O jee... Deze topic is overgewicht en zwanger worden,,
Nu ik dit zo lees denk ik dat ik bij de wii fit ingesteld heb in twee weken trainer 1,4 kilo kwijt te raken (meer is niet verstandig zegt mn coach bij de wii haha)
Maar nu vandaag zijn de twee weken om ! EN heb er een week niet opgestaan ivm vakantie... O jee... DUs is niks af benk bang. Morgen mar ff teste...
Tijgetje.. Mooi dat alles zo goed gaat meis !
Wanneer ga je het verder bekend maken???
Strax de 20 weken echo is pas mooi ! Dan zie je echt alles heel goed !
Heb vorige week die van mn zus gezien en is echt super ! Ze hadden het oplaten nemen op dvd.. echt prachtig !
Nathalie,, Ik zei het ook al in andere topic.. rustig aan doen meis !
Hou je hoofd koel ,we duimen voor je !
Ester.. Mooi dat je weer kunt klussen !! Spannend de uitslag morgen, Hou je ons op de hoogte???
Pak je ook ff glitters van tijgetje.. dan is t vast snel raak !
Liefs Maike Sanne ** Pakt een giga emmer vol met glittersvan tijgetje ***
Nu ik dit zo lees denk ik dat ik bij de wii fit ingesteld heb in twee weken trainer 1,4 kilo kwijt te raken (meer is niet verstandig zegt mn coach bij de wii haha)
Maar nu vandaag zijn de twee weken om ! EN heb er een week niet opgestaan ivm vakantie... O jee... DUs is niks af benk bang. Morgen mar ff teste...
Tijgetje.. Mooi dat alles zo goed gaat meis !
Wanneer ga je het verder bekend maken???
Strax de 20 weken echo is pas mooi ! Dan zie je echt alles heel goed !
Heb vorige week die van mn zus gezien en is echt super ! Ze hadden het oplaten nemen op dvd.. echt prachtig !
Nathalie,, Ik zei het ook al in andere topic.. rustig aan doen meis !
Hou je hoofd koel ,we duimen voor je !
Ester.. Mooi dat je weer kunt klussen !! Spannend de uitslag morgen, Hou je ons op de hoogte???
Pak je ook ff glitters van tijgetje.. dan is t vast snel raak !
Liefs Maike Sanne ** Pakt een giga emmer vol met glittersvan tijgetje ***