A
Anoniem
Guest
Goedemorgen lieve dames, wat is hier nog veel gekletst gisteravond.
Voel je je al een beetje thuis Jump aka Syl? hihih
Misschien vind je het ook leuk om bij de kwebbelmeiden van maart te komen kletsen. Aangezien je in maart gestopt bent met de pil. Tis ook klein groepje, de laatste tijd in elk geval wat rustiger omdat er al aantal zwanger zijn en de rest het druk heeft met verbouwen/verhuizen e.d. Dus kom maar eens gezellig een keer buurten, hoeft natuurlijk niet. Ik klets ook overal mee hoor, hihih.
Ik zit nu lekker aan een beschuitje. Vandaag eindelijk ff wat langer kunnen slapen. En vannacht eindelijkkk ietsjepietjes beter geslapen dan de afgelopen nachten. Maar heb gevoel dat ik vanmorgen in die korte tijd beter heb geslapen dan de afgelopen 3 nachten gek hè.
Vanmiddag erg druk. Ffies werken, maar niet te lang want wil graag naar de diploma uitreiking van mijn broertje. Maar dat houd dus in dat ik al opgetut naar mijn werk moet, hihih. Nou ja opgetut valt ook wel weer mee hoor. En daarna lekker bbq-en vanavond met mijn ouders, mijn broertje schoonouders, de broer van zijn vriendin + vriendin, schoon opa&oma en nog paar vrienden, dus gaat vast gezellig worden.
Misschien dat ik einde van de avond nog ff kom kletsen, maar wens jullie dus alvast hele fijne dag!
Liefs Nathalie