overgewicht en zwangerworden

O jee... Deze topic is overgewicht en zwanger worden,,
Nu ik dit zo lees denk ik dat ik bij de wii fit ingesteld heb in twee weken trainer 1,4 kilo kwijt te raken (meer is niet verstandig zegt mn coach bij de wii haha)
Maar nu vandaag zijn de twee weken om ! EN heb er een week niet opgestaan ivm vakantie... O jee...   DUs is niks af benk bang. Morgen mar ff teste...

Tijgetje.. Mooi dat alles zo goed gaat meis !
Wanneer ga je het verder bekend maken???
Strax de 20 weken echo is pas mooi ! Dan zie je echt alles heel goed !
Heb vorige week die van mn zus gezien en is echt super ! Ze hadden het oplaten nemen op dvd.. echt prachtig !

Nathalie,, Ik zei het ook al in andere topic.. rustig aan doen meis !
Hou je hoofd koel ,we duimen voor je !

Ester.. Mooi dat je weer kunt klussen !!   Spannend de uitslag morgen, Hou je ons op de hoogte???
Pak je ook ff glitters van tijgetje.. dan is t vast snel raak !

Liefs Maike Sanne   ** Pakt een giga emmer vol met glittersvan tijgetje ***

hallo,

he  tijgetje fijn om te horen dat het goed met je gaat! ( ik pak nog de paar glittertjes die overgebleven zijn hihi hopelijk net genoeg)

esther heb je de uitslag al gekregen? ik ben nog steeds aan het duimen voor je. ( mijn duimen gaan bijna pijn doen hihi)

Nathalie hoe is het met jou? heb je al meer zekerheid over je auto? Heb je al ander werk of ben je nog niet zo rond aan het kijken?

Hier gaat het verder rustig aan. klusseizoen is net voor bij, dus voor ons is het weer afwachten. Ik heb deze keer eens geen testen gebruikt. ik moet eerlijk zeggen dat ik nu heel rustig ben eronder. ben ook minder op het forum geweest, zoals jullie alwel gemerkt hebben. ( tis ook vakantie tijd hé) ik ben wel deze maand aan het tempen geslagen alleen zie ik daar dus helemaal niets in. mijn temp is nog   steeds 36.8 net als in het begin? Ben ik dan een raar mens? of is die temp gewooon niet juist?   we gaan er gewoon maar mee door.
Mijn man en ik hebben afgesproken dat als het nu niet raak is dat we naar de dokter gaan. en dan echt!   ik gun me zelf gewoon nog 1 natuurlijke kans. we zullen wel zien wat er uit komt.

Wanneer hebben jullie allemaal vakantie en gaan jullie nog weg? Ik heb zelf de laatste 2 weken van augustus en de eerste week van september. We gaan een midweekje naar de ardennen toe, lekker dicht bij huis. hihi. ( woon nl zelf in limburg dus ik ben er zo)

groetjes joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Fleur,35 jaar                                 14e ronde - 1e kindje          01-08-08
Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08
Maike Sanne,24 jaar         3e ronde - 1e kindje           09-08-08   (42 dgen)
Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        ??-??-??

Ester, 27 jaar                                 3e ronde -   1e kindje        ??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Maike Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje             24-07-08 (28 dgn)
Nathalie, 24 jaar                       5e ronde -   1e kindje       25-07-08  

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009

hallo allemaal,

helaas is de sarcoidose wel terug in mijn longen en in het onderhuidse lymfestelsel, maar gelukkig niet in andere organen dus ik mag zonder nieuwe medicijnen zo snel mogelijk zwanger proberen te worden................
vroeg al of ik daar ook een recept voor bij de apotheek kon krijgen haha

nou maar duimen dat het snel weer lukt.................bij iedereen natuurlijk!!!

Fijne dag verder allemaal!

Groetjes Ester

Hi meiden, ben ik ook weer ff. Heb het steeds zo druk meiden. En dan vergeet ik hier te posten, sorry.

Ester meis, wat balen dat het weer terug is in je longen. Maar je mag dus zonder medicijnen? Is dat dan niet TE schadelijk voor je longen, word je dan niet zieker?
Wel onzettend fijn dat je groen licht hebt om zwanger te mogen worden. En en en kon je dat recept bij de apotheek halen? Dan gaan wij ook ff, hihih Moest wel om je lachen hoor.

Joke, heb je vanaf dag 1 getemperatuur meis? En elke dag om hetzelfde tijdstip? Niet dat je uit bed bent geweest of eerst naar de wc enzo. Moet elke ochtend en rectaal. Maar temperatuur is van veel dingen afhankelijk hoor meis. Vroeg of laat naar bed, weerswisseling, ziek zijn e.d. zelfs bij klussen kan temperatuur wat veranderen.

Mijn temperatuur is al een paar dagen rond de 37 dus dat gaat best de goede kant op. Ik heb 14 & 15 juli een positieve ovulatiet test gehad.

Ik heb op dit moment erg druk met revalidatietherapie, wat veel energie kost en mijn lichaam reageerd er best heftig op. Begin september heb ik een bijeenkomst over een nieuwe wet PGB-WSW van 01-01-08 ben benieuwd of ze daar iets voor me kunnen betekenen. Ik kan niet goed uitleggen wat dat is, want weet het zelf nog niet goed, vandaar die bijeenkomst.

Verder heb ik nog een stukje getypt voor een ander topic dat ik ook ff met jullie wil delen.

Hi meiden, was ik ff weer!

Ik heb hele drukke dag achter de rug. Veel revalidatie therapie en er gebeuren aparte dingen meiden. Ik had behandeling bij chiropractie. Ik vertelde haar dat mijn heup niet echt stabiel aanvoeld, ik pijn in mijn onderrug hebt, moe ben, met vlagen misselijk sinds vrijdag en vandaag constant honger hebt, heel vreemd. Zegd ze ineens tegen me: ben je zwanger? Hahah ik keek haar eens aan, niet dat ik weet. Ze weet van onze kinderwens. Heb het toen met haar over gehad dat we in maart gestopt zijn met de pil, maar verder hebben we er tijdens de behandeling niet echt over, dus dat vond ik wel heel apart. En er zijn steeds van die aparte dingen. Zo kreeg ik net een mailtje van hyves. Met een blog tekst: ik ben zwanger! Dus ik schrok ervan. Bleek van een vriendin te zijn, die is al best een tijd zwanger en kreeg nog een felicitatie van iemand, dus daar kreeg ik mailtje van dat er een reactie geplaatst was. Ik ben niet spiritueel ofzo aangelegd. Maar het is net of er steeds tekenen zijn. Zo legde ik paar dagen geleden in bed ineens mijn handen op mijn buik, onbewus. Heel apart allemaal. Maar goed weer genoeg weggedroomd. Ik denk dat ik nog wel ff moet wachten. Eerst maar eens 2 dikke strepen op zwangerschapstest dan ............. uhm geloven, hihih

Ik roep zelf altijd het hardst dat ik ongi ga worden, maar begin nu zelf een beetje te twijfelen over hoe ik me voel enzo. Soms is het heerlijk om weg te dromen, maar niet te ver, want dat vind ik toch wel beetje eng hoor, hihih. Misschien erg zelfbescherming. We zullen zien!

Liefs Nathalie

Ester.. Mooi dat je weer mag klussen !!   Hoopdat hetsnel raak is !

Nathalie..Meid donderdag testen ! Zei het ook al in een vorig topic maar gewoon testen meid !!
Had je dat gelezen wat ik net voor jou postte over die vrouw van de camping???

TRusten meiden

Hhahah nou meiden ik ga donderdag niet testen hoor. Niet a.s donderdag teministe
Ik wil zowiezo volgende week donderdag testen. Misschien al iets eerder, ik zie wel
Volgens de berekeningen a.s vrijdag mijn nod, maar mijn eisprong is waarschijnlijk later geweest. Dus verwacht nog niet dat ik deze week duidelijkheid krijg. En wil zowiezo niet meteen testen. Heb ik tot nu toe ook nog niet de drang toe. Het is vandaag alweer woensdag. Misschien dat het het weekend toch begint te kriebelen, maar we zien het wel.

Ik had idd je stukje gelezen over die vrouw van de camping bij je moeder. Grappig hoor. Dus dan zou je deze ronde of volgende ronde zwanger raken? Dat zou wel top zijn. Ik weet ff niet meer in welke topic ik het had gelezen. Maar gun het je heel erg meis.
Net al alle meiden hier of eigenlijk alle meiden hier op het forum, hihih.

Liefs Nathalie

Hoi,

Nathalie en Maaike sanne,
jullie hebben beiden zoiets leuks. hopelijk dat het nu ook nog waarheid word.
Duim voor jullie hoor. Erg spannend.
Hoe voelen jullie je?

Ester, fijn dat je weer kan klussen.
Succes weer.

Joke, hoe gaat het met jou?

Hier gaat het goed, ik ben weer poging aan het doen tot lijnen, alleen gisteravond wat nootjes op, maar vandaag gaan we er weer netjes voor.
Om tien uur brood op werk op, dus zo fruit en vanmiddag ook nog fruit. vanavond spaghetti maar met zelf gemaakte saus, dan weet ik wat ik eet. vriend krijgt uit een potje want hij vind de zelf gemaakte niet lekker, smaakt te erg naar tomaat, haha heb je he, met verse tomaatjes.

nou dames. tot snel weer.

Terug
Bovenaan