PCOS, Letrozol

@wilkindje wat spannend, ga je afwachten of testen? We zitten inderdaad allemaal op het wachtbankje haha. Alleen zoals ik al eerder aangaf hebben wij het na dag 17 niet meer gezellig gehad vanwege ziek zijn. Pas weer op niet vruchtbare dagen dus ik hoop dat ik niet net de belangrijkste dag gemist heb. En anders volgende ronde nieuwe kansen. 


@bloemetjeinknop wat ontzettend klote dat deze methode niet heeft gewerkt voor je. Je verwacht toch ergens van wel. Ik snap dat je nu heel emotioneel bent dat is logisch. Hopelijk vinden ze snel het juiste behandelplan. Succes volgende week. Zit je nu al aan de menstruatie opwekkers of nog niet? 
 
OMG!!! Ik kan het haast niet geloven zo snel na mk ? heeel blij maar heeel bang, gaat het nu dan wel goed, mag ik dit kindje wel houden, maar voor nu ben ik gewoon weer zwanger!! ? 
https://www.mupload.nl/img/wojm1buu9ynt.jpeg
 
@wilkindje omg wat bijzonder, het is je zo gegund... heb je ook gevoeld dat je opnieuw zwanger was op merkte je totaal niks? Zo bijzonder dat je zonder medicatie direct weer zwanger bent geraakt. Heel blij voor jullie ☘️ Hoevaak maakte jullie het gemiddeld gezellig tijdens de eisprong of deed je echt enkel inseminatie dan? Ik kan me echt niet voorstellen hoe het voelt om een positieve test in handen te hebben
 
Wilkindje wat een super goed nieuws! Ik lees hier stiekem nog een beetje mee en hoopte al dat ik dit nieuws van jou mocht lezen. Het is je gegund, gefeliciteerd! Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt en ondanks je miskraam er nu toch goed van kan genieten.  Heel veel geluk gewenst!
 
XxLara: ik had wel een voorgevoel zowel ik gister schreef dat het toch wel moest komen, maar geen bruinverlies wat normaal 2 dagen ervoor al was, en krampjes, constipatie en slijm (normaal brokkelig voor nod nu wel dik maar gewoon wit ?)
ik heb werkelijk geen idee wanneer mijn eisprong nu was ? we hebben het zaterdag 01, dinsdag 04, zaterdag 08 en zondag 09 gedaan, ik was al bang dat ik hem miste ? en waarschijnlijk precies vandaag nod, zondag hadden we het geprobeerd en daarna zaad ingebracht ? vorige ronde dat het lukt op de dag van de smiley gezellig gehad en de dag erna (ovulatie) ingebracht met concreive plus.. wel ook om de dag ervoor gezellig gehad ☺️
gebruiker: wat ontzettend lief dat je daar nog aan denkt ? hoe gaat het nu met jou? 
 
@wilkindje zou je dan de 8e / 9e je eisprong ook gehad hebben als je een cyclus hebt van 28 dagen dan en lf van 14 dagen. In ieder geval het is fantastisch nieuws ☘️ 
 
@wilkindje, van harte gefeliciteerd!! Super joh!! Hopelijk gaat het deze keer gewoon allemaal goed! Ik zal voor je duimen.
 
@XxLara, nee. Heb geen medicijnen meegekregen. Ik moet eind volgende week terug en dan zal ik verder horen hoe of wat. Er zal weinig 'op te wekken' zijn qua ongesteldheid want er was niks... de eerste ronde met letrozol (2.5mg) groeide er ook niets.  En toen was ik ook amper ongesteld. 2x wat bruin verlies van slijm/bloed. 
We gaan het zien... ben heel benieuwd. 
 
Terug
Bovenaan