Overzicht ICSI/IVF

Hoi Bello,

Ik zal eens vragen hoe dat zit met die hormonen en waarom dat er geen gonal f wordt voorgeschreven voor mij dan. Ik ben nu dus ook met de 3e icsi bezig, ben gister weer begonnen met de puregon. Ben gelukkig nu wel van de hoofdpijn af die ik heb sinds ik decapeptyl gebruik.
Waarom heb jij nu dan puregon gebruikt als ik vragen mag?
Wel spannende periode nu voor je dus.

Groetjes,
San

Dag meiden,

Het is weer een tijd geleden dat ik een stukje heb geplaatst, maar het ontbrak me aan energie om achter de computer te gaan zitten.

San en Bello, ik heb bij al mijn ICSI pogingen puregon gespoten en had altijd 15 tot 20 eicellen.  Het is dus niet per definitie zo dat je met puregon niet veel eicellen aanmaakt.  
In ieder geval allebei veel succes met jullie poging.

En hoe is het met alle zwangere meiden? Zijn jullie al van de eerste kwaaltjes af? En begint jullie buik al te groeien.
Ik loop inmiddels al in positiebroeken en moet slobberende bovenkleding dragen om mijn zwangerschap te verbergen. Ik wil het namelijk tot 12 weken stil houden. Morgen ben ik 12 weken en gaan we voor echo. Ik ben benieuwd of er nog steeds twee zitten en ik vind het dan ook best spannend worden.

Hopelijk snel weer tot horens,
Bianca  

Hey meiden,

@Bello, ik heb geen ervaring met puregon. Heb bij onze 1e IVF poging Gonal F gespoten en had 29 eicellen, dus dat sloeg bij mij heel goed aan. Helaas ben ik er niet zwanger van geworden.

Wij hebben a.s. woensdag onze 1e cryo terugplaatsing (mits ze goed ontdooien tenminste). Morgen gaan wij lekker een midweekje weg, moeten we dus woensdag wel even op en neer rijden, maar goed, dat heb ik er wel voor over natuurlijk. Dinsdag gaan ze er 2 ontdooien (wil er 2 terug laten zetten) en woensdagmorgen om 9.15 uur moet ik bellen of de terugplaatsing door kan gaan en de embryo's er goed genoeg voor zijn, even spannend dus weer.

Succes iedereen.

Liefs Wijstje.

Hallo allemaal,

Ik ben net terug van mijn 12 weken echo en ook vandaag zagen we twee kloppende hartjes en twee zeer beweeglijke kleintjes. Ze hebben alle twee hun armpjes en beentjes, dus zo op het eerste gezicht zag alles er prima uit!
Er is een last van me afgevallen en ga ik nu lekker genieten van mijn zwangerschap!

Bianca

Hey meiden,

Hier nog even een update van mijn kant..Afgelopen weekend dacht ik dat ik weer terug kon naar dit forum..Ik heb afgelopen zaterdagavond een miskraam gehad. We waren helemaal kapot van verdriet. Ik bellen met het ziekenhuis en ik moest het tot maandag afwachten en dan een echo. Wij heen en ik keek al niet eens meer op het scherm, ik had zoveel pijn gehad en bloedverlies dat kon nooit goed zijn.

Wat denken jullie???? Er zat nog een wurmpie met een hartslag!!!! We waren zo overdonderd! Ze dachten bij de eerste echo dat er 2 zaten maar dat konden ze nog niet goed zien, waarschijnlijk zaten er dus wel 2 en heb ik er 1 verloren. Het is   jammer van nr 2 maar we zijn zo blij met 1!!!!!!! Ik durf nu langzaam te genieten en begin nu toch echt te beseffen dat ik echt zwanger ben!! Ik blijf hier voorlopig toch nog maar even ronddwarrellen ..

@Bainca, Wat goed joh dat de echo goed was. Ik hoop dat je een goede zwangerschap heb

@Wijstje, ik hoop dat je vandaag een goede cryo TP heb gehad, en dat ze een lekker plekje bij je vinden..

@San en Bello, Ik heb ook altijd Puregon gespoten en had veel (18) eitjes. Gonal F is bij ons eigenlijk nooit ter sprake geweest.

Nou meiden ik moet weer aan het werk , ik wens iedereen heel veel sterkte toe!

Mo (na 3de ICSI 7 weken zwanger)

Hoi Mo ,

Bloempke hier .

Ik heb je lang niet gehoord  en zie dat je net geschreven hebt .
Ik begrijp dat je spannende dagen hebt gehad .
Maar super dat alles goed gelopen is .
Ik kan me voorstellen wat voor een hels weekend je hebt gehad .
Maar k ben SUUUUUUPER BLIJ voor je
Ik hoop je nog te horen
Dikke kussen uit Belgica
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hey meiden,

Ik ben er weer ben even een midweek op vakantie geweest met m'n vriend en onze dochter, het was heerlijk en zeker met dit weer......

@Mo, wat een vreselijk verhaal zeg dat je een miskraam gehad hebt. Ik ben heel blij om te horen dat er toch nog eentje zit, maar wat zul jij een stress gehad hebben toen je bloedverlies had, vreselijk is dat he? Ik hoop dat je nu kunt gaan genieten en dat ze je goed in de gaten houden met echo's.

Hier even een update van mij. Woensdag 1 april om 9.15 uur moest ik bellen naar het ziekenhuis of er een cryoterugplaatsing kon plaatsvinden. Van de 12 embryo's die in de vriezer lagen hebben ze er 5 moeten ontdooien maar er waren wel 2 hele mooie om terug te plaatsen. Om 11.10 uur moesten we er zijn. Aangezien wij een midweekje op vakantie waren moesten we dus even op en neer, maar dat hebben we er graag voor over (zeker als het gelukt is). Ze vertelden daar dat ze in het lab helemaal lyrisch waren over die 2 mooie embryo's. Tja, daar heb je natuurlijk niks aan. Je gaat zo toch een beetje hopen, maar je kunt er eignelijk niks mee. Vorige keer hebben ze een super embryo teruggezet en helaas ben ik daar niet zwanger van geworden. Dus of ze nou super of mooi zijn, dat is geen garantie. Ik zit nu in die 2 vreselijke wachtweken. De afgelopen dagen zijn vlug gegaan omdat we natuurlijk nog vakantie hadden. Volgende week weer werken en dan een lekker lang paasweekend, dus ik kom m'n tijd wel door. Ik hoop zo dat het deze keer gelukt is. En dat er dan tenminste maar eentje blijft zitten.....

Liefs Wijstje.

Terug
Bovenaan