Overzicht ICSI/IVF

Hoi wijsje,

Als het kan willen we er graag 2 laten terugplaatsen. Even afwachten dus tot maandag o f dat dat kan. Hoe is het met jou? Hou je het nog een beetje vol

Fijne paasdagen,
Liefs,
San

Hoi San,

Ik hou het nog wel vol, alhoewel het natuurlijk weer ontzettend spannend is..... Maar er zit helaas niks anders op dan wachten.....dat zijn we wel gewend de afgelopen 2,5 jaar.

Fijne paasdagen en ik hoop voor jullie een super pasen met goeie embryo's en een mooi resultaat.

Liefs Wijstje.

Hey lieve meiden,

Ik kan het bijna niet geloven maar had vanmorgen toch echt een positieve test in m'n handen, ik ben zwanger!!!!

Het is natuurlijk nog erg pril allemaal, maar het begin is gemaakt zullen we maar zeggen.
Morgen even gyn bellen wanneer ik een echo krijg. Nou maar hopen dat het goed blijft gaan (ruim 1,5 jaar geleden een miskraam gehad).

Ik probeer er toch een beetje van te genieten ook al is het erg spannend. Kan het echt niet geloven na al die jaren.

Dit was de 1e cryoterugplaatsing na de 1e mislukte IVF, super toch!!

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Wijstje.

Waaaaaaaaaaaah!!!!
Lieve, lieve schat!
Wat ben ik blij voor jullie!!
Wilde nog even lezen of je de paasdagen wat overleefd had, en dan dit nieuws!
Geweldig!!!
Ik zit met kippenvel op mijn armen.........wat een waanzinnig goed nieuws!!!
Ik snap je afwachtendheid wel hoor, heb ik de eerste 20 weken gehad..............
Gaat vast helemaal goed komen!!!
Dikke kussen voor jou en je gezinnetje!

Liefs Rimke

Hey meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties, echt zo leuk dat ik nou eens het goeie nieuws mag vertellen. Ik ben natuurlijk erg onzeker, maar dat is volgens mij logisch.

@Rimke, blij dat je hier gereageerd hebt en niet via Hyves, wil het namelijk nog even voor ons houden en de echo afwachten.

Op 4 mei hebben we de echo. Voor m'n gevoel duurt dit nog erg lang, maar ja, we zullen toch geduld moeten hebben (doe de laatste paar jaren niks anders). Voel ook nog niet echt iets, af en toe een zwaar gevoel in m'n onderbuik. Hoop zo dat hij of zij blijft zitten deze keer.

Dikke kus Wijstje.

hey wijstje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zie je wel dat mijn kaarsjes werken hahahahaha

ik wil je van uit de grond van mijn hart feliciteren meid!!!!!!   jullie hebben het verdiend.....

ik was zo benieuwd, ik denk ik moet eerst effe gaan kijken want haar wacht weken zijn om!!!! echt super.... ik heb tranen in mijn ogen!!!!

naar wie moet je voor de echo???

ik snap het natuurlijk helemaal dat je nog bang bent maar ik kan je zeggen dat gaat steeds beter en helemaal na je eerste echo!!!   en misschien zitten er wel 2!!!!!

meid geniet er toch van... al is het niet makkelijk!!!

ik hoop WEER mooi nieuws van je  te krijgen op 4 mei!!!!

dikke kus van mij.....

Hoi Wijstje,

Wat een SUPER GEWELDIG nieuws!! Van harte gefeliciteerd meid, het is je zo gegund!
Ik had al een aantal dagen niet gekeken en ineens dacht ik, oh, zal eens kijken hoe het met wijstje gaat, haar wachtweken zitten erop en dan zulk nieuws! Echt helemaal super!
Lijkt me inderdaad wel heel spannend nu, maar de eerste stappen zijn gezet en die bleken de laatste maanden het moeilijkst, dus hou je goeie gevoel en toch proberen te genieten!

dikke knuffel!
Jo

Terug
Bovenaan