overgewicht en zwangerworden

wat jammer zeg fleur.............pffff wat moet jij er lang op wachten....
ik ga extra hard voor je duimen......!!!
ik vind dat juli de maand moet worden!!!!

en bloemetje, ik had een hele dikke bovenbuik(boven navel) achteraf dus sinds  bevruchting, blijkbaar zijn dit je darmen die onder de nieuwe hormonen vocht kunnen gaan vasthouden.................. heb echt een 'pens' haha
ik duim voor je!!

Hallo dames,

Ja zonde he dat het deze maand niet gelukt is ik baal best wel maar oke met goede moet gaan we verder.
Hopelijk lukt het deze maand wel.
Heb een pak    ovulatietesten gekocht misschien helpen die.

Ik wil de dames die zwanger zijn super feliciteren ik ben hier niet altijd zodoende altijd een late reactie maar super.

Als ik ergens mee zit of iets wil weten kom ik gelijk naar jullie toe.

Allemaal heel veel succes en ik duim voor jullie allemaal

dikke kus fleur

Nod lijsje Beautiful Girls!

J

oke, 26 jaar                                    10e ronde - 1e kindje        07-07-08
Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08

Nathalie, 24 jaar                       5e ronde -   1e kindje       26-07-08
Syl, 27 jaar                                       3e ronde -   2e kindje        ??-??-??

Fleur,35 jaar                                14e ronde - 1e kindje           01-08-08
Maike Sanne,24 jaar         3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (bij cyclus  42 dagen)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er helaas niemand overtijd

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 2 maart 2009

Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        uitgerekend:

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-07-2008 21:46:56'));

Nod lijsje Beautiful Girls!

J oke, 26 jaar                                    10e ronde - 1e kindje        07-07-08
Bloemetje,22jaar                      3e ronde -   1e kindje         09-07-08
Nathalie, 24 jaar                       5e ronde -   1e kindje       26-07-08
Syl, 27 jaar                                       3e ronde -   2e kindje        ??-??-??
Fleur,35 jaar                                14e ronde - 1e kindje           01-08-08
Maike Sanne,24 jaar         3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (bij cyclus  42 dagen)

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het wachtbankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er helaas niemand overtijd

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 2 maart 2009
Ester, 27 jaar                                 2e ronde -   1e kindje        uitgerekend: 6 maart 2009

haha ik ben dat helemaal vergeten .......dan dus....................!!

Ohh hahah ja dat zou wel bijzonder zijn. Ik heb net ff gekeken wanneer ik uitgerekend zou zijn als het deze ronde raak is Niet dat ik dat verwacht hoor, gek hè. Dan kom ik uit op 4 april. In april is alleen mijn oma jarig. Verder rustig. In mei hebben we wel meer verjaardagen. Maar voor mijn gevoel heb ik meer met ronde 6. En heb het idee dat het misschien wel zomerkindje gaat worden.

Ik ga nu lekker ff douchen en dan naar bedje denk ik.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan