Overzicht ICSI/IVF

Hey wijstje,

Superrrrrr!! Gefeliciteerd meid.
Geniet er lekker van.
Hoop dat ik over 2 weken ook zulk goed  nieuws te melden heb.
Ik heb gister tp gehad van   2 embryo's. Eentje van 6 cellig en eentje 7 cellig.
Spannend dus weer.

Liefs,
San

hey san.....

ik wilde je even zeggen dat ik ook een tp had gehad van een 6 cellige en een 7 cellige...
én dat ik toen zwanger was.... dus het is een goede score....

alleen ik was de gelukkige dat ik dus 3 kloppende hartjes op de echo zag!!! hahahahha

en tot nu zijn het er nog steeds 3 met een goeie motor, ben nu 12 weken dus dat zal ook zo wel blijven...

ik hoop ook dat jij mooi nieuws krijgt over twee weken, al zijn het zware weken....

heel veel succes, gr wendy

Hey Wijstje,

Gefeliciteerd!!!!! Super voor je.
Ik schrijf niet zo vaak, maar lees wel met jullie mee omdat wij binnenkort ook met ivf willen beginnen. We hebben donderdag een afspraak met de huisarts om ons te laten doorverwijzen naar de vruchtbaarheidskliniek in Leer.

Groetjes Wietske

Hey lieve meiden,

Bedankt voor jullie super lieve berichtjes, dat doet me echt goed. Zo fijn dat er mensen zijn die zo me je meeleven.

@San, fijn dat de terugplaatsing goed gegaan is, 2 hele mooie emmy's toch? Ik ga voor je duimen en dat je over 2 weken maar met heel goed nieuws mag komen.

Liefs Wijstje en ik stuur iedereen uiteraard ook heel veel glitters *****************************

Hoi,
Depri, 3?? Is er 1 dan nog gaan delen in je buik of hoe? Hoe voel je  je hierbij? Wel super hoor.
We hadden ook nog een 8 cellige maar ze vonden het beter om de 6 en 7 cellige terug te plaatsen, die zagen er toch beter uit.
Bij de vorige icsi is er een 4 cellige teruggezet dus we hopen maar dat we nu een beter resultaat hebben.

Wijstje,

De lange weken zijn weer aangebroken maar die komen we wel weer door.
Ben nu deze week wel thuis omdat ik het deze keer rustig aan wil doen en ik nog wat last van de punctie heb.

Liefs,

San

Hoi meiden,

Nu voor ons de ivf ook dichterbij komt komen bij mij de vragen. In welke plaatsen doen jullie de behandeling? Wij wilden graag naar Groningen, maar daar wilden ze ons niet behandelen omdat ze daar een leeftijdsgrens voor mannen hebben van 55 jaar. (mijn man is 56). De dichstbijzijnde plaats in Nederland waar we wel welkom zijn is Utrecht, maar dat is voor ons 2,5 uur rijden. Is dat te doen als je een ivf-procedure ingaat of is dat te ver??
We wonen in Duitsland, vlakbij Leer, daarom gaan we waarschijnlijk daar naar de vruchtbaarheidskliniek. Waarschijnlijk moeten we dan wel alles zelf betalen, maar dan moeten we maar een lening afsluiten. Dat is dan voor een zeer goed doel vinden wij.

Liefs, Wietske

Hallo,

@San, hoe gaat het met je, kun je de vreselijk wachttijd een beetje doorkomen? Ik ga voor je duimen.

@Wietske, ik persoonlijk vind 2,5 uur rijden erg lang als je daar naartoe moet voor IVF. Je moet best vaak op controle, maar als er niks anders op zit, dan zal het moeten toch? Ikzelf ben na enige tijd naar een vruchtbaarheidskliniek hier in de buurt gegaan, dat is vanuit thuis maar 5-10 minuten met de auto en vanaf m'n werk 20 minuten. Uiteindelijk is de punctie voor de IVF in een ziekenhuis hier in de buurt geweest en dat is vanuit mij thuis ongeveer 30-45 minuten rijden, goed te doen dus. Vind je het allemaal een beetje spannend. Ik heb toen m'n verstand op 0 gezet en gewoon gedaan wat ik moest doen, is misschien niet voor iedereen de methode, maar voor mij hielp dat heel goed. Veel succes.

Iedereen bedankt voor julie lieve berichten en felicitaties. Ik durf nog niet goed heel blij te zijn, merk dat ik erg onzeker ben, maar dat schijnt normaal te zijn. Heb de echo iets kunnen vervroegen, volgende week vrijdag  1 mei (ipv maandag 4 mei), scheelt weer een paar dagen.

Liefs Wijstje

Hoi wijstje,

Hier duurt het wachten echt een eeuwigheid!! Maar zit niks anders op dan geduld hebben.
Ik denk natuurlijk weer van alles te voelen/merken alhoewel ik bij de vorige icsi van begin van tp krampen had en dat nu eigenlijk helemaal niet heb.Dus nouja, betekent dat dan wel goed, niet goed. Je kent het wel. Probeer mijn gedachten maar los te laten en het maar weer gewoon af te wachten
Zou wel mooi zijn eigenlijk. Goede vrijdag punctie, 2e paasdag tp. Tijd voor  nieuw leven zou je toch zeggen

Hoe gaat het verder met jou. Begreep dat je nu een paar daagjes eerder een echo krijgt.
Scheelt weer he.

Is er toevallig nog iemand hier die ook op het wachtbankje zit zodat we elkaar gezelschap kunnen houden?

Groetjes,
San

Terug
Bovenaan