Paar vragen aan alle mama's hier...

Hoi mede moeders,

leuk idee, kan ik eens kijken of er ook moeders bij mij uit de buurt komen. Hierbij mijn antwoorden:

Ik heet Linda
Hoe oud ben je? 36 jaar
-Hoeveel kids heb je? 1 dochter van bijna 16 maanden (17-07-2004)
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk? Ja ik werk nu nog 20 uur en per 1 januari 16 uur, ik ben financiëel medewerkster.
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz) Ben erg tevreden, heb een gezonde dochter en laat het bij één, dit is een bewuste keus.
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer? We wonen in Delft in een eensgezinswoning met grote tuin aan een natuurgebied Midden Delfland met helaas aan 1 kant luidruchtige buren met scooters en een motor.
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)? Onze dochter heet Esmée.
Ik ben  ruim 12 jaar getrouwd met Jan-Willem en al  18 jaar met hem samen en sinds juli vorig jaar onze grootste wens in vervulling is gegaan, zijn we met z'n drietjes.

Groetjes van Linda

 
Hoi ik ben Audrey.
ik heb een zoon Joost genaamd van 30 juni 2004.
Ik heb werk parttime 2 dagen bij een grote zorgverzekeraar.
Woon in Tilburg in een eensgezinswoning waar we onlangs dratsisch hebben verbouwd zodat we nu wel een 3 gezinswoning hebben.

Ben al 5 jaar getrouwd met mijn man en ben 30 jaar.
 
Hoi, Ik ben Tessa
ben 28 jaar
ik heb 1 zoon van 04 november 2004, dus net 1 jaar.
Ik werk 24 uur bij een  bedrijf die medische apparatuur verkoopt als secretaresse
We willen graag op korte termijn een etage op ons huis bouwen (nu 2 laags) En dan willen we graag aan een 2de kind  denken
Ik woon in Zoetermeer (vlakbij Den Haag) en we wonen dus 2 laags, maar wel een groot huis, met 3 slaapkamers
Onze zoon  heet Luke
We zijn mei 2003 getrouwd, en kennen elkaar al 13 jaar.

Erg leuk initiatief
 
-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....


Ik ben 27 jaar        
We hebben 1 kindje        
Ik werk 15 uur in de week als cassiere bij de makro.
We zijn net verhuisd, en werk pas sinds 2 maanden zodat ik even wat anders te doen heb en we hebben besloten om het bij 1 te houden.
We zijn van amsterdam naar Tzummarum verhuisd dat ligt in Friesland en we hebben een groot huis met een tuin van 45 meter lang.
Onze zoon heet Theo gozali pitts.
Hij is vernoemd naar zijn opa's.

Groetjes monique
 


Dit zijn mijn antwoorden:
-Ik ben 29 jaar.
-Ik heb 2 dochtertjes (Marissa 2 jaar en 9 maanden en Rebecca 13 maanden)
-Ik werk  20 uur  op de debiteurenadministratie van een ziekenhuis
-We wonen in een eensgezinswoning,   3 slaapkamers, dus we zitten VOL , maar we denken er over om de zolder te gaan verbouwen en zo een extra kamer te maken. en dan misschien nog een derde kindje ?
-Ik ben vandaag precies 8 jaar en 5 maanden getrouwd met Johan

groetjes
Melanie


 
Hallo ik ben Ingrid 27 jaar
We hebben twee zonen thijs (02-01-04 en Luuk 16-04-05)
Ik werk 24 uur als verpleegkundige in een psychiatrisch ziekenhuis.
Ik heb het erg naar mijn zin. En vindt het heerlijk om het werk met mijn gezin te kunnen combineren. Mijn moeder en mijn man zijn er voor de kinderen als ik ben werken
We wonen in een vrijstaand   huis buiten het centrum. Heerlijk tussen de weilanden.
Ik ben 6 jaar gelukkig getrouwd met Roland we kennen elkaar 10 jaar.

Groetjes Ingrid
 
Hai mamalina,
Leuk bedacht en ik wil ook gelijk even reageren hier.
Ik wordt aankomende zaterdag 26(26-11) en ik heb 1 stiefdochter van 9 jaar en 1 dochtertje van 7 weken(3-10-05).
Ik heb geen werk,maar wil wel gaan werken,nou ja willen???het is beter qua financien.Ik ben op zoek naar werk voor ongeveer 20 uur in de week en wat voor werk heb ik nog geen idee van,ik ben zelf eigenlijk volleerd kapster,maar ik heb niet zo`n zin om weer in een kapsalon te gaan staan,maar we zien wel.
We zijn tevreden met ons huisje(eengezinswoning)ruime woonkamer,wel wat kleinere keuken,grote badkamer,2 grote slaapkamers,1 kleinere en ruime zolder wat ook een kamer is het enige wat ik graag wil is een vaste trap naar zolder,grote achtertuin en een vrij ruime voortuin en we wonen dichtbij het centrum(de straat uitlopen en dan ben je er al)We wonen hier sinds 3-6-2004 en hiervoor woonden we in een flat 3 hoog geen lift,dus ja ik ben blij dat we nu hier wonen en we wonen in noord-holland.
We willen wel graag een 2e kindje samen nog,maar eerst moet ons dochtertje groter zijn en nu hoef ik ook echt nog niet(zware bevalling gehad)We denken als ze 3 jaar is om dan weer te beginnen,want ja je weet nooit hoe lang het duurt he,hiervoor had ik 2 miskramen gehad,dus ja je weet het nooit he of het weer lukt.
Ons dochtertje heet voluit Kaylee Kyara Sylvia en der grote halfzus Malissa Marty.
We zijn niet getrouwd,we wonen samen en we zijn wel verloofd en 8 jan.zijn we 6 jaar samen.We willen wel trouwen,maar ja dat kost zoveel he,hihi
Mijn mannetje heet Dirk en is 34 en ik heet Jennifer en ik ben nou ja bijna 26.
We hebben ook nog 4 jack russells,erg gezellig.
Nou ik geloof dat ik nu wel alles verteld heb,hahahaha.
Liefs Jen
 

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

-Hoe oud ben je?                              

23 jaar  
       



-Hoeveel kids heb je?

1 zoon Ruben, geboren 14 april 2005



-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?

Ik ben drogist bij het Kruidvat in Leeuwarden, tot afgelopen september was ik filiaalmanager, nu ben ik verkoopster. Door de reorganisatie binnen het bedrijf, (kreeg een andere baas oa.) was het niet mogelijk om mijn ouderschapsverlof op te nemen zoals ik dat voor mijn zwangerschapsverlof had afgesproken. De bedoeling was dat ik het eerste jaar 3 dagen zou werken, en ondersteunt zou worden door een andere filiaalmanager. Ik heb dit alleen (stom van me) niet schriftelijk laten vastleggen, dus moest ik na een half jaar weer volledig gaan werken, 37 uur per week. Dit vond ik echt te veel, ook omdat Ruben een aangeboren afwijking heeft aan zijn niertjes. Nu werk ik gemiddeld 10 uurtjes per week, heb wel een contract van 20 uur, maar heb nog zoveel overuren staan dat ik tot mei volgend jaar minder kan werken. Verder ben ik nu redelijk tevreden met mijn functie, zou later wel weer hogerop willen, als Ruben en evt. de 2e naar de basisschool zijn.

-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)

Op dit moment ben ik tevreden. Mijn man  wil graag verhuizen naar Bolsward, omdat hij daar werkt. Alleen moet hij mij dan nog zien over te halen, ik heb het namelijk heel erg naar mijn zin in Franeker.  Nu zou ik nog geen 2e kindje willen. Als Ruben 2 is gaan we het (denk ik )weer proberen. Maar je weet maar nooit hoe het loopt.

-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?

Ik woon in Franeker in een eengezins (hoek) woning met een veelste grote tuin. Ik hou helemaaaaal niet van tuinieren, vandaar. Het grootste gedeelte ligt in de tegels, ook geen onderhoud, hahaha. We hebben 5 slaapkamers (waarvan 2 op zolder) een redelijk grote badkamer met ligbad en aparte douche. Verder............ een bijkeuken en een garage, verder weet ik het even niet meer.

-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?

Zijn volledige naam is Ruben Anton. Ruben is vernoemd naar zijn neefje Ruben en mijn vader heet Anton.

-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....

Ik ben 3 maart 2005 (toen het zo vreselijk veel gesneeuwd had) getrouwd met Willem (29 jaar), ik ken hem nu 8 jaar, waarvan we 5 jaar bij elkaar zijn en 4 jaar samenwonen.







 
Terug
Bovenaan