overgewicht en zwangerworden

Hey bloemetje!!
Een labrador!! En een zwarte nog wel!! Die vind ik zo super!! Als ik ooit voor een hond zou kiezen, dan kies ik ook daarvoor!! Heel vroeger hebben we er 1 gehad. Dat was oko zo'n schatje........ Hij liep alleen steeds weg.

Tja, testen.......... ik heb er al 2 gedaan! 1x 1.5 week geleden en 1x afgelopen maandag. Beiden negatief. Nu ben ik aan het twijfelen!
Toen ik zwanger was van Stijn dacht ik toen ik ging testen: als ik nu niet zwanger ben, dan is er iets goed mis. En dat gevoel heb ik nu totaal niet!!
Ik heb in ieder geval nu geen testen meer liggen en maandag ga ik naar de apotheek........... wie weet!!
Liefs

Hoi,

Goedemorgen dames,
Hier ben ik weer,
na een brakke nacht, haha, mn lieverdje heeft de halve nacht gejankt. hihi,
heb nu aantal tips gekregen, en ben ze al aan het uitproberen.
heb hem nu in zn bench gelegd met een speeltje en beloond met een koekje.
hopelijk word het komende nacht wat minder. haha.

maar heb het er met alle liefde voor over hoor. haha. alleen vriendlief is nu nog aan het bijslapen, vanacht in mn ff mindere bui gezegd, als kinderen ook zo zijn, haha, wacht dan nog maar ff, maar dat wil ik natuurlijk niet. hihi.

liefs.

xx

hoi mama van stijn............ lees ik het nou goed in de lijst dat je al 13 dagen overtijd bent en nog niet positief test................pffff meid wat een stress zal dat geven!!
ik ga voor je duimen!!

Hallo allemaal !

jeetje mama van stijn ! Dat je nog niet getest hebt ! Je houd jezelf (en ons hihi) wel erg lang in spanning zeg !
heb je nog niet de neiging om te testen? 13 dagen overtijd is wel heel wat hoor.
ik zou er toch maar eens een test tegenaan gooien !!
K blijf duimen !

~Hier gaat t zn gangetje.. beetje misselijk af en toe maar verder gaat t toppie !

hallo

ff snel een korte updat over mij hihi

er zijn nog geen rd, al weet ik echt niet of ze wel of niet komen.
ik ben nog steeds hardstikke moe    op het einde van de dag,
ik heb nog geen afscheiding, die ik anders al een paar dagen van te voren heb,
mijn temp was vanmorgen nog 37 graden normaal rond 36.8 graden
ik heb nog steeds pijnlijke borsten
alleen heb ik vandaag lichte steekjes weer in mijn onderbuik. net bover het schaambeen. ik weet niet of het hetzelfde is als dan dat ik anders ongi moet worden, daar zijn ze te licht voor. ik vind het maar raar.
ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas donderdag ga testen. (als ik dat vol houd....)
we zullen wel zien. anders gaan we naar de dokter deze maand.

groetjes joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08
Ester, 27 jaar                                 3e ronde -   1e kindje         04-08-08
Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        09-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

mama van stijn                         1e ronde - 2e kindje         20-07-08

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009
Maike Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje   Uitgerekend:

Jaaa Scheepsrecht !!!
Ohhh spannend hoor.. Ik duim voor julie allemaal meiden !! KOM OP !!!

Terug
Bovenaan