overgewicht en zwangerworden

hoi,

maaike sanne, spannend, nog anderhalve dag, ik hoop dat ze wegblijven omdat je hartstikke zwanger bent. en dat je zus zegt dat je er anders uitziet. wie weet?
hoe voel je je verder?

nathalie, lekker geslapen vanacht?
hier gaat het met lijnen nog steeds niet goed, blijf nog steeds hangen. proberen om toch maar weer eens de motivatie terug te vinden.

liefs

Goedemorge

Bloemetje.. ik voel me (ondanks verkouden/hooikoorts) goed !
Heb gister nieuwe kleding gekocht en die heb ik nu aan.. staat erg leuk !!
Voel me gewoon erg goed nu op t moment.. Hoop dat dit gevoel zo blijft !
Nog geen rd'tjes te bekennen gelukkig!
Ik word altijd snachts ongi..maar niks te bekennen gelukkig !
Heb nog maar zwangerschapstesten gekocht want deze waren op.. hoop dat t positief is!   Ik krijg ze al t goed is maandag of dinsdag binne. Dan ga ik pas testen ..
Spannend !!!!

Nog plannen voor vandaag??

hoi,

wij gaan vandaag niet zoveel doen,alleen komen moeder broertje en stiefvader weer. we gaan pannekoeken eten, maar ik ga dr maar twee nemen denk ik. haha proberen.

verder gaat het hier ook prima. haha, en dat chaggo, ja gelukkig weg.

fijne zondag.

Goedemorgennnn,

Nog ff een berichtje voordat ik wat ga eten, want van 1 klein stukje bibaboederij ontbijtkoek kom ik de dag niet door hè, hihi. Die waren er vorige week bij de C1000 en kreeg je een cd bij. Leuk voor de toekomst  En de ontbijtkoek is lekker, hihih.

Hier gebeuren rare dingen met mijn lichaam. Pukkeltjes en plekjes al dagen en zelfs weken lang. Normaal had ik dat wel eens tijdens mensturatie een pukkeltje ofzo, maar niet zo erg. Zou het komen doordat ik gestopt ben met de pil? Maar dan zolang? Vroeger had ik het meestal ook rond mijn menstruatie. En mijn rechter zij rekt heel erg sinds gisteravond. Toen beetje trekkend gevoel, maar nu in alle hevigheid, erg vreemd. Verder is mijn temperatuur weer hoger 36,77. Had ik bloed in mijn mond toen ik vanmorgen opstond. En deze week ook ineens bloed in mijn mond om niks. Voorheen bloedde mijn tandvlees wel eens met het tandenpoetsen, maar dat was al stuk rustiger geworden. Snap er niks van.

Vannacht eindelijkkkk eens aantal uren achter elkaar geslapen. Dat doet een mens goed zeg. De hele week er ook al 's nachts uit om te moeten plassen, wat ik normaal nooit heb. Dus tja zeg het maar wat gebeurd er met me, hihih. Afwachten maar denk ik. Maar voel me anders. Kan moeilijk uitleggen. Gevoel zegd niet dat ik zwanger ben hoor! En meestal heeft mijn gevoel wel gelijk, maar vind deze dingetjes allemaal wel vreemd.

Wens jullie hele fijne dag. Bloemetje geniet lekker van je moeder, broertje en stiefvader. En van de pannenkoeken, hihi.

Liefs Nathalie

Hoi hoii

Nathalie.. vreemd hoor al die "kwaaltjes".   Misschien toch zwanger????
Moest net wel ff lachen.. waren op visite bij buren en hun wondertje.. Kindje begon te huilen en greep naar mijn borst haha... was wel grappig ...
Echt zo'n lief schatje !
Ja dan kriebelt t wel enorm ! Maar wie weet....

Gezellige, zonnige, zondag !

Hehe ik ben gedoucht en aangekleed zeg. Rechts trekt gewoon enorm, merk dat ik sneller moe ben als ik iets doe. Niet teveel achter elkaar doen, want dan word ik duizelig. Helppp wat gebeurd er met me, hihih.

Ahhh lief zeg Maike Sanne. Hopelijk kun je begin deze week positief testen meis!

Gisteren nog leuke dingen gezien samen met je zus? Heeft ze nog iets moois gekocht?
Hoelang is ze zwanger?

Liefs Nathalie

hey dames! ik kon niet wachten en heb toch getest!!! en jawel

ZWANGER !!!!

ik kan t niet geloven...tis nog heel pril natuurlijk weet precies wanneer t gebeurd is, dus morgen twee weekjes zwanger (vier in de zwangerschapstelling)

************************ ************************ ************************ ************************ ***********************

glitters voor jullie en hoop dat t heel snel voor jullie allemaal mag gebeuren...en nu maar duimen dat t goed gaat!!!

liefs van mij

GEFELICITEERD !!! Tijgetje super zeg !! Echt van harte gefeliciteerd !!  
Meid,ik hoop zo dat je een goede zwangerschap zult hebben zonder die vervelende kwaaltjes !!!
Wanneer had je anders je nod gehad???   Super hoor ! Heb gewoon kippevel haha
Ik zelf ben (waarsch) ook overtijd.. maar ga niet eerder dan dinsdag testen...
Hoop dat je glitters hebben geholpen !!

Liefs Maike Sanne

Terug
Bovenaan