PCOS, Letrozol

Ik denk dat de stress toch wel wat de groei van mij eicellen onderdrukt heeft :(, ik hoop echt dat het daar aan ligt..
Er zat links helemaal niets en rechts eentje van 11mm en ene van ik denk 10mm..
Moet zondag terug gaan om te kijken of ze verder groeien of niet :(
Nu vertrokken we eigenlijk zondag ochtend heel vroeg met vrienden naar zee, dus moet ik dat ook nog eens gaan verplaatsen en uitleggen waarom, pfff even een k*t moment... Vorige keer zat er echt eentje van 16mm al klaar en nu zag ik het dadelijk zelf al dat ze echt maar klein waren... 
Op naar zondag zeker...
 
He Floratje,
Ik weet zo goed hoe je je voelt. Je geeft alle hoop op en zit er even volledig doorheen. ?Ik weet nog dat ik gek werd van alle goed bedoelde adviezen, maar toch wil ik je nu toch een beetje hoop geven. Weet je nog dat er bij mij zelfs helemaal niets te zien was deze? En toch was er op de volgende echo een flink eitje te zien. Die had dus gewoon niet zoveel zin in het begin en uiteindelijk een mega groeispurt. En zelfs mijn BMS heeft zijn ding gedaan. 
Geef dus nog niet op, er kan nog van alles gebeuren. Mijn arts zei laatst nog dat het niet uitmaakt hoe een eitje groeit, als ie maar groeit. En dat doen ze bij jou, misschien wat te langzaam naar je zin maar alles is mogelijk! 
Ik riep echt 'wow' bij die 2e echo, omdat ik er vanuit ging dat deze ronde voor niks was. Ik hoop dat jij ook je 'wow-momentje' hebt! 
Geniet van je lange weekend en lekker uitwaaien zondag! ?
 
 
Hi Floratje,
Dat is frustrerend ?. Zoals Eve hierboven zegt, het kan nog! Ik was mijn cyclus aan het afbreken en toen had ik alsnog een eisprong (weliswaar gemist maar hij was er). Zo moeilijk dit. Je hoopt ergens op en dan valt de echo tegen. Hoop dat je zondag goed nieuws krijgt ?
 
@chantalvs: zulke plannen zijn ook erg leuk! Wij krijgen in januari onze labradoodle pups dus daar kijken we ook heel erg naar uit! We hebben zelfs al een oppas adres en daar ook al een intake gehad haha! 
@ floratje; wat vervelend :( ik kan me voorstellen dat dat enorm tegenvalt. Misschien groeien ze weer harder nu de tentamenstress weg is! Komt goed!! 
Bedankt voor jullie informatie! Heb er al iets meer vertrouwen in, alhoewel ik heel zenuwachtig ben voor dinsdag. Ik merk dat het best veel met me doet, ben wat afwezig en down, vind het lastig om te accepteren dat mijn lichaam niet gewoon werkt..
 
Hi JoCos, 
Ik weet zo goed waar je het over hebt. Ik voel(de) me echt mislukt en enorm schuldig naar mijn vriend waarbij wel alles dik in orde is!
Het helpt mij nu nog wel om eens te denken wat mijn lichaam nu wel goed doet. Ik had goed baarmoederslijmvlies, er waren follikels gegroeid en de vorige ronde had ik een goede eisprong gehad, mijn lichaam doet tenminste iets met die medicijnen etc.. Dat heeft mijn lichaam maar mooi weer geflikt! 
En als er dan weer iets tegen zit dan ben ik ook de hele dag aan het janken hoor. En is een reep chocola ook mijn allerbeste vriend! Maar dat mag ook he, maar je moet ook momenten zoeken dat je je er voor eventjes overheen kunt zetten want anders gaat het 24/7 je leven beheersen. 
X?
 
Hi,
Ook ik snap je gevoel. Heb pas nog tegen mijn vriend gezegd dat hij maar iemand anders moet zoeken, iemand die hem wel een kindje kan geven ?. Het is zo frustrerend als je lichaam niet meewerkt. Dit proces is sowieso heel spannend met hoop, tegenslagen, verdriet en ook positief nieuws. Het gaat hoe dan ook lukken. De weg ernaartoe mag dan wel zo makkelijk mogelijk. Luister daarom goed naar jezelf/ lichaam. Werken deze medicijnen niet voor je dan zijn er andere die misschien wel werken.
heb vrijdag de laatste pillen genomen ?. Ook van deze medicijnen heb ik bijwerkingen maar wel anders gelukkig. Heb nu 4 dagen hoofdpijn gehad en opvliegers. Dit heb ik echt liever dan dat depressieve gevoel. Ik merk al dat ik hoop begin te krijgen voor de echo dinsdag.
 
@floratje: ik hoop dat je vandaag goed nieuws krijgt ?
@eve; wanneer kun je testen?
@jocos; succes dinsdag, spannend ??
 
Hey Chantal,
Toch nog wel bijwerkingen dus. Eigenlijk gek dat iedereen er anders op reageert. Ik ben zelfs voor jou een beetje zenuwachtig voor dinsdag. Je hebt zooo geen idee tot je het echt ziet eigenlijk. Laat je het ons weten? ??
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer ik kan testen. Ik heb nooit een cyclus gehad en ik weet nu dus eigenlijk ook niet wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Bij mijn vorige cyclus zat ik op dag 37 dus dit hou ik nu ook maar een beetje aan.
Ik heb mezelf voorgenomen om niet te vroeg te testen en gewoon af te wachten. Mits het heel duidelijk is natuurlijk, maar daar ga ik sowieso niet vanuit. 
Dat worden in iedergeval hele lange weken wachten, hopen, duimen en vooral even loslaten. 
X
 
Terug
Bovenaan