overgewicht en zwangerworden

Fijn om te horen dat alles goed ging bij de gyn. meis! Hopelijk zien jullie elkaar weer snel idd. Spannend hoor al die onderzoeken. Hopelijk pakt dat ook zo positief mogelijk uit. Denk aan je!

Liefs Nathalie

Hoi hoii

Ester.. Goed nieuws dat je meteen weer aan de klus mag/kunt !
Wel rustig aan doen nu he meis !!     Duim echt giga hard dat je snel een positieve test in handen hebt !!
Hoe gaat het nu verder met je dan???

Nathalie.. Idd het is erg rustig.. Hopen dat we allemaal deze maand zwanger zullen zijn !!

IK ga nu met vakantie een paar daagjes.. dus tot na het weekend ! Liefs M. S.

nou we zijn weer terug van de ct en ga eerst maar eens wat eten en drinken...............verder krijg ik maandag de uitslag dus duimen!!
het goede nieuws is dat de rd's lijken weg te trekken dus klusseizoen is weer geopend...... hoop maar dat ik niet te moe ben...........haha

goh zeg wat is het hier rustig? Leven jullie nog? of allemaal te druk met klussen... hihi
Wij hebben nu onze klusdaagjes. we zullen er maar het beste voor hopen hé!

groetjes joke

hey hallo dames...tis hier idd wat rustig...moet zeggen dat ik zelf de laatste twee weekjes niet zooooo actief meer ben (uberhaupt niet) dus t ligt ook aan mij...sorry...lees wel zoveel mogelijk.

vannacht nachtdienst gehad dus ik mag zo lekker m'n bedje in...zzzzz....heeeeerlijk...
ik was toch al zo'n slaapdoos, maar nu mag ik dan ook echt...hahaha...

verder niet zo heel veel nieuws. Gister nog wel weer ff bij de gyn geweest en die maakte weer een prachtig kiekje van onze boon! Het is knap gegroeid in twee weekjes tijd. Van 0.9cm naar 2.16cm (ja je kan t je niet voorstellen) en er zitten al armpjes en beentjes aan, het bewoog terwijl de echo bezig was..echt zo gaaf!!! ik was helemaal perplexed van wat er toch allemaal kan. M'n moeder begrijpt er niet zoveel van, 'dat hadden ze in mijn tijd nog niet'...haha..

ow dames ik gun t jullie zo van harte...ik begrijp wel een klein beetje waarom er een zwangerenforum is omdat ik soms met verdriet ook wel es hier post en zo gelukkig ben en ik t niet eerlijk vind dat we gewoon niet allemaal zo snel zwanger kunnen worden. Ik ben heel dankbaar en blij, maar ik hoop zo ook voor jullie meiden dat t heel snel gaat gebeuren. tis zo prachtig! (let wel: ben nu errug emo he van de hormonen hihihi) maar ik gun t jullie er niet minder om

strooi strooi strooi....pak een mandje (doen ze bij de andere groepjes ook) en grijp wie grijpen wil!!!

verder niet nieuws

heel veel liefs voor jullie en fijn weekend...

knuf

Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat Tijgertje
*Nathalie pakt een paar glittertjes en laat de rest voor de andere lieve meiden over*
Goed zeg dat jullie boontje al zo gegroeid is in 2 weekjes tijd
Echt zo onwerklijk om te zien lijkt me dat. Maar ohhh zooo mooi!
Hoop dat we dat over een tijdje allemaal mee mogen maken.

Ester voor jou maandag uitslag van je onderzoeken hè meis.
Joke hoe is ie verder met jou?

Hier weer drukke week, veel gedoe en geregel
Twee huisbezoeken van CIZ & Gemeente vanwege ons badkamer probleem
maar ze weten het nu eindelijkkkkkk hoor!
Veel telefoontjes, geregel en afspraak bij MEE Drenthe voor hulp mbt het redden van mijn auto. En dan nog 2x per week fysio, hydrotherapie & zwemtherapie
Dus tja drukdrukdruk. Verder gaat het hier redelijk. Eigenlijk nog geen steekjes of wat dan ook gevoeld. Tot gisteravond. Toen was het een feestje in mijn buik geloof ik
Ik had maandag 14 juli een positieve ovulatietest in handen. Dus het zou mijn innesteling geweest kunnen zijn. Van eisprong heb ik verder niks gevoeld
Vrijdag 25 juli is mijn nod, maar denk dat ik nog tot die maandag moet wachten, omdat mijn eisprong toen ook pas was. Maar we zullen zien. Qua gevoel zit ik al beetje in augustus. Maar we weten maar nooit hè.

Hier dus weer een kleine update van mij. Hoop dat met jullie alles goed gaat en kom ff een heel fijn weekend wensen!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan