overgewicht en zwangerworden

Er zijn genoeg mensen zwanger geworden zonder randjesfietsen hiih..
Lijkt mij idd niks.. probeer het liever op de "gewone"   manier..

Bloem..Mijn eczeem is nu dankzij de medic weer helemaal over !!
Mijn contract is vandaag in gegaan.   Nu eerst twee cursus dagen (kennismaking en overal uitleg over) en dan vanaf donderdag beginnen !
Wel erg leuk ! Heb er ook ontzettend veel  zin in
Tis een heel nieuw team, nieuwe lokatie dus erg spannnend !

Lekker slapen voor strax !

maaike sanne,
succes deze eerste week, maar dat komt vast wel goed.

joke, 10de keer, ik snap dat het moeilijk is, misschien toch eerder naar dokter?
ik hoop dat het snel raak is, en hoop stiekem dat het bij ons niet zolang gaat duren.

hier gaat het lijnen niet echt goed. moet echt proberen de moed weer te gaan vinden, op een of andere manier ben ik veel meer met het zwanger worden bezig.

liefs

Ik werk nu in een verpleeghuis en met kinderen.
Ga nu met mensen/kinderen met een beperking werken !
Een hele nieuwe uitdaging dus !
Mijn andere werk hou ik er parttime bij.. stel dat ik dit nieuwe werk zo leuk vind dan kan ik altijd uitbreiding van uren krijgen !

O jeetje al ronde 10 !   LIjkt me idd verschrikkelijk als je iedere maand weer ongi word..
Je kunt idd naar de HA gaan, maar die van ons doet niet eerder iets dan je een jaar probeerd..
Mijn schoonzusje was ook na 10 ronden zwanger... zit nu tegen de 17 weken aan...
He meid succes !!
Maar die buikpijn is wel raar idd,, maybe toch maar even naar de HA
Succes !!!

Hey Meiden, ik kom ook weer ff bij kletsen.
Lief dat jullie me allemaal zo goed in de gaten houden in topic en met me mee leven.
Momenteel weet ik helaas nog niks over wat er gaat gebeuren of dat ik uitstel kan krijgen en dergelijk. Dus tis best spannend. Probeer het zoveel mogelijk los te laten, want kan wel helemaal stressen en knetter gek worden, maar daar heb ik alleen mezelf mee.

Hier hebben we woensdag lekker bbq. Mijn broertje heeft namelijk dan zijn diploma uitreiking en na die tijd gaan wel met zijn schoonfamilie en paar vrienden lekker bbq-en. Vandaag gaat het goed met op dingen letten. Mijn vriend kreeg vanavond een fruitmand van zijn collega's omdat hij vorige week de hele week ziek was geweest. Echt ontzettend lief. Dus daar kan ik lekker van peuzelen. Tis zonde dat het kapot gaat. Al lus ik niet alle soorten fruit.

Maike Sanne gezellig dat je weer ff mee komt kletsen meis. Wat balen dat je exceem terug kwam. Maar gelukkig nu weer met de med. helemaal weg. En je houd je eten teministe binnen. Das ook al heel wat deze keer.

Joke ik kan me voorstellen dat je hoe langer het duurt steeds onzekerder begint te worden over je eigen lijf.

Bloemetje, teveel klussen is ook niet goed hoor meis. om de dag of om de 2 dagen word aangeraden. Dit heeft met de afname van het kwaliteit van zaad te maken als je teveel klust en het moet ook wel fijn blijven hè, niet zo geforceerd. Al zullen de mannetjes waarschijnlijk niet klagen, hihih.

Hier vanmiddag spontaan geklust. Gewoon omdat het fijn was. Mijn eisprong is waarschijnlijk 12 juni al geweest en we hadden 10 juni voor het laatst geklust dus dat ik zwanger ben is zeerrrrr kleine kans. Maar ik vind het ook wel ff goed zo, want gebeurd momenteel zoveel in ons leventje. Eerst maar ff wat rustiger voelen. En dan maar lekker op naar de volgende ronde! We zien wel hoe het loopt. Het is nog steeds heel erg welkom namelijk!

Wens jullie hele fijne avond en blijven elkaar op de hoogte houden hè.

Liefs Nathalie

ha maaike sanne

wat voor soort mensen ga je werken? ik werk op een somatische afdeling, we hebben daar chronisch/ revalidatie en longpatienten liggen. lekker varierend, en erg intresant allemaal. leer nog steeds bij haha.

groetjes

Ik werk op een PG (psycho geriatrische) afdeling, met dementerende ouderen.
Erg leuk maar mis toch iets...
Vandaar dat ik ook om een nieuwe uitdaging zocht.. en gevonden heb !!

Terug
Bovenaan