he hallo.
nou ik woog bij de eerste 96 kilo,maar na de maanden voorbij gingen woog ik uiteindelijk 120.
was erg aangekomen en is er sindsdien niet meer afgegaan.
veel dieeten geprobeerd,,en steeds dat jojo effect.
nu laat ik de suiker maar gewoon staan ,kijken of dat helpt.
we zijn sinds april bezig ,en heb ook zo,n zelf test gekocht voor de vruchtbare periode.
en ja hoor op donderdag waren het er 2 streepjes.
moet ong worden op 27 juni.de laatse was op 30 mei
maar soms heb ik 28 dagen en soms 31.
voor de eerste waren we 2 maanden bezig en toen was het raak,moet wel toegeven dat ik de foefjes heb toegepast van een zwangerschap boek.
en dat is nu inmiddels 6 jaar terug.
dus nu maar afwachten,wel ben ik erg duizelig en missenlijk ,maar dat kan ook aan je hormonen liggen ,aangezien ik 6 jaar daarvoor de pil heb geslikt.
ben in maart er mee gestopt,en in april gaan klussen.
hoop op deze site ,forum leuke contacten te hebben,informatie kan wissellen en gezellig kan kletsen.
en natuurlijk wil ik graag op het lijstje ,lijkt me erg leuk en vooral gezellig.
liefs syl
nou ik woog bij de eerste 96 kilo,maar na de maanden voorbij gingen woog ik uiteindelijk 120.
was erg aangekomen en is er sindsdien niet meer afgegaan.
veel dieeten geprobeerd,,en steeds dat jojo effect.
nu laat ik de suiker maar gewoon staan ,kijken of dat helpt.
we zijn sinds april bezig ,en heb ook zo,n zelf test gekocht voor de vruchtbare periode.
en ja hoor op donderdag waren het er 2 streepjes.
moet ong worden op 27 juni.de laatse was op 30 mei
maar soms heb ik 28 dagen en soms 31.
voor de eerste waren we 2 maanden bezig en toen was het raak,moet wel toegeven dat ik de foefjes heb toegepast van een zwangerschap boek.
en dat is nu inmiddels 6 jaar terug.
dus nu maar afwachten,wel ben ik erg duizelig en missenlijk ,maar dat kan ook aan je hormonen liggen ,aangezien ik 6 jaar daarvoor de pil heb geslikt.
ben in maart er mee gestopt,en in april gaan klussen.
hoop op deze site ,forum leuke contacten te hebben,informatie kan wissellen en gezellig kan kletsen.
en natuurlijk wil ik graag op het lijstje ,lijkt me erg leuk en vooral gezellig.
liefs syl