overgewicht en zwangerworden

Goedemorgen lieve dames, wat is hier nog veel gekletst gisteravond.
Voel je je al een beetje thuis Jump aka Syl? hihih
Misschien vind je het ook leuk om bij de kwebbelmeiden van maart te komen kletsen. Aangezien je in maart gestopt bent met de pil. Tis ook klein groepje, de laatste tijd in elk geval wat rustiger omdat er al aantal zwanger zijn en de rest het druk heeft met verbouwen/verhuizen e.d. Dus kom maar eens gezellig een keer buurten, hoeft natuurlijk niet. Ik klets ook overal mee hoor, hihih.

Ik zit nu lekker aan een beschuitje. Vandaag eindelijk ff wat langer kunnen slapen. En vannacht eindelijkkk ietsjepietjes beter geslapen dan de afgelopen nachten. Maar heb gevoel dat ik vanmorgen in die korte tijd beter heb geslapen dan de afgelopen 3 nachten gek hè.

Vanmiddag erg druk. Ffies werken, maar niet te lang want wil graag naar de diploma uitreiking van mijn broertje. Maar dat houd dus in dat ik al opgetut naar mijn werk moet, hihih. Nou ja opgetut valt ook wel weer mee hoor. En daarna lekker bbq-en vanavond met mijn ouders, mijn broertje schoonouders, de broer van zijn vriendin + vriendin, schoon opa&oma en nog paar vrienden, dus gaat vast gezellig worden.

Misschien dat ik einde van de avond nog ff kom kletsen, maar wens jullie dus alvast hele fijne dag!

Liefs Nathalie

hoi,

nathalie, veel plezier vanavond, en lekker eten hoor.

syl, al beetje gewend hier op de site?

maaike sanne, spannend hoor. ik duim voor je.

hier gaat het lijnen niet super, maar ook niet echt ongelofelijk slecht.
ik val niet af maar kom ook niet bij. pff, het is zo moeilijk, maar denk ook dat dat komt omdat ik nu meer bezig ben met het zwanger worden dan het afvallen.

liefs

hoi hoi,,

ja met lijnen kan ik mee praten ,wil maar niet lukken.
alles is ook zo lekker,maar probeer niet zoveel suiker meer te nemen.
en er zijn zelfs mensen die zeggen dat suiker vergif voor je lichaam is.......
dus ja misschien werkt het wel   als ik inplaats van koekjes ,suikerklontjes ,bollussen,roze koeken enz enz gewoon maar fruit neem

ben al aardig aan het wennen  hier , ,en natalie veel plezier vanav.
ik ga zo ook effe kijken bij maart stoppers,er zijn ook zo veel topics.

en bloementje dank je voor je welkom,vind het leuk om eens leeftijdsgenoten te ontmoeten die ook ermee bezig zijn.

nou slaapse voor straks

groetjes syl

Was ik ook weer ffies. Ik eet nu veel te onregelmatig
Omdat ik geen honger heb en als ik iets eet, me daar niet echt beter door voel
Ga nu samen met mijn mannetje ff lunchen. Heb voor vanavond nog groente soep van mijn oma staan. Dat maar een beetje proberen te eten.

Liefs Nathalie

hoi,
nathalie, fijn te lezen dat je wel probeert te eten, ook al heb je geen trek, zin erin.
hier gaat het vandaag weer wat beter. 4 boterhammen op en net kwark met aardbeien, maar krijg het niet op, het lukt me hier nu ook niet.

vanavond aardappels, met prei en een eitje.

liefs

quote: joke18981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-06-2008 10:05:39'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

Tijgetje, 35 jaa                         2e ronde -   1e kindje       23-06-08
Nathalie, 24 jaar                     4e ronde -   1e kindje       26-06-08
syl, 27 jaar                                       2e ronde -   2e kindje        29-06-08
Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        01-07-08
joke, 26 jaar                                    10e ronde - 1e kindje        07-07-08
Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje       09-07-08
fleur                                                                13eronde- 1e kindje         01-07-08  
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Maike Sanne 24 jaar         2e ronde - 1e kindje     19-06-08   (bij cyclus 38 dagen)

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Momenteel is er helaas nog niemand zwanger

hoi dames.
hier gaat het lijnen niet echt goed.
ik denk dat ik binnenkort weer een dietiste onder de arm ga nemen.
en samen met haar ga proberen af te vallen.
maar dan wel melden dat we bezig zijn om zwanger te worden.

liefs

Hoi

Hier gaat t voor geen meter !
Ben al twee weken niet te lopen geweest ! Liep anders 2 a  3 keer in de week 5 tot 10 km per keer ! Maar degene met wie ik loop daar heb ik wat gedonder mee gehad.. dat is inmiddels wel opgelost, maar ik erger me ontzettend aan haar.
Dus niet veel zin in
en heb totaal geen fut en disipline om alleen te gaan lopen !
Heb er trouwens ook geen tijd voor !!   Druk nu op t moment ff met twee banen.. En de ene baan daarbij moet alles opgestart worden.. dus komt ff veel extras bij kijken
(erg leuk maar wel druk)

Heb me voorgenomen om vanaf maandag maar weer te gaan lopen en op mn eten te letten.   Deze week veel pastas gegeten gewoonweg geen tijd om aardappelen te schillen   etc !!
Maar we gaan er weer voor !!

IEdereen heeft zo zn dipje !!   Maar we komen er wel meiden !!

Terug
Bovenaan