overgewicht en zwangerworden

he bloemetje

hoe gaat het met je hondje? alles onder controle? wat voor soort hond heb je gekocht?
ik wel leuk hoor zo'n pub. wij willen er ook eentje aanschaffen al denk ik dat het pas nadat we kinderen hebben gebeurt. nu ik nog fultime werk vind ik dat niets. zo zielig moet hij de hele dag alleen thuis zitten. nee nog even wachten ermee.

veel wandel plezier hihi. ( is goed voor de kg tjes. hihi)

groetjs joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        09-08-08
Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08
Ester, 27 jaar                                 3e ronde -   1e kindje         04-08-08

mama van stijn                         1e ronde - 2e kindje         20-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd!  

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009
Maike Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje   Uitgerekend:

Hihi, heb ik het zo goed gedaan??

Joke, wat spannend!! Ik neem me ook voor om er zo min mogelijk mee bezig te zijn, want het is waar: het (je liefde van je leven, bevruchting, etc. etc.) komt als je het minst verwacht. Ik weet het zo ontzettend goed...................... maar toch: dan voel ik weer iets en loop ik weer tig keer naar de WC, of ik zit er weer coninu aan te denken of ik nu wel of niet een test ga halen........ zucht! Hoploos!!
Succes meid!!

Nod lijsje Beautiful Girls!

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        09-08-08
Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08
Ester, 27 jaar                                 3e ronde -   1e kindje         04-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

mama van stijn                         1e ronde - 2e kindje         20-07-08

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009
Maike Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje   Uitgerekend:

hoi,

joke,
blijft spannend hoor, we wachten met je mee.

mama van stijn,
overtijd? wanneer wil je gaan testen?

hier hebben we net de hond gehaald, een labrador pup.
wat een lief hondje is het, hij heeft amper gejankt toen we hem mee namen.
en net thuis heeft ie eerst wat gegeten, hij heeft ook beetje gebraakt(van stress denk ik).
nu ligt hij lekker te slapen.

liefs

We hebben een zwarte, het is zo een schatje!!!!!!!!!
Knuffelen lukt hoor, haha, hij is zo zacht, zo klein, oooh heerlijk meiden.
Geniet met volle teugen. net ff klein rondje gelopen. hij is zn lijn al gewend. gelukkig, alleen weigert hij af en toe koppig om mee te gaan.

liefs

Terug
Bovenaan