Ovulatietesten tips en tricks

@ninaapje, haha! Ja klopt, weet niet hoe ik dat verander.
Fijn dat het duidelijk voor iemand is.. geeft me iig wel wat zekerheid.. gister alleen niet geklust.. is het telaat als we vandaag klussen?? Of is m'n kans nu verkeken deze maand? :p 
Gr Lisette
 
Ninaapje, het is nog een hele kunst. Haha. Maar ik zie nu wat je bedoeld! De 8e was idd het donkerste. En Lisette, je kan het altijd doen voor de zekerheid. Al is het maar voor je gevoel dat je alles eraan gedaan hebt. 
 
@Lisette dat is inderdaad op de 8e een duidelijke positieve test. Ik zou ook gewoon voor de zekerheid doen. Je weet maar nooit. 
@Suzen. Als je voor 11u test kan het zijn dat je lh wel piekt op die dag maar dat het nog niet genoeg lh aanwezig is om 11u. Na 16u kan het lh weer afgenomen zijn. Vandaar tussen de 11u en de 16u
@Dreamer. Wow dat zijn lange cyclussen ik vond boven de 40 al lang. Normaliter heb je inderdaad rond de 14 dagen na een positieve ovulatie test je menstruatie. Maar het kan ook iets korter of langer zijn. 
 
Hoi, ik zal proberen een foto toe te voegen. Ik denk dat ik mijn piek heb gevonden, of dat die er bijna is. Ik test nu eind van de middag steeds en zal morgenochtend ook een keer extra meten om te zien of die op loopt. Vind het nog niet heel overtuigend, maar hij is wel donkerder dan de andere. Maar niet even donker of zelfs donkerder. Wat denken jullie? Ook zie ik terug in mijn testen dat het redelijk vaak na een tijdje donkerder opdroogt met een indroogstreepje aan de linkerkant van de testlijn. 
 
@suzen, deze zijn niet positief nog.. maar zijn deze testen van de action? Die schijnen niet heel goed te zijn,althans, heb ik veel gelezen op forums en ervaringen.. zelf geen ervaring mee.. drm de testen van 2BeSure genomen.. hopelijk vind je snel je piek! 
Ik ben nog een btje aan het uitvogelen wanneer m'n NOD zou moeten zijn.. 
Gr Lisette
 
Ja, dit zijn de action testen. Eerste keer dat ik test. Ik vind de onderste nog wel het duidelijkst overeen komen qua kleur maar de voorgaande zeker niet, maar idd niet knal knal nog. Morgen weer even testen en hopen dat ik hem gauw vind ?
 
Terug
Bovenaan