PCOS, Letrozol

haha minder emotioneel stabiel, same here :)
ja vind het wel weer spannend. Heb natuurlijk al 3 rondes clomid achter de rug. Ik probeer niet teveel hoop te hebben, we gaan t zien. Mijn vriend gaat weer een keer mee volgende week ?.
@floraaatje, spannend woensdag. Wat voor toets heb je? Zie het maar als een soort afleiding toch? Kan me niet voorstellen dat je als je een paar dagen gespannen bent dat al zoveel invloed kan hebben? Lijkt me meer dat je stress moet voorkomen voor de wat langere termijn? 
Spannend Eve ?
 
x
 
Hoi dames! Ik heb vorige week de diagnose pcos gehad. Heb daarna bloed moeten laten prikken en dat wordt getest op mijn schildklier functie. Als die goed is, mag ik beginnen met medicatie. Kunnen jullie vertellen hoe Jullie start met medicatie eruit zag? Moest je vaak naar het ziekenhuis, hadden jullie veel last van de hormonen?
Ben heel benieuwd naar jullie verhalen en hoop dat het voor ons allemaal snel raak is!! 
 
Hi JoCos,
Spannend! Hoop dat de uitslag goed is zodat je kan beginnen. Bij mij hebben ze mijn schildklier niet getest. Ik wilde in december beginnen maar dat kon niet omdat ik anders tijdena de feestdagen op controle moest, irritant! Daarna bleek ik zwanger en in februari een miskraam gehad. Vervolgens kreeg ik de keuze of ik zelf door wilde gaan of met medicatie omdat ik zwanger was geworden zonder medicijnen. Ik koos ervoor om te starten met clomid. 3 rondes gedaan maar het had bij mij niet de juiste uitwerking. Gisteren begonnen met letrozol. Dus benieuwd wat dit doet. Dinsdag moet ik voor controle. Van Clomid werd ik echt depressief, elke avond was t huilen. Toen heb ik besloten te stoppen. Verder zijn opvliegers en haaruitval dingen die erbij hoorden. Dus ik hoop op minder bijwerkingen. Ik ga elke cyclus zo rond de 3 a 4 keer naar t ziekenhuis. Ik heb het op mijn werk gewoon verteld omdat ik me niet iedere keer in allerlei bochten wil wringen. Zijn heel begripvol en geven me alle ruimte gelukkig. Wanneer krijg je de uitslag?
 
 
 
Klinkt best wel heftig, ik hoop dat letrozol je 'beter bevalt'. 
Ik krijg mijn uitslag volgende week dinsdag. 3 tot 4 keer naar het ziekenhuis lijkt me best wel intens, ik zal het dan inderdaad ook op mijn werk moeten vertellen..
 
Hi JoCos,
Ik hoop voor je dat je uitslag goed is en aan de slag kunt. 
Ik heb weinig last van bijwerkingen, af en toe een dipje maar verder wel oké eigenlijk. Ik ga ook vaal per cyclus naar het ziekenhuis om mijn cyclus te volgen. Het hoeft niet te zijn dat dit bij jou ook zo is hoor. Je hebt kans dat ze je medicijnen voor een langere tijd meegeven zodra ze weten dat ze goed werken voor jou. De eerste ronde zul je misschien een aantal keer terug moeten komen. 
Ik heb de pech dat er voor mij nu nog geen dosering is die perfect werkt. En tot die tijd willen ze je blijven volgen. Logisch ook! Ik heb het sindskort pas verteld, omdat ik echt niet meer zag hoe ik het moest inplannen. 
@Floratje
Jup, huiswerk meegekregen voor de komende dagen! ?
@Chantal
Hoe voel je je? Merk je iets van de medicijnen? 
X
 
*doet even een vreugdedansje* 
GO BAARMOEDER! 
Het zag er allemaal super goed uit! Mijn BMS heeft goed z'n best gedaan en is in 1,5 dag tijd gegroeid van 4,8 naar 7,4mm. Follikel zat er nog en was nu 20,3mm. Er zat er zelfs nog een verstopt. Die kwam uit op 13 mm, maar was lastig te meten omdat ie werd ik platgedrukt.
Dat worden twee heeeeeele spannende weken! 
PETS HOPE FOR A MIRACLE! ?
 
Ohhhh Eve wat goed nieuws! Ziet er uit als een hele goede kans ?. Ben ook benieuwd hoe t bij mij aanslaat. Ik ben ook helemaal blij. Net ons nieuwe huisgenootje uitgezocht. We krijgen een kitten begin juli ?. Hebben al een kater, echt super. Dan maar op die manier uitbreiding hahaha.
Ik heb t alleen erg warm (terwijl ik het altijd koud heb) maar als dat alles is teken ik ervoor!
hoe gingen je examens floraaatje? Spannende dag voor jou vrijdag! 
@JoCos, ja het klinkt ook wel heftig maar je verlegt je grenzen. Ik vond t in het begin echt een drempel om naar t ziekenhuis te gaan. Nu echt niet meer. Hoop dat je een goede uitslag hebt dinsdag zodat je kan starten ??
 
X
 
Heyy meiden!
 
Even wat druk gehad met werken en het examen! Hoop dat de stress niet voor slechte groei van de follikel(s) gaat zorgen..
@JoCos: welkomm :D!!! Even nog vertellen, ik moet telkens maar 1 maal naar het ziekenhuis gaan normaal gezien. Eerste keer had ik een follikel van 16mm en BMS van 6mm dus moest ik 1 dag wachten met pregnyl spuiten en dan klussen.
 
@ChantalvS; examen was voor mijn extra masteropleiding maar doordat ik werk dus wel wat zwaarder nu! hopelijk ging het goed! Ja ik vind het vrijdag echt heel spannend!
 
@Eve; whoehoeeee kei leuk! nu dan elke dag aan het klussen ;) hopen dat de follikel snel springt een goede innesteling plaatstvindt! 
 
Liefs
 
Terug
Bovenaan