihi zit lekker.

liefs.

Terug
Bovenaan