overgewicht en zwangerworden

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                     4e ronde -   1e kindje       26-06-08
Syl, 27 jaar                                       2e ronde -   2e kindje        29-06-08
Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        01-07-08
Fleur                                                            13eronde- 1e kindje         01-07-08  

Joke, 26 jaar                                    10e ronde - 1e kindje        07-07-08

Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Tijgetje, 35 jaar                       2e ronde -   1e kindje       23-06-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Maike Sanne 24 jaar         2e ronde - 1e kindje     19-06-08   (bij cyclus 38 dagen)

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er helaas nog niemand zwanger

Hi Meiden,

Ik moet mezelf juist dwingen iets te eten. Ga dalijk maar eens ff ontbijtje maken. Ben al 1,5 uur wakker, maar nog niks gegeten.

Maike Sanne, je staat op het overtijd bankje hoor meis. Misschien heeft het er ook een beetje mee te maken dat je rond nod aan hangt. Misschien ongi word. Hopelijk niet natuurlijk! Wanneer wou je testen meis?

Bloemetje, hoe was het dat je ouders en broertje op visite kwamen of is dat vanavond?

Ik ga ff iets eten! Wens jullie fijne dag! Liefs Nathalie

hoi,

me moeder,stiefvader en broertje komen vanavond. en gaan morgen weer weg.
weet alleen niet hoelaat ze komen, haha, maar laat ze vast nog wel weten.

heb net boterhammetje met kaas en eitje op.
vanmiddag fruit denk ik. en vanavond spaghetti.

zo, nu wasje draaien,stofzuigen en boodschappen doen.

liefs.

Ohhh ze komen gezellig voetballen kijken dus! Heel veel plezier vandaag meis.

Ik heb net twee beschuitjes op en nu buikkramp, heel fijn! Wat is er toch met me aan de hand? Ik ga hier in huis maar eens ff wat doen. En kijken of mijn mannetje al wakker is, hihh.

Wens jullie fijne dag! Liefs Nathalie

hoi,
voetbal gaan we niet kijken, ze gaan rond negen weer weg om ergens te slapen, broertje moet tijdig zijn bedje in he. haha,
heb al lekkere chipjes en koekjes voor hem gehaald, hihi.
en hoop dat het mooi weer is. kunnen we misschien samen wat buiten doen, vind hij helemaal te gek denk ik.
hij weet niet dat ie naar ons nieuwe huis komt kijken, dus haha, hij zal wel ff denken, mama waar ga jij naar toe, daar woont mijn zus toch niet. haha.

liefs xx

Ohhhh leuk zeg, en hebben jullie gezellig dagje gehad?
Hoe vonden je ouders en broertje jullie nieuwe huis?
Nog lekker buiten iets kunnen doen, was hier teministe heerlijk weer!

Zo nog ff de 2e helft van voetbal kijken. Maar dacht ga maar hier ff koekeloeren, miscshien brengt dat NL meer geluk, hihih.

Liefs Nathalie

@ Nathalie.. ik ga niet eerder testen dan maandagavond (tenzij de rd'tjes er eerder zijn natuurlijk.. )
Het kan best zijn dat mij nod nu dus weer op 42 dagen zit...
Ik weet t niet meer.. had zo gehoopt dat t nu dna 38 zou zijn.. dan is er beetje regelmaat in.. tenminste dan kank beter uitrekene.. nu word t weer moeilijk

Mn zus is al best gegroeid ! Is nu 18 weken.. gaat snel !!
ze zei vandaag dat ik er anders dan anders uit zag.. ze kon ook niet uileggen hoe...
hoop dat ze gelijk heeft ;)

@ Bloem.. was het gezellig met je ouders en broertje? Vast wel !!

Nou ik ga lekker in bad de wedstrijd verder kijken doei doei

Hhahaha we waren te gelijk aan reageren Maike Sanne. Ohhh spannend, want sommige mensen kunnen zien als je zwanger bent aan je uitstraling of huid geloof ik. Dus wie weet meissie! We blijven gewoon voor je duimen!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan