PCOS, Letrozol Zwanger Forum

@stephanie ja lastig om te moeten zwijgen dan ? hopelijk kan je snel goed nieuws aan je moeder melden ?
Ik slaap ondertussen wel beter. ‘s Nachts af en toe nog wakker door dorst of omdat ik moet plassen maar ik slaap al terug dieper gelukkig. Het lastigste nu is de honger en dorst, vermoeidheid en de pijnlijke tepels ?. Al is de vermoeidheid al beter nu ik beter slaap. Gisteren van mijn man nog de opmerking gekregen dat ik minder moet drinken en ‘s avonds zodat ik ‘s nachts minder naar het toilet moet ?. Ik heb hem maar gemeld dat hij nu in bed ligt met een zwangere vrouw en dat het er niet op zal beteren ?

@heefteenwens Ik snap je onzekerheid nu je symptomen verminderen maar ik zou gewoon erop vertrouwen dat het wel goed zal komen en je echo afwachten ?‍♀️

Zo ik heb me eerste echo gehad, zo bijzonder om het hartje te zien kloppen?? het zag er allemaal mooi en goed uit. De echoscopiste had berekend op 7.1 zoals ik ook had berekend maar de gynaecoloog zei exact 7 weken vandaag omdat de iui precies 5 weken geleden heeft plaatsgevonden. Ik hou dus aan dat ik vandaag 7 weken ben. Ik ben weer iets meer gerustgesteld nu en op naar de volgende echo ?????

@lara ooh zo fijn dat alles er goed uitzag en dat je het hartje kon horen kloppen ?! Lijkt me inderdaad echt een geruststelling. Ik kan al niet wachten op mijn eigen echo over 2 weken ?

@Mateke, ik wacht dat het welbekende wachtbankje lang duurde. Maar dit is nog veel erger ? ik weet precies hoe jullie je voelen. Je ziet het hartje trouwens kloppen je hoort het niet. Het is zo bijzonder om te zien dat zoiets kleins al een kloppend hartje heeft?? ik heb over 1,5 week alweer de echo bij de verloskundige en ben nu losgelaten door het ziekenhuis. 

@stephanie het geeft inderdaad wel rust datde baby op de goede plek zit, er een dooierzakje zit en dat het mooi doorgegroeid is en de grootte klopt met het aantal weken. 

@Bloem, heb je nog getest?

@Lara haha ja dit is zoveel erger dan het wachtbankje ?. Oeps, zien dan ?. Toont maar weer hoe weinig ik hier nog allemaal vanaf weet ?. Geniet nog van je goede nieuws vandaag ☺️

Hi ladies,

Nou ik heb weer zo een nacht hoor waarbij je elk uur in de nacht de klok ziet. Moest er om 4.30 uit om te eten niet te doen haha. De tijden dat ik op zaterdag uitsliep tot 11 uur in de ochtend zijn ben ik bang voorbij hahah.

Vanochtend nog een keer met de wekenindicator getest en kreeg nu de 3+ te zien! Ben zo blij dat mn testen dit keer oplopen. Het blijft natuurlijk spannend tot de echo maar ik heb er nu wel wat meer vertrouwen in?

Terug
Bovenaan