@Julia, klinkt inderdaad of je eisprong of net geweest is of er snel aankomt. Ik hoop het! Het scheelt inderdaad wel veel met wachten als je het lekker druk hebt. Je dochtertje haar 1ste verjaardag is dan natuurlijk ook nog eens iets heel leuks om druk mee te zijn ?.
Ik zit nu op CD24 en, als mijn berekening klopt, op dag 10 van m'n luteale fase. Over ong. een week zou ik moeten weten of deze ronde een succes is ?. Toch wel weer spannend.
Normaal heb ik op dit punt in m'n lf al wel gevoelige borsten en onverklaarbare krampjes enzo. Zonder de Letrozol duurde m'n lf ook max 12 - 13 dagen, dus ook wel logisch. Nu heb ik nog helemaal nergens last van en dat vind ik eigenlijk wel fijn. Anders ga ik me bij elk dingetje wat ik voel gek zitten maken. Ben wel behoorlijk moe, maar heb de afgelopen dagen veel overgewerkt. Dus is niet zo gek eigenlijk.
Morgen lekker op vakantie! Dat maakt die laatste week afwachten een stuk makkelijker. Heb nu een hele berg tampons en maandverband (bij vorige ronde Letrozol bloedde ik veel meer dan normaal), een doosje Letrozol en een zwangerschapstest in m'n tas. En ik hoop dat ik alleen die laatste hoef te gebruiken ??.