overgewicht en zwangerworden

hoi,

tijgetje, wat fijn te lezen dat het goed met je gaat.
volgende week echo, weer spannend.

denk dat je mij bedoelde in plaats van summeke?
met de pup gaat het goed hoor, we gaan hem morgen ophalen.

hier sinds vanmiddag buikpijn,onderin me buik, maar heb ik alle maanden al gehad, dus daar hecht ik geen belang aan.

liefs

Meiden ff laatste berichtje voor jullie allemaal!
Denk aan jullie & duim heelllll erg voor iedereen!
Hopelijk als ik terug kom zwangerschapsnieuws!

Ik ga nu lekker genieten en spreek jullie volgende week donderdag weer!

Liefs Nathalie

Potjandorie..... had ik toch een hele tekst getikt : krijg ik een foutmelding. Weg!!! Daar kan ik zo niet tegen op de vroege ochtend......
Dus effe opnieuw:
Joke: Wat goed van die 10 kilo!!! Ik heb een kortingscode bij Margriet opgevraagd en ik wil maandag streep je slank gaan proberen! Ik ben al een keer flink afgevallen met Weet hoe je eet, maar vind het niet echt haalbaar met mijn gezin! (Daarnaast ben ik weer net zo aangekomen. Wil iets doen wat voor altijd toepasbaar is......of een wonderpil!)
Nathalie: Fijne vakantie!!
Tijgetje: Bij Stijn heb ik ook een combitest gedaan!! Spannend hoor!!!

Hier zijn er nog steeds geen rd-tjes. Ik voel echt alles in mijn lichaam. Ik zie ook vanalles..... de ene dag loop ik met meloenen rond, de volgende dag met theezakjes. Ook mijn afscheiding wisselt per dag. Ik geloof dat mijn lichaam flink zoekende is..........
Nog een vraagje over monnikspeper: op internet staat dat het niet tijdens zwangerschap geslikt mag worden. Maar als je in een cyclus zwanger raakt, dan weet je het gem. 2 weken niet. Hoe los je dat op?

Kus

Nod lijsje Beautiful Girls!

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        09-08-08
Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08
Ester, 27 jaar                                 3e ronde -   1e kindje         04-08-08

mama van stijn

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd!  

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009
Maike Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje   Uitgerekend:

ha mama van stijn

ik heb je op ons nod lijstje toegevoegd. zou je zelf even alles in willen vullen?
Ik heb je maar al op het wachtbankje gezet omdat je zei dat er nog geen rd aankwamen hihi.

gr joke

Nod lijsje Beautiful Girls!

Bloemetje, 22jaar                    4e ronde -   1e kindje        09-08-08
Nathalie, 24 jaar                       6e ronde -   1e kindje       25-08-08    
Fleur,35jaar                                     15e ronde-1e kindje          25-08-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Joke, 26 jaar                                  11e ronde - 1e kindje        03-08-08
Ester, 27 jaar                                 3e ronde -   1e kindje         04-08-08

mama van stijn

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Helaas is er nog niemand overtijd!  

De zwangere beautiful girl  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Tijgetje, 35 jaar              2e ronde -   1e kindje       Uitgerekend: 20 februari  2009
Maike Sanne, 24 jaar       3 ronde - 1e kindje   Uitgerekend: 2 april 2009

Hoi hoiii

Ik heb t lijstje aangepast hoor .. VK zei dat ik nu 5 weken en 1 dag zwanger ben en uitgerekend ben op 2 april 2009 !!
Heb het er even bijgezet.

Hier nog steeds geen kwaaltjes gelukkig ! Voel me heerlijk eerlijk gezegd !

Joke.. Super 10 kilo ! Jeetje echt knap van je hoor !
Ik was zelf ook weer bezig met afvallen, maar daar begin ik ober 9 maanden maar weer mee. moet nu maar niet.
Hoe gaat het bij jou verder??

hallo

ik weet het niet meer hoor.
mijn temp blijft hoog . vanmorgen nog 37.0.
mijn borsten zijn wel nog een beetje gevoelig, maar niet de hele dag.
ben wel nog moe.
heb vanmorgen een test gedaan maar die was natuurlijk negatief. kan ook zijn dat ik hem te vroeg heb gedaan. ik weet niet precies wanneer mijn ei is geweest. heb deze maand bewust eens geen ovu testen gebruikt. dus kan zondag of dinsdag geweest zijn. dus kan ik 3 of 5 aug mijn nod hebben. we wachten maar af.
Ik merk dat ik er nu weer veel te veel op hoop. het is de hele maand goed gegaan en op een laag pitje gezet, maar nu het erop aan komt ben je er toch weer mee bezig. mijn 4 de collega kwam gisteren ook vertellen dat ze zwanger was. @@##$#@$@!#$ nu heb ik dus 4 zwangere collega's en hier wilt het maar niet....
zucht.
ik hoop het zo. maar je mag weer niet teveel hopen omdat het anders weer zo tegen valt. help. ik word gek van mijn eigen.

groetjes

Terug
Bovenaan