PCOS, Letrozol

Ik had vanmiddag een voicemail van de gyn (was echt net te laat met opnemen ?). Ze zei dat ik weer een mooie eisprong had gehad ?. Helaas gaf ze geen progesteronwaarde door. Maakt uiteindelijk niet uit natuurlijk, maar ik vind dat stiekem toch wel interessant om te weten. Vond het alleen ook weer onzin om daar helemaal een nieuwe belafspraak voor te maken.
Iemand anders nog nieuws? 
 
goedemorgen!
@lilo wat fijn dat je een eisprong hebt gehad!! ? welke cd zit jij nu? 
Ik heb sinds cd16 weer meer afscheiding en wat slijm maar het is nog niet zo als de ronde hiervoor, wel weer gevoelige tepels dus wie weet toch een eisprong gehad? Het is vandaag cd18 volgens mij... dus zal nog wat geduld moeten hebben.... ik heb natuurlijk geen echo's, en hoef ook geen bloed te prikken en werk zelf ook niet met ovulatietesten of temp meten, dus toch even spannend?
Gelukkig vandaag weer de laatste werkdag van de week en dan weekend, de tijd vliegt dan voorbij... volgende week ook een drukke week, mijn dochter wordt 1 jaar woensdag en volgend weekend vieren we haar verjaardag ❤️dus dat wachten zal voorbij vliegen 
 
Fijne vakantie voor iedereen. Finland echt jaloers gewoon. Die staat nog zeker op de bucketlist. Lekker gaan genieten allemaal.
Ik blijf altijd nog even liggen zo'n 10 minuten dan kan in ieder geval de zwaartekracht niet tegenwerken.
Alcohol probeer ik zo goed als niet te drinken en dan zeker niet in de wachtweken.
Herkenning van het cerfixslijm gaat bij mij heel goed. Op de dag ddat het echt lijkt op eiwit dan heb ik 2 dagen erna mijn eisprong. Dan doe ik altijd nog ovulatietesten. Voor de zekerheid maar tot nu toe klopt het iedere keer.
Op cd 19 had ik een 3de echo. Die echo heeft me heel.gelukkig gemaakt. Bms doorgegroeid naar ruim 11 en een eitje van 18.  Had de hoop echt opgegeven tot donderdag avond (Had op vrijdag de echo) toen had ik dus ineens echt dat eiwit aan slijm. Zo zie je maar weer het lichaam doet toch waar die zelf zin in heeft. Nu inmiddels alweer cd 25. Het word een lange cyclus deze ronde maar dat maakt niet uit er is een kans. 3 maart is mijn NOD rond de verjaardag van mijn man. Zou ik hem een onvergetelijk kado kunnen geven dit jaar ik hoop het zo.
 
@Julia, klinkt inderdaad of je eisprong of net geweest is of er snel aankomt. Ik hoop het! Het scheelt inderdaad wel veel met wachten als je het lekker druk hebt. Je dochtertje haar 1ste verjaardag is dan natuurlijk ook nog eens iets heel leuks om druk mee te zijn ?.
Ik zit nu op CD24 en, als mijn berekening klopt, op dag 10 van m'n luteale fase. Over ong. een week zou ik moeten weten of deze ronde een succes is ?. Toch wel weer spannend.
Normaal heb ik op dit punt in m'n lf al wel gevoelige borsten en onverklaarbare krampjes enzo. Zonder de Letrozol duurde m'n lf ook max 12 - 13 dagen, dus ook wel logisch. Nu heb ik nog helemaal nergens last van en dat vind ik eigenlijk wel fijn. Anders ga ik me bij elk dingetje wat ik voel gek zitten maken. Ben wel behoorlijk moe, maar heb de afgelopen dagen veel overgewerkt. Dus is niet zo gek eigenlijk. 
Morgen lekker op vakantie! Dat maakt die laatste week afwachten een stuk makkelijker. Heb nu een hele berg tampons en maandverband (bij vorige ronde Letrozol bloedde ik veel meer dan normaal), een doosje Letrozol en een zwangerschapstest in m'n tas. En ik hoop dat ik alleen die laatste hoef te gebruiken ??. 
 
@Mariska die bucketlist moet je zeker afstrepen, het is hier zo onwijs mooi en geweldig. Heb al veel gereisd maar dit staat toch wel in de top 3.
Wij hebben het zondag nog gezellig gehad, maandag kwamen we pas laat aan vanwege de reis en waren we te moe. Ik ben helaas dinsdagavond ontzettend ziek geworden met extreme diarree. Gister had ik hier de hele dag nog een flinke nasleep van maar kon ik wel enigszins op pad. Sinds vandaag ben ik gelukkig weer helemaal de oude. Wij hebben dus alle dagen het niet gezellig gehad helaas en is de laatste keer gebeurd op cyclusdag 17. Maar niks aan te doen ik ga het niet forceren terwijl ik ziek ben. 
@lilo dat heb ik dus precies hetzelfde, vorige cyclus had ik al op CD16 enorme gevoelige borsten en nu ook helemaal niks. Zit nu op CD 21. Jullie alvast een hele fijnd vakantie en geniet ervan! Ik ga morgen weer eens een poging wagen tot snowboarden?
 
Zo te lezen zitten we haast allemaal op het wachtbankje ? ik begin langzaam zenuwachtig te worden, weet niet wanneer nod is, progesteron was op 11-02 op 27.. goede eisprong maar wanneer, ik lees dat dit bij veel mensen een goede waarde is tussen 5-7 dpo maar dan zou ik al overtijd zijn.. ik word nu dus toch langzaam erg zenuwachtig ?
 
Hej allemaal,
Ik heb even niet meegelezen en gereageerd. Ik heb vanochtend mn derde echo gehad.. helaas is alles klein gebleven. Ik baal er zo vreselijk van. Afgelopen dinsdag bij de 2e echo bleek al wel dat ook deze ronde, met de dosering, 2-1-2-1-2, t hem niet ging worden. Ik was en ben er echt door van slag. Met de 5 mg Letrozol had ik 3 follikels die doorgroeide tot mooie groottes. Teveel dus. En nu,  met maar 2 pilletjes minder. Helemaal niets. Alles onder de 10mm. Kortom... de Letrozol gaat niet werken voor mij.  Volgende week heb ik een gesprek met de gyneacoloog om het vervolg te bespreken. Waarschijnlijk worden het spuitjes. Voor nu zit mn hoofd echt te vol met emoties. Om het minste sta ik al te huilen. Pfff. Al die maanden en dan nog geen goede dosering gevonden. Ik vindt t maar pittig. 
Sorry voor mn geklaag?. Toch een fijn weekend gewenst en voor de mensen die op vakantie zijn, geniet ervan! Xx
 
@wilkindje wat spannend, ga je afwachten of testen? We zitten inderdaad allemaal op het wachtbankje haha. Alleen zoals ik al eerder aangaf hebben wij het na dag 17 niet meer gezellig gehad vanwege ziek zijn. Pas weer op niet vruchtbare dagen dus ik hoop dat ik niet net de belangrijkste dag gemist heb. En anders volgende ronde nieuwe kansen. 


@bloemetjeinknop wat ontzettend klote dat deze methode niet heeft gewerkt voor je. Je verwacht toch ergens van wel. Ik snap dat je nu heel emotioneel bent dat is logisch. Hopelijk vinden ze snel het juiste behandelplan. Succes volgende week. Zit je nu al aan de menstruatie opwekkers of nog niet? 
 
Terug
Bovenaan