PCOS, Letrozol

Heb geen cyclus van 28 dagen ? zit nu 8 weken en een dag na mk en had geen menstruatie gehad nog, maar idd wel altijd een LF van 14 dagen dus denk ik zaterdag de 8ste eisprong gehad dan ☺️ We horen het wel bij de echo hoever ik dan ben, ga pas rond 7 weken ivm vorige ervaring dus nog even 3 weken wachten ?
 
@Wilkindje wat fantastisch nieuws zeg!!!! Maar goed dat je toen gebeld hebt voor om je bloed op meer te laten testen voordat dat je aan de hormonen zou gaan, van harte gefeliciteerd Meis het is je gegund!! ? ? 
@Lara hoe is je vakantie???
@Lilo fijne vakantie en goede reis! en geniet van het mooie landschap en de pistes ⛷ 
 
@Wilkindje. Gefeliciteerd?. Wat een geweldig nieuws het is je zo vreselijk gegund. Ik hoop zo op een mooie goede zwangerschap. 
Hopelijk deze maand nog meer goede berichten.?
 
@wilkindje: wat een fantastisch nieuws, gefeliciteerd. 
Bij mij is vrijdag bloedgeprikt(verkeerd, nu een mega blauwe plek) om te zien of er een eisprong is geweest.  Maandag ff het ziekenhuis bellen. 
 
Hoi meiden..
Hoe gaat het met iedereen? vraagje.. hoeveel dagen hebben jullie meestal last van slijm rond je eisprong etc? Het begon bij mij op dag 16 tot ongeveer dag 18/19 en had best krampen dag 17/18 dus vraag me af of dat dan me eisprong geweest moet zijn... dan weet ik ook dat ik niet al meteen bij 28 moet testen als ik nog geen menstruatie heb want dan is het sowieso een teleurstelling.. 
 
Mijn progesteron was 35,8 dus ik heb een eisprong gehad.......Nu afwachten.
Gister en vandaag wel veel pijn (steken) in mn buik. Geen idee wat dat betekent...?
 
@Bloemetje, wat onwijs naar zeg dat de Letrozol voor jou niet gewerkt heeft. Ik begrijp dat je er echt doorheen zat. Echt een grote klap. Gaat het nu weer iets beter? Durf je weer een beetje vooruit te kijken?
@Wilkindje, en dan voor jou juist dit enorm goede nieuws. Wat geweldig! Ben heel erg blij voor je! Ik hoop heel erg dat je nu mag gaan genieten van een mooie zwangerschap. Snap wel dat je bang bent na de mk. Ik duim weer keihard voor je. ?
@Julia, ik heb doorgaans 2 - 3 dagen echt eiwit slijm en dan de 2 - 3 dagen ervoor dat het van plakkerig naar dat eiwit slijm opbouwt. 
@Margreet, jij zit dan inderdaad ook op het wachtbankje. Blijft lastig hè, die dagen? Die steken kunnen echt van alles zijn volgens mij. Ik had zaterdagavond en zondagochtend bijv. enorme krampen in m'n onderbuik, -rug en bovenbenen. Ik ging er natuurlijk meteen vanuit dat ik zondag wel ongesteld zou worden, want zo voelde het echt, maar tot nu toe nog steeds niets. Dus ik heb ook geen idee wat dat dan was. 
@Lara, is je vakantie verder nog fijn? Wel jammer dat je aan het begin zo ziek was. Ik hoop dat het je kansen uiteindelijk niet heel erg verkleind heeft deze ronde. Aan de andere kant is het voor nu vooral belangrijk dat je samen een hele fijne vakantie hebt natuurlijk. ? 
 
@margreet wat fijn dat je een goede progesteronwaarde hebt en dus een eisprong.
@lilo spannend ook voor jou! Vreemd die krampen inderdaad. Ben benieuwd wat dit gaat betekenen. Over mijn vakantie gesproken haha wat zal ik zeggen....het was een top week. Ik zou eigenlijk vandaag terug vliegen naar Helsinki en vanuit daar naar Amsterdam. Enkel door slechte weersomstandigheden is mijn vlucht compleet geannuleerd en hebben we onze vlucht omgeboekt naar woensdag....naar 4,5 uur in het vliegtuig hebben gezeten, 3 pogingen op de startbaan om te vliegen was het kansloos. Daarbij hadden we ook allang onze aansluitende vlucht gemist. Deze vakantie is niet vanzelfsprekend geweest zullen we maar zeggen...van Singapore tot Finland en nu niet naar huis kunnen ?? 
 
Terug
Bovenaan