Paar vragen aan alle mama's hier...

-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....


Daar komtie

Ik ben 26 jaar, heb 1 zoontje van 9,5 maand. Hij heet marco en is het allermooiste en liefste jongetje dat er bestaat. Echt waar. .
Ik werk 1,5 dag als mondhygienste. Marco gaat dan naar de creche waar hij het heerlijk vind.
In de toekomst zou ik graag nog meer kinderen willen, het liefste een stuk of 4. (nu maar kijken hoe ik daar straks tegenoversta). Met ons huis zijn we voorlopig tevreden, het is een 1gezinswoning met 3 slaapkamers (met 4 kinderen zou dat dus krap worden, maar misschien een verdieping erop laten zetten is bij ons huis een mogelijkheid).
Ik woon in Dordrecht sinds bijna  3 jaar. Niet mijn favoriete stad, maar voor het wrerk van mijn man zijn we hierheen verhuisd.
Voluit heet mijn zoontje Marco Simeon. Simeon betekend God heeft gehoord. Omdat het voor ons lastig was zwanger te raken heeft deze naam een bijzondere betekenins voor ons.

Tevreden nieuwsgierig aagje??

Gr.
Caroline
 
Hallo,

Ik ben 23 jaar ik heb een prachtige dochter TARA van 8 maanden was afgelopen dinsdag precies een jaar getrouwd met mijn grote liefde,
werk momenteel niet ben ziek heb een heel gecompliceerde bevalling gehad.
normaal ben ik cheffin in een winkel voor 32 uur maar weet nog niet als ik dit ga hervatten, we wonen nu in een bovenwoning erg klein en we hebben nu een huisje gekocht in het zelfde dorp (limburg)
28 december krijgen we de sleutel. ook hebben we nu een puppy van 4 maandjes een beagle het is enorm druk maar wel heerlijk ik geniet ieder moment!

groeten mammavantara
 
-Hoe oud ben je?   23 jaar
-Hoeveel kids heb je?1 dochter van 9 1/2 maand
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk? ik werk 2 dagen als onderwijassistent in groep 1/2. Beide oma's passen een dag op ideaal!!!
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)Ik ben zeer tevreden met mijn leven
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer? ik woon in een rijtjeswoning met 4 slaapkamers etc.
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?Anna
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....Ik Woon in Sappemeer vlak bij groningen.

Trouwens leuk idee dit!!
 
-Hoe oud ben je?
-Hoeveel kids heb je?
-Werk je ernaast, zo ja Hoeveel uur en wat voor werk?
-Ben je tevreden of wil je wat verbeteren aan gezinssituatie? (ander huis, minder uren, nog een kindje enz enz)
-Waar woon je en hoe groot woon je ongeveer?
-Wat is/zijn de naam/namen van de kind(eren)?
-Zelf nog wat toe te voegen hieraan?....

-Ik heet  Linda en ik  ben 25 jaar. Mijn man heet Maurice en is 33 jaar.        
-Ik heb 1 kind Rebecca van 17 dagen oud
-Ik heb geen werk
-Ik zou wel 1/2 dagen in de week willen gaan werken. We willen op termijn (misschien) nog wel een tweede kind.
-Wij wonen in Borne (Overijssel), in een rijtjeshuis.
-Ons kind heet dus Rebecca en we hebben nog een poes Minoes.

Groetjes van,

Linda Koster
 
    Hoi

    Ik ben Yvonne en ben 27 jaar.
    We hebben een dochtertje van net 1 jaar (15-11-04)
      Ons dochtertje heet Iris.
    Ik werk parttime in de thuiszorg, 12 uur per week.
    Wij wonen in katwijk in een flat op 3 hoog , maar volgend jaar
     gaan we verhuizen naar een eengezinswoning.
    Ook in katwijk.  
    Mijn man en ik zijn 5 jaar getrouwd .
    We hopen in de toekomst ooit een tweede kindje te mogen
    krijgen.
    Verder ben ik heel te vreden met alles
 
Hallo mama's

Ik vind het een erg leuk idee.

Ik ben Martha, ben 33 jaar en ik ben nu ruim 4 jaar getrouwd met Tibor(35).
Wij kennen elkaar ruim 9 jaar.
Samen hebben wij een dochter Brenda (4-8-2003) en een zoon Remco (21-10-2005)
Ook hebben wij een hond Mollie.

Wij wonen in Nieuwegein in een drive-in woning.
Begane grond;garage en een kamer, op de 1e woonkamer en keuken
En  op de 2e 3 slaapkamers en de badkamer met douche  en ligbad.
Wij gaan hier in januari nog een verdieping boven op laten bouwen.

Ik werk 2 avonden  +/- 12 uur bij mac donalds.
Dit is financieel nodig en we hebben zo geen oppas nodig, want als ik werk is mijn man thuis.
Als de kinderen wat ouder  zijn, a ik ander werk zoeken.
Gewoon weer overdag, dit bevalt toch wel veel beter.

In de toekomst wil ik nog gaan verhuizen naar een dorp ofzo.
Weg uit de drukte van de randstad.

Groetjes,

Martha  
 
hoi,

ik ben brigitte van der wielen ,ben getrouwd met menno van der wielen eind januarie alweer 2 jaar.
ik ben 24 jaar en menno 31 jaar we wonen in hazreswoude-rijndijk (ligt tussen alphen aan de rijn en leiden)
we hebben twee kinderen een zoon van 2 jaar en bijna 4 maanden die heet bas en dan hebben we thijs van bijna 1 jaar 27-12.
we wonen op een boven woning met 3 slaapkamers en een (rommel)zolder en een mooi uitzicht over weilanden.
we moeten eerdaags wel gaan verhuizen want het staat op de lijst om te gaan slopen helaas!!!
ik werk niet omdat het niet te combineren is met me mans zijn werk die werk full time en maakt dagen van gemiddeld 12 uur.
heb wel gewerkt tot thijs 6 maanden was als schoonmaakster bij een airco bedrijf maar het was gewoon niet te combineren en helaas wonen de oma's of niet in de buurt en ze werken ook zelf dsu dan word het lastig.
ik wil wel weer gaan werken want ik mis wel iets ik ben eigenlijk kraamverzorgster dus wil die kan weer op maar hier moet je daar je rijbewijs voor hebben en een auto of brommer dus even op me rijbewijs wachten.
verder een derde lijkt me erg leuke en gezellig maar wil even rust hebben volgend jaar ergens.
we hebben 4 katte en die zijn gek op de jongens en de jongens op hun.

nou lijkt me gezellig om hier wat contacten op te doen met andere moeders met kinderen in deze leeftijdsgroep.

groeten brig,bas en thijs
 
hoi allemaal

nou ik ben patricia ben 31  ben 7  1/2 jaar getrouwd met pascal die is 30
we hebben drie dochters cheyenne van 7 1/2   caithlin van 3 1/2 en léann van 5 weekjes
we wonen in rozenburg ook onder de rook van rotterdam vorig jaar zijn wij verhuisd naar een groter koophuis.
In februari ga ik weer werken voor 16 uur ik neem 1 dag ouderschapsverlof en ik werk op een kinderdagverblijf mijn man werkt bij de politie dus met wisselende diensten waardoor hij vaak thuis is als ik moet werken als we samen werken op een dag gaan de kinderen naar oma toe.
verder hebben we nog een hond een baardagaam en een konijn.
groetjes patries
 
Terug
Bovenaan