overgewicht en zwangerworden

Nod lijsje Beautiful Girls!

Maike Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje             24-07-08 (28 dgn)
Nathalie, 24 jaar                       5e ronde -   1e kindje       25-07-08

Fleur,35 jaar                                 14e ronde - 1e kindje          01-08-08
Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08
Maike Sanne,24 jaar         3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (42 dgen)
Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        ??-??-??

Ester, 27 jaar                                 3e ronde -   1e kindje        ??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op het bankje

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009

Jeetje Ester wat naar allemaal voor je meis. Hopelijk hoef je niet eerst weer aan zware medicijnen. Heel veel sterkte! En ik duim natuurlijk heelll hard voor je meis. Is de bloeding wel goed op gang gekomen?

Liefs Nathalie

Hoi,

Ester,
Wat balen. Ik ga heel hard duimen voor je, met beide duimen, zolang jij dat wil.
Ik hoop dat je zoveel geluk hebt als de vriendin van nathalie bij kluskippies.
wat is het jou dan zo gegund.
Succes met de ct scan meis, ik denk aan je.
En bij de gyn morgen ook succes.

liefs

Ohh tegelijk gepost bloemetje, hihih
Ik vind het wel erg rustig op ons wachtbankje hoor
We kunnen wel weer wat positief nieuws gebruiken vinden jullie ook niet.

Ohh ik heb nog iets leuks te vertellen. Ik had vanmiddag positieve ovulatietest
Dus dat word hier vanaovnd klussen!

Liefs Nathalie

ha

goh esther ik hoop voor je dat het morgen echt eens mee zit. je hebt nu wel genoeg pech gehad. heel veel sterkte meid!  ik duim voor je!!

Nathalie heel veel klusplezier vanavond!!!!

groetjes joke

nou de gynaecoloog was heel tevreden..... alles ziet er prima uit en de rd's lijken door te zetten dus hij ziet niet in waarom we er niet gewoon volop voor kunnen gaan.
ik moet me melden zodra ik een positieve test heb zodat ik gelijk op 6 weken voor de echo kan komen en hij hoopte me snel te zien........zeker ivm hoe de zaken nu staan.......dus ben wel wat opgelucht.
donderdat kan ik al terecht voor de CT scan en dan maandag de uitslag en volgende week vrijdag nog een long functie onderzoek..................... spannend...................
nu ben ik telkens afgemat moe en probeer ik maar zoveel mogelijk te slapen.........hopen dat het helpt!!
dank jullie wel voor alle steun!!

Terug
Bovenaan