overgewicht en zwangerworden

Nod lijsje Beautiful Girls!

Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

Nathalie, 24 jaar                       5e ronde -   1e kindje       26-07-08
Syl, 27 jaar                                       3e ronde -   2e kindje        ??-??-??

Fleur,35 jaar                                14e ronde - 1e kindje           01-08-08
Maike Sanne,24 jaar         3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (bij cyclus  42 dagen)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

J
oke, 26 jaar                                    10e ronde - 1e kindje        07-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er helaas niemand overtijd

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 2 maart 2009

Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        uitgerekend: 6 maart 2009

hallo

@ Bloemetje een heel fijn weekeind gewest ook van mij uit, al ben je alweer bijna terug haha.

Hier ff een wat minder berichtje.

De rdtjes zijn er al. @@##$$%#@!# echt weer balen. 2 dagen eerder dan gepland. maar ja we gaan maar weer op naar de volgende ronde.

Groetjes joke

Syl, 27 jaar                                       3e ronde -   2e kindje        ??-??-??

Fleur,35 jaar                                 14e ronde - 1e kindje           01-08-08
Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08

Maike Sanne,24 jaar         3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (bij cyclus  42 dagen)

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 2 maart 2009

Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        uitgerekend: 6 maart 2009

Fleur,35 jaar                                 14e ronde - 1e kindje           01-08-08
Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08

Glittersss * * * **

*

Hey beautiful girls. Hoe gaat t? Ester nog steeds helemaal vol van t idee?! Heerlijk he...ik was ook helemaal zenuwachtig toen de dame van MvM kwam. En weer positief testen, toch ook wel weer een heel goed gevoel en bevestiging...gisteren bij de gyn geweest. Ik blijk toch ietsje verder te zijn zo'n 7 weekjes en ben dus uitgerekend op 20 februari ipv 2 maart...maar ja, dat weet je toch nooit precies. We hebben t hartje zien kloppen, echt helemaal super....werd er helemaal warm van...
hoop zo dat t jullie allemaal ook heel gauw gegund is, tis prachtig...sorry als ik wat emo reageer ...hormonen denk ik...

afvallen is er voor mij de komende maanden niet bij...nou ging dat toch al niet zo lekker maar nu mag t niet eens...hihihi...heel erg!
nou tot snel maar weer en een dikke knuf voor jullie allemaal....

Hi Tijgertje, ohhh je blijkt dus al iets langer zwanger te zijn meis. Maar was je dan niet wat bloed verloren en toen de volgende ronde toch zwanger blijkt te zijn, want 20 februari of 3 maart zit toch wel wat verschil in hè (ik weet niet of ik de data's die je schreef goed onthouden heb)

Fijn om te horen dat alles goed met je gaat meis. Lijkt me idd zo bijzonder om het hartje te horen. Heel veel geluk!

Gelukkig heb ik niet meer zoveel hoofdpijn als gisteravond. Ik voel me apart meiden. Kweet niet hoe, maar er kloppen dingen niet. Mijn temperatuur stijgt de laatste dagen en zit nu op 36,74. Heell apart! En dat terwijl mijn eisprong volgende de berekeningen pas 12 juli zal zijn bij een cyclus van 29 dagen.

Ik heb nieuwe kleding gekocht. Tuniekje/jurkje achtig. Heb daar een witte linnenbroek onder. Dat had ik vandaag aan naar de verjaardag van mijn tante. Kreeg allemaal complimenten. Mijn paps zei: staat je leuk, dat past dalijk ook nog wel. Dus ik kijk hem aan en vroeg wat hij zei, maar ik hoorde het wel. Deden er wat lacherig over enzo. Toen ik wegging zei hij: we horen het wel als het zover is. Dus ik weet niet wat hun zien wat ik niet zie ofzo. En het staat toch ook niet op mijn voorhoofd geschreven of valt het aan mijn puntje van mijn neus te zien ofzo?

Allemaal vreemde dingen dus!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan