Nou Dames het is me een vakantie wel geweest hoor, zit momenteel in het vliegtuig en hebben bij deze maatschappij tegen betaling internet. Mijn vlucht vanuit ivalo naar Helsinki is goed verlopen. Maar op Helsinki heb ik 2 uur "weer" in een stilstaand vliegtuig gezeten. Ik land over een uurtje in Amsterdam maar dan wel zonder bagage. Er is een staking of was misschien inmiddels ik weet het niet van het grond personeel op Helsinki AirPort. Uiteindelijk na 2 uur te hebben gewacht hebben ze besloten te gaan vliegen zonder bagages van iedereen. Zometeen op Schiphol dus uitzoeken wanneer onze bagage aankomt in Nederland. Wat een vakantie is dit geweest zeg ondanks de mooie momenten. Van omboeken tot niet vliegen vanwege het slechte weer door te vliegen naar een aantal dagen zonder bagage ? verder zit ik momenteel op cyclusdag 27 en heb ik nog totaal niks gemerkt. Vorige maand had ik vanaf CD 16 extreem gevoelige borsten en dacht ik mijn eisprong te hebben gevoeld... mijn vorige cyclus duurde 31 dagen dus in principe zou ik morgen vroeg kunnen testen.
@lilo ik ben benieuwd hoe het bij jou zit, jij moet inmiddels of ongesteld zijn of een positieve test hebben toch?
&wilkindje hoe gaat het met je? Weet je al wanneer je de eerste echo hebt en besef je het al een beetje dat je weer opnieuw zwanger bent na je mk?
@lilo ik ben benieuwd hoe het bij jou zit, jij moet inmiddels of ongesteld zijn of een positieve test hebben toch?
&wilkindje hoe gaat het met je? Weet je al wanneer je de eerste echo hebt en besef je het al een beetje dat je weer opnieuw zwanger bent na je mk?