Hallo,
@San, hoe gaat het met je, kun je de vreselijk wachttijd een beetje doorkomen? Ik ga voor je duimen.
@Wietske, ik persoonlijk vind 2,5 uur rijden erg lang als je daar naartoe moet voor IVF. Je moet best vaak op controle, maar als er niks anders op zit, dan zal het moeten toch? Ikzelf ben na enige tijd naar een vruchtbaarheidskliniek hier in de buurt gegaan, dat is vanuit thuis maar 5-10 minuten met de auto en vanaf m'n werk 20 minuten. Uiteindelijk is de punctie voor de IVF in een ziekenhuis hier in de buurt geweest en dat is vanuit mij thuis ongeveer 30-45 minuten rijden, goed te doen dus. Vind je het allemaal een beetje spannend. Ik heb toen m'n verstand op 0 gezet en gewoon gedaan wat ik moest doen, is misschien niet voor iedereen de methode, maar voor mij hielp dat heel goed. Veel succes.
Iedereen bedankt voor julie lieve berichten en felicitaties. Ik durf nog niet goed heel blij te zijn, merk dat ik erg onzeker ben, maar dat schijnt normaal te zijn. Heb de echo iets kunnen vervroegen, volgende week vrijdag 1 mei (ipv maandag 4 mei), scheelt weer een paar dagen.
Liefs Wijstje