PCOS, Letrozol

Jij ook succes! Voelde de spanning gisteren al oplopen ?. Zo moeilijk om geen hoop/ verwachtingen te hebben. Voel wel weer van alles “trekken” in mijn onderbuik. Nog 3 uur wachten ??? hoop op goed nieuws voor ons vandaag. Voor Floratje ook, hoe ging het gisteren?
 
Hey allemaal,
alsof het niet erger kon bleken de 2 eicellen die aan het groeien waren verdwenen..
Bloed geprikt en ook daar was niets in te zien.. morgen opnieuw naar de gynaecoloog... ze zei aan de telefoon iets van hogere dosis indien er morgen niks zit, maar dat wil dan zeggen weer eerst men maandstonden opwekken om dan naar een hogere dosis te kunnen gaan? ik word hier echt heel ongelukkig van.
Zit er even door en wil liefst met alles stoppen...
 
@ChantalvS: ik hoop dat je ondertussen goed nieuws hebt! 
@JoCos: Veel succes vandaag!
@Eve: jij zit nu op het wachtbankje?
 
x
 
Ahhh nee! Dat is geen goed nieuws. Dikke knuffel voor jou. Snap je gevoel. Misschien is letrozol niet t middel voor jou zoals clomid bij mij niet aan sloeg. Mijn tip: ga er niet te lang meer door dan en stap over op iets anders. Niets zo frustrerend als die troep slikken en dat t niet werkt.
hier voorzichtig positief. Zit op dag 11 en er waren 2 eitjes groter dan de rest. Vrijdag terugkomen. Bizar om elke keer te zien dat er zoveel blaasjes op mijn eierstokken zitten. Hebben t advies gekregen om niet te klussen haha maar daar gaan we ons niet aan houden ?.
 
Hoi Dames,
Ik ben nieuw op dit Forum en wil graag even mijn verhaal kwijt.
Eind 2017 zwanger geraakt van Clomid na 5 behandelingen. Vorig jaar oktober weer begonnen met Clomid 150g en in januari weer zwanger geraakt, echt dit was een BBZ. Februari geopereerd. Daarna draad weer opgepakt met Clomid en helaas 1 eileider over. Helaas zonder resultaat. begin mei overgegaan op FSH Injecties Puregon. Dit werkte helaas niet, teveel eitjes en hele lange cyclus. Nu het voorstel om te starten met Letrozol. a.s. vrijdag uitgangsecho en hopelijk beginnen met deze nieuwe behandeling in combinatie met Pregnyl en IUI. Vandaar ook benieuwd naar jullie ervaringen.
Heel veel succes de komende tijd dames.
(voor diegene dit het fijn vind om een watsapp groepje te starten aub je 06 even mailen naar carienbramer@hotmail.com Dat praat wat makkelijker :))
 
 
@Floratje Ah nee, wat een sh*tzooi! Ik stuur je ook een virtuele knuffel vanaf hier. Ik weet niet of je opnieuw Provera moet slikken, dat ligt aan een hoop factoren. Misschien wordt je wel uit jezelf ongesteld deze maand? ??‍♀️ Ik snap je helemaal, we moeten er zoveel voor over hebben.
@Chantal Niet klussen ivm die twee eitjes? Bij mij in het ziekenhuis is dat sowieso pas vanaf 3. En als ik jou was zou ik er iedere avond een feestje van maken haha! ?
@Liefbeertje Wat wil je weten? (Helaas) genoeg ervaring hier dus. Whatsapp groepje lijkt me leuk! Nog meer meiden van hier die dat doen? 
Ik zit nog steeds op het wachtbankje voor ik kan testen. Duuuuuuuurt lang ⏳
X
 
Floratje; wat balen zeg!! Zeker als je er naartoe gaat wetende dat je 2 eitjes had... Knuffel vanaf hier!
Mij lijkt een Whatsapp groepje ook wel leuk! Weet alleen nog niet of ik ook letrozol krijg, want ik ben niet gebeld vandaag... Had meer dan een uur geleden een telefonische afspraak. Al die spanningen voor niks..
 
Terug
Bovenaan