overgewicht en zwangerworden

nou bloemetje.........ik heb helemaal kippenvel en tranen in mijn ogen.........
(hormonen werken blijkbaar wel goed haha)
wat ontzettend lief van je...!!
voor jullie allebei dan nog wat extra glitters:

ik hoop zo enorm hard dat jullie erbij zitten deze maand.....

ik blijf natuurlijk voor iedereen duimen!!!

Nod lijsje Beautiful Girls!

J

oke, 26 jaar                                    10e ronde - 1e kindje        07-07-08
Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

Nathalie, 24 jaar                       5e ronde -   1e kindje       26-07-08
Syl, 27 jaar                                       3e ronde -   2e kindje        ??-??-??

Maike Sanne,24 jaar         3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (bij cyclus  42 dagen)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Fleur,35 jaar                                  13e ronde- 1e kindje         01-07-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er helaas niemand overtijd

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 2 maart 2009

Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        uitgerekend:

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-07-2008 22:37:09'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

J oke, 26 jaar                                    10e ronde - 1e kindje        07-07-08
Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08
Nathalie, 24 jaar                       5e ronde -   1e kindje       26-07-08
Syl, 27 jaar                                       3e ronde -   2e kindje        ??-??-??
Maike Sanne,24 jaar         3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (bij cyclus  42 dagen)
fleur,35 jaar                                            14e ronde/1e kindje                01-08-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er helaas niemand overtijd

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 2 maart 2009
Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        uitgerekend:

hoi,

ester, alsjeblieft, hihi, het is de waarheid, en ik vind dat dat gezegd mag worden.

joke hoe gaat het met jou?

en nathalie? gaat het beetje met je?

hier gaat het goed, klachten iets minder dan gisteren, nou ja, buikpijn is er wel, en vaak voelbaar, maar iets minder dan gisteren. ook iets minder moe, maar was op werk ook wel rustiger dan gisteren.

liefs

Hi Meiden,

Wat een heerlijk weertje hè. Ahhh jammer Fleur dat je toch ongi bent geworden, ronde 14 alweer, pff meis niet makkelijk voor je. Als je ff wilt kletsen horen we het wel okay?

Bloemetje dat het rustiger is op je werk scheeld ook met je buikpijn hoor. Ik hoor van meer dat als ze het druk hebben of veel stress dat ze dan hun buik veel meer voelen. Ik hoop echt voor je dat het deze ronde raak mag zijn.

Hoop ik voor ons allemaal, want tis wel rustig op wachtbankje en overtijd bankje zeg. Daar moeten we maar eens ff verandering in brengen. Vinden jullie ook niet?

Hier gelukkig wat beter geslapen. Sinds ik aan de kant van mijn vriend slaap, slaap ik rustiger volgens mij. De mobiele telefoon/wekker ligt ook aan zijn kant dus misschien helpt het allemaal iets of is dit gewoon puur toeval dat kan natuurlijk ook. Vanmorgen uitgeslapen, totdat ik mijn bedje uit broeide. Net thuis hier dingetjes gedaan. Wasje gedaan, die nu lekker buiten hangt.

Ik ga maar eens ff wat drinken pakken, want we moeten wel genoeg drinken met dit weer meiden.

Liefs Nathalie

hoi,

nathalie,
haha, hier kom ik weer met mn tegenargument hoor. hihi
op me werk voel ik me buik minder dan thuis, maar heb er wel hele dag last van.
normaal lig ik vaak op buik in bed, en nu op de een of andere manier vind ik het niet lekker liggen.

dus, we blijven verder dromen, maar ik besef ook dondersgoed dat ik volgende week ongi kan worden.

liefs

Terug
Bovenaan