PCOS, Letrozol

Hoi dames,
Ik zou ook graag met jullie meekletsen, ik heb mijn nummer al gemaild voor het Whatsappgroepje. Ik heb ook PCOS en loop sinds vorig jaar zomer in het ziekenhuis. Inmiddels verschillende rondes met clomid gehad uiteindelijk mee gestopt door de  vervelende bijwerkingen. Nu 4 rondes met Gonal-f bezig icm ovitrelle. Letrozol is ter sprake gekomen evt nog als tussenstap voordat we door zouden gaan met IUI. 
Hoe is het met jullie op dit moment? 
Groetjes X
 
Hallo dames
 
Ik klets even gezellig met jullie mee.
Na 1,5 jaar geprobeerd te hebben zwanger te worden in de medicijnen molen belang te zijn ontdekt dat ik pcos heb. Nu ronde 1 met de medicijnen en de 1e echo gehad eitje van 10mm gezien op de 10e dag.  Vrijdag echo 2 en hopelijk groeien mijn eitjes en krijg ik wel een eisprong. 
Mijn cursussen duurden 2-3maanden en ws geen eisprong. Dus ik ben nieuwsgierig naar wat ik vrijdag te zien krijg.
Een whatsapp groepje lijkt mij super. Ik kan er verder met niemand over praten. 
 
Groetjesss
 
 
Hoi allemaal,  kwam dit toevallig tegen en dacht goh er zijn best een hoop vrouwen met mij, ik ben vorig jaar voor 6 maanden begonnen met clomid en nu sinds april zit ik op de letrazol voor pcos. Clomid geen fan van geweest kreeg er een grote cycte van die uiteendelijk klapte in mijn buik en rare moodswings nu ik letrazol heb nergens geen last van netjes een cyclus van 28 a 29 dagen. Ik zit op dit moment op een cyclus van 38 dagen dus ruim overtijd wat ik nog niet mee gemaakt had met de letrazol eergister het ziekenhuis gebeld want twee testen waren ook negatief en moet nu Dinsdag voor een echo, ergens hoop ik dat het nu na bijna 4 jaar eindelijk is raak is maar wil er ook niet te veel hoop op vestigen maar zijn er hier mischien andere die mischien door niet zwangerschap ineens een hele late cyclus hadden door letrazol ik weet niet of ik nu mag gaan hopen of dat ik rekening moet houden met evt iets vervelend aan me eierstokken door alle medicatie. Maar de spanning is er voor dinsdag?
Groetjes Stefanie 
 
 
Heb je voor deze ronde echo’s gehad om te zien of er een eitje groeide? Of controle of er 1 gesprongen is door bloedprikken? Mij is verteld dat het kan dat de dosis niet meer voldoende is en dit zou ik dan merken als mijn cyclus weer langer werd, nog niet gestart maar deze vragen wel meteen al gesteld vandaar. 
 
Hey,
helaas ben ik toch ongesteld geworden nadat er nog een spontane eisprong gevonden was. Nu mag ik op dag 3 met letrozol starten alleen vraag ik me af, wat houden jullie aan als eerste dag van he cyclus? Gister avond heb ik al wat bloed verloren maar dit was nog met een inlegkruisje op te lossen, vandaag is het echt gaan vloeien. Is dit nu mijn 1ste dag of is gister de eerste dag? ? het ziekenhuis kan ik nu niet bellen, ik ben benieuwd naar wat jullie aanhouden als 1ste dag.
 
Net bij de fertiliteitsarts geweest voor de eerste follikelmeting op cd11, eindelijk begonnen met letrozol 2,5mg en ging er eigenlijk maar vanuit dat het niks gedaan zou hebben maar er zat gewoon een eitje van 15mm al, ik hoef nu alleen verder geen metingen meer, nu ovulatietesten doen en 8 dagen nadat die positief is prikken voor progesteron en als die niet positief is over 9 dagen prikken of hij dan toch gesprongen is. Echt gek gewoon een ei! Nu om de dag maar of het gezellig maken of insemineren  Yeey!
 
@WilKindje wat fijn dat het al aanslaat!!! Hier lijkt het wonder boven wonder ook gelijk aan te slaan. Helaas hebben we deze x mis geschoten want ik ben vandaag ongesteld geworden. Hopelijk volgende x beter.
Het blijft wel bijzonder hoe ieder zh het anders aan pakt. Bij mij blijven ze het nog even met echo's volgen en ik hoef nooit bloed te laten prikken. Maar er leiden meer wegen naar Rome dus we worden vast allebei goed geholpen. 
Succes!!! 
 
Terug
Bovenaan