@Bloemetje, wat onwijs naar zeg dat de Letrozol voor jou niet gewerkt heeft. Ik begrijp dat je er echt doorheen zat. Echt een grote klap. Gaat het nu weer iets beter? Durf je weer een beetje vooruit te kijken?
@Wilkindje, en dan voor jou juist dit enorm goede nieuws. Wat geweldig! Ben heel erg blij voor je! Ik hoop heel erg dat je nu mag gaan genieten van een mooie zwangerschap. Snap wel dat je bang bent na de mk. Ik duim weer keihard voor je. ?
@Julia, ik heb doorgaans 2 - 3 dagen echt eiwit slijm en dan de 2 - 3 dagen ervoor dat het van plakkerig naar dat eiwit slijm opbouwt.
@Margreet, jij zit dan inderdaad ook op het wachtbankje. Blijft lastig hè, die dagen? Die steken kunnen echt van alles zijn volgens mij. Ik had zaterdagavond en zondagochtend bijv. enorme krampen in m'n onderbuik, -rug en bovenbenen. Ik ging er natuurlijk meteen vanuit dat ik zondag wel ongesteld zou worden, want zo voelde het echt, maar tot nu toe nog steeds niets. Dus ik heb ook geen idee wat dat dan was.
@Lara, is je vakantie verder nog fijn? Wel jammer dat je aan het begin zo ziek was. Ik hoop dat het je kansen uiteindelijk niet heel erg verkleind heeft deze ronde. Aan de andere kant is het voor nu vooral belangrijk dat je samen een hele fijne vakantie hebt natuurlijk. ?