PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@Mateke ah je hebt gelukkig nog even vrij dan, heerlijk! Groot gelijk dat je er nog wat verlof aan vast hebt geplakt. Vind het eigenlijk sowieso al snel altijd dat men weer aan het werk 'moet'. De meeste hebben het nou eenmaal niet voor het kiezen om veel langer thuis te blijven! Geniet er maar van :love:

Helaas is het deze ronde niet gelukt, ik werd op dag 10DPO al ongesteld. Gister weer begonnen met prikken en maandag de eerste echo.
 
@XBo hoe is het nu bij jou?

@Mateke heb je je een draai een beetje gevonden in combinatie met het werk?

@XxLara hoe gaat het bij jou? Gaat het een beetje met 2 kids?

Ik ben inmiddels al weer bijna 18 weken, de tijd vliegt, zo anders dan bij de 1e zwangerschap. Heb net als vorige keer erg weinig klachten, alleen viel het een beetje tegen dat ik rond de 8 weken al wat last begon te krijgen van mijn bekken. Nu gaat dat gelukkig op zich wel weer goed, maar vond het wel erg vroeg haha. En mn buik groeit ook een stuk sneller :p
 
Nou, wat toevallig dat ik vandaag kijk maar @Bloem- wat een prachtig nieuws! Van harte gefeliciteerd En 18 weken alweer. Wat fijn dat je jezelf zo goed voelt! Hopelijk blijven de bekkenproblemen je een beetje bespaard.

Hier ook goed nieuws, nu 5,5 weken zwanger en 27maart de eerste echo. Mega spannend weer, maar duimen dat alles goed is. Vind/vond het traject toch echt weer pittig, helemaal in combinatie met de reistijd, een rondlopend kindje en je werk. Ik voel me ook mega goed, al had ik dat bij de eerste ook dus hopelijk blijft dat zo en zegt het verder niets
 
@Bloem- al bijna in de helft! En bij een tweede groeit die buik toch wel enorm snel hè, haha. Gelukkig voelt je bekken al iets beter. Ik had er ook steeds al zo vroeg last van.

@XBo gefeliciteerd! Ik duim mee voor een aangename zwangerschap.

Als antwoord op je vraag, Bloem: het is hier al een pittige 4 weken geweest. De eerste week dat ik weer aan het werk was, bleek Nora windpokken te hebben. Dus dat was meteen een stevig eerste weekendje na de eerste werkweek. Aansluitend werd Ellie, na dus 1 weekje opvang, ziek. Bleek een virale infectie te zijn die uitdraaide op bronchiolitis. Ze moest dan puffen maar dit werkte niet echt en ze werd enkel zieker. Die tweede week was ik dan zelf al een dagje thuis moeten blijven voor haar. Week 3 was ik maandag wel gaan werken en was mijn man thuis maar aangezien Ellie enkel achteruit ging, niet goed meer dronk, enkel sliep en veel koorts maakte, zijn we die avond nog naar spoed gereden. Verdict was bovenop die bronchiolitis en virale infectie ook nog corona en longontsteking. Dus toen ben ik met Ellie een weekje in het ziekenhuis moeten blijven. Ze moest aan de zuurstof en kreeg meteen antibiotica opgestart en een maagsonde om te kunnen bijvoeden wanneer ze te weinig dronk van haar fles. Die zaterdag mochten we dan naar huis. Deze maandag bleek dan dat ze ook windpokken had. Dus afgelopen week heeft ze daar enorm van afgezien. Ze stond echt van kop tot teen helemaal vol… Sinds vrijdagavond is ze koortsvrij en slaapt ze eindelijk weer wat beter ‘s nachts. Ik heb dan een weekje verlof voor medische bijstand genomen op het werk. Nu komende week ga ik weer werken en hebben we oplossingen gevonden om haar wel nog een weekje rust te gunnen thuis voordat ze weer naar de opvang moet. Maar dus, veel wennen aan het nieuwe normaal is er nog niet echt geweest aangezien het niet echt een normale periode is geweest. Ik ben er zelf nog enorm moe van eerlijk gezegd. Over 2 weken is het hier in België dan ook paasvakantie en zit ik eerst een weekje thuis met de 2 meisjes. De tweede week is de opvang wel open en heb ik dus wel eens enkele dagen zonder kinderen op de planning staan (hopelijk) voor de eerste keer sinds 5 maanden. Ik hoop dan nog wat verder te kunnen rusten en bekomen van alles.
 
Dag meiden, lang geleden alweer zeg jeetje.

@Bloem, 18 weken alweer. Weten jullie al wat het word? Een jongen of meisje of willen jullie dat niet weten? Wat fijn dat je jezelf goed voelt.

@XBo, wat fijn om te horen dat je weer zwanger bent. Hopelijk heb je een goede voorspoedige zwangerschap!

@Mateke, jeetje wat een pittige periode hebben jullie achter de rug zeg. Hopelijk kun je in de paasvakantie wat bijkomen.

Hier gaat alles verder goed. Wij verblijven momenteel al 4 weken in Curaçao en hebben er nog 5.5 te gaan. Als wij terug thuis komen is ons zoontje 5.5 maand en gaat hij naar de opvang en ik dus weer terug aan het werk. Voor nu zijn wij heerlijk aan het genieten met z’n 4tjes hier in de en nemen lekker ons tijd om van en met elkaar te genieten
 
@XxLara stevig was het wel inderdaad. Morgen nog een dagje werken en dan 2 weken rust. Mijn batterij is helemaal leeg… Maar heerlijk zeg, dat jullie daar in de zon zitten met z’n 4. Geniet er nog maar volop van zou ik zeggen!
 
@Mateke pittige tijd zeg.. Hopelijk kunnen jullie deze weken een beetje bijkomen van alles.

@XxLara oh meid wat heerlijk zeg! Helemaal nu ik naar buiten kijk en het hier alleen maar regent.. Geniet nog even van die tijd daar met je gezin! :love:

Nou, wij hadden woensdag de eerste echo. Alles zag er goed uit, alleen hadden we niet 1, maar 2 kloppende hartjes! Echt even heel erg schrikken/schakelen, maar ik begin steeds meer aan het idee te wennen. Ben nu 7+1 en we hebben over 1,5 week een afspraak in het ziekenhuis staan. Voor nu zagen ze dat ze in ieder geval in 2 vruchtzakken zaten dus dat is gunstig. Nu afwachten of ze een placenta delen, dat is nog spannend. Dusja, wat een nieuws!
 
Terug
Bovenaan