overgewicht en zwangerworden

Nod lijsje Beautiful Girls!

Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08
Ester, 27 jaar                                 3e ronde -   1e kindje         04-08-08
Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        09-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

mama van stijn                         1e ronde - 2e kindje         20-07-08

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009
Maike Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje   Uitgerekend:   2 april 2009

Hi Allemaal,
Joke: Heel veel succes!! Ik hoop dat het raak is!!!

In de afgelopen 2 weken heb ik al 2 testen gedaan hoor!!! Alleen nu heb ik ze niet meer in huis. Misschien ook maar goed!!
Morgen kan ik weer naar de apotheek. Tevens zal ik dan info vragen over monnikspeper.
Mijn man vind het super dat ik npg niet ongi ben. Niet alleen maar om een evt. zwangerschap natuurlijk
Ik voel nog steeds niets en toch heel veel..................
Ik hou jullie op de hoogte!!

En voor de rest hoop ik natuurlijk ook dat het raak is!!! Ik las het terug en dacht.... hmmm, wat onaardig!! Maar was dus niet zo bedoeld!!

Ik wil wel nog even zeggen dat ik dit erg leuk vind! Zo vrij kunnen praten en meedenken met "lotgenoten". Dank jullie wel!!

hoi,

joke spannend, hoe gaat het met je?

mama van stijn, ook bij jou spannend. ooh, hoop zo dat het voor jullie ook raak is zo als bij maaike sanne, nou   ja, voor iedereen hoop ik dat.

hier gaat het goed, vanacht beter geslapen, pup is twee keer wakker geworden en heeft toen enorm gejankt, maar hij heeft gisteren een ontwormingspil gekregen, en heeft nu beetje diarree enzo, dus ja, ik hoorde het ook aan het soort gejank, echt een gejank vanm help me.
hij ging gelijk naar buiten om zn behoefte te doen.
daarna in bench en gelijk weer stil.
gaat dus al beter.

liefs

hallo

hier nog niets van rd te bekennen....
ik heb wel al zeker 2 dagen alweer steken in mijn onderbuik. of het nu mensruatie pijn is. ik wil het eigenlijk niet weten. ik ben nl bang van wel. maar ik hoop het niet....
dus we wachten nog maar weer even af.

groetjes joke

p.s esther hoe gaat het met jou?

Hallo allemaal...
Vandaag is mijn nod en ik kon niet wachten....vannacht om 3 uur werd ik wakker en ik heb er een test tegenaan gegooid (hoe bedoel je het houdt je bezig)....
2 STREPEN!!! Welliswaar een lichte streep maar een streep is een streep zeggen ze en het is nu pas mijn nod dus mag niet klagen..........
Ben wel voorzichtig blij nu ...ga er over 2 dagen nog 1 doen of even met test langs vriendin....die werkt in het ziekenhuis en aangezien de gyn me op 6 weken gelijk wil zien bij evt volgende zwangerschap kan ik vragen of zij even pijlt hoe of wat....
meiden ik ben zo ongelofelijk blij...........nu hopen dat het deze keer wel goed gaat en dat ik niet meer op die rotmedicijnen moet....pffffff

Het kon niet beter komen dan gelijk weer..................ik vond het al zo vreemd dat mijn ontstekingen van de een op de andere dag weg begonnen te trekken terwijl het normaal wekenlang aanhoudt en weer opleeft..........................

Moet alleen iedere 4 weken voor controle rontgenfoto's dus ga maar even navragen hoe ze dat willen gaan doen....................er spookt van alles door mijn hoofd.....
Mijn ouders gaan zometeen richting schiphol voor de vakantie dus ik ga nu snel die kant op.....wat zullen ze blij zijn want mijn moeder loopt alweer een week te hameren dat ik er steeds moeier uit zie en of ik dan toch niet medicijnen moet nemen....
Dus voor de meiden die op dezelfde andere topics schrijven als ik.....sorry ik kopieer het gewoon want ik ga nu mijn mams blij maken (en mijn paps natuurlijk ook!!)

Tot later!

Terug
Bovenaan