PCOS, Letrozol

Nou Dames het is me een vakantie wel geweest hoor, zit momenteel in het vliegtuig en hebben bij deze maatschappij tegen betaling internet. Mijn vlucht vanuit ivalo naar Helsinki is goed verlopen. Maar op Helsinki heb ik 2 uur "weer" in een stilstaand vliegtuig gezeten. Ik land over een uurtje in Amsterdam maar dan wel zonder bagage. Er is een staking of was misschien inmiddels ik weet het niet van het grond personeel op Helsinki AirPort. Uiteindelijk na 2 uur te hebben gewacht hebben ze besloten te gaan vliegen zonder bagages van iedereen. Zometeen op Schiphol dus uitzoeken wanneer onze bagage aankomt in Nederland. Wat een vakantie is dit geweest zeg ondanks de mooie momenten. Van omboeken tot niet vliegen vanwege het slechte weer door te vliegen naar een aantal dagen zonder bagage ? verder zit ik momenteel op cyclusdag 27 en heb ik nog totaal niks gemerkt. Vorige maand had ik vanaf CD 16 extreem gevoelige borsten en dacht ik mijn eisprong te hebben gevoeld... mijn vorige cyclus duurde 31 dagen dus in principe zou ik morgen vroeg kunnen testen.
@lilo ik ben benieuwd hoe het bij jou zit, jij moet inmiddels of ongesteld zijn of een positieve test hebben toch?

&wilkindje hoe gaat het met je? Weet je al wanneer je de eerste echo hebt en besef je het al een beetje dat je weer opnieuw zwanger bent na je mk?

XxLara: wauw wat een avontuur zeg ? hopelijk niet erg belangrijke dingen in je bagage die je de komende dagen echt nodig hebt? Pff nu lekker bijkomen.
ja met mij gaat het goed, ik heb de eerste echo staan voor 16-03 bij fertiliteit ben dan 7+2 (denk ik) en als dat goed is 26-03 bij verloskundige in het ziekenhuis ☺️
Het voelt heel onwerkelijk en ben soms echt bang en geloof het gewoon niet, heb tegen de avond echt wel steeds krampen, constipatie, opgezette buik, jeuk aan me buik, zo moe en een zeer positieve test ? maar soms geloof ik echt dat het nu goed is en soms denk ik ja waarom zou het nu wel goed zijn, pff maar afwachten tot de echo ?

Goedemorgen!
@lara wat een verhaal! Haha je hebt iedergeval genoeg aan je hoofd gehad dus de wachtdageb zullen voorbij gevlogen zijn ? maar fijn dat je weer bijna thuis bent kan me voorstellen dat zo een reis veel energie kost! Je zei gister dat je op CD27 zit en vorige keer CD31 was is het dan niet wat te vroeg  vandaag op CD28 te testen? Dan is het straks zo een teleurstelling als de test nog niet positief is terwijl je misschien wel zwanger bent of kan je dat goed handelen? Ben wel heeeeel benieuwd hoor!! Hoop het zo voor je! ? 
@Wilkindje wat spannend! Ik begrijp je gevoel heel goed, hopelijk gaan de dagen een beetje snel en zie je dan een mooi knipperlichtje van het hartje op de echo ? 

ik zit nu op CD25, dus nog even geduld... alleen last van nog steeds afscheiding en wat gevoelige tepels verder niets.. ben benieuwd! 

@wilkindje zitten wel dingen bij eigenlijk dagelijks gebruik maar goed.. het is niet anders. Even afwachten wanneer de koffers terecht zijn. Een voordeel is dat ik vandaag niet aan een berg was hoef te beginnen? ik snap dat het soms heel onwerkelijk voelt. Hopelijk gaat de komende tijd heel snel en is het zo 16-3.
@juliato ik heb testen die 6 dagen voor verwachte menstruatie zouden kunnen. Hmzz ja ik weet het niet misschien toch net te vroeg om te testen en toch nog even afwachten dan... ik heb voor de rest nergens last van deze maand. 

@lara ik snap heel goed je nieuwsgierigheid hoor! Maar weet uit ervaring dat als je te vroeg test en het is negatief terwel je uiteindelijk wel zwanger bent net zonde is van je positiviteit en stress wat je dan krijgt.. Pff spannend hè deze dagen!! Snap goed hoe je je voelt.. 

@juliato ja heel spannend. Hoelang duurde jou cyclus de laatste x? Omdat er nu ook geen progesteronwaarde bij mij geprikt is deze maand en ik dus niet het gevoel of symptomen van zwangerschap heb of ook geen gevoel dat er een ongesteldheid aan zit te komen, denk ik als de medicatie deze maand maar aan geslagen is? 

Hi all,
Afgelopen week bleek dus dat Letrozol voor mij niet gaat werken. Vanmorgen had ik een afspraak met de gyneacoloog. Ik ga over op spuiten. FSH-spuitjes. Best intensief. Va cd3 begin je met spuiten tot de follikel groot genoeg is en dan zet je een spuit om een eisprong op te wekken. Tussendoor meerdere echo's. Ook moet er een röntgenfoto gemaakt worden van mn baarmoeder. Dan wordt er een bepaalde vloeistof in mn baarmoeder gespoten om te kijken of alles goed is. (Mn eileiders niet verstopt zijn etc.) Dat doen ze om zeker te weten dat alles goed is. En ik niet voor niks loop te spuiten straks. Kortom... spannend. Wel met vertrouwen maar toch ook nog wel zenuwen. Volgende week krijg ik een prik instructie. En ik begin met de medicijnen op cd3. Dus nu wachten op mn menstruatie. De spuiten liggen inmiddels klaar in de koelkast ?. 
@Lilo, bedankt voor je lieve woorden. Het heeft me even tijd gekost om het allemaal weer op een rijtje te krijgen. T was zo'n bummer. Na het gesprek van vandaag durf ik weer vooruit te kijken. Wel met wat terughoudendheid. Iets reserves inbouwen werkt wellicht wat beter voor me:).

@juliato ik heb toch getest, kon het niet laten. Test was negatief. De teleurstelling viel mee want ik had het deze maand ook niet verwacht op een of andere manier. Maar goed of ik uiteindelijk te vroeg getest heb of ongesteld word is nog even afwachten. Vind het allemaal wel kang duren hoor. Gebruik die rot medicatie nu al zoveel maanden. Ook heb ik gelezen dat de meeste in de eerste 3 maanden zwanger raken met medicatie. Nou de 3 maanden ben ik allang verstreken. 

@bloemetjeinknop wat ontzettend klote dat de letrozol niet de juiste behandeling voor je is. Ik snap dat je je er heel rot om voelt, fijn dat je na het gesprek van vandaag weet vooruit durft te kijken. Links of rechtsom komt het uiteindelijk goed. Dat moet je proberen vast zien te houden. Dat is makkelijk gezegd want zelf heb ik dus ook steeds meer het gevoel dat ik meer nodig gaaf zijn bij ons dan letrozol. 

Terug
Bovenaan