PCOS, Letrozol

Goedemorgen!
@bloempjeinknop ik begrijp je gevoel hoor en fijn dat je langzaam aan weer voorzichtig vooruit durft te kijken, balen dat letrozol niet werkt voor jou maar des te fijner dat er meerdere wegen naar Rome gaan en wellicht is dit wel de manier voor jou.... houd hoop hoor!!! Uiteindelijk is het het wachten en de frustratie en de traantjes die gevloeid hebben allemaal waard! Fingerscrossed! 

@Lara ah logisch dat je het niet kon laten het is zo moeilijk dat afwachten.... wel balen dat het negatief was maar het zegt nog niets..l ik had bij mijn dochter ook 2x negatief getest en toen was die ineens toch echt dik positief. dus het kan écht! Probeer je cyclus duur van vorige keer aan te houden dus na 31 weer te testen.. en houd ook hoop hoor, in mijn omgeving zijn er ook stellen die na een jaar op de natuurlijke manier met een regelmatige cyclus pas zwanger zijn geraakt.. dus na 3 maanden zwanger is denk een fabeltje ? komt goed meis kop op ? 

@juliato ik kon het echt niet laten nee, maar goed net wat je zegt het zou best te vroeg kunnen zijn. Ergens ben ik bang dat de medicatie deze keer niet aan is geslagen. Ik vind het zo typisch dat ik andere keren van alles voelde ( zoals pijnlijke borsten, vollere borsten , opgeblazen buik, steken) en nu dus gewoon helemaal niks. Ik zit nu op cyclus dag 29, dus het kan nog. Ik moet uiterlijk volgende week donderdag ongesteld worden anders moet ik contact opnemen met de gynaecoloog. Op welke CD zit jij nu momenteel? En welke dag word je normaal ongesteld?
@lilo je houd ons wel in spanning hoor! Je bent natuurlijk volop aan het genieten van je vakantie. Ik wacht in spanning af wat jou resultaat is. 

Hoi allemaal, 

Graag zou ik met jullie mee willen praten, volg jullie eigenlijk al een tijdje. 
Wij zijn vanaf dec 2018 al bezig met onze kinderwens en sinds 7 feb dit jaar is er bij bij ook PCOS geconstateerd en zit nu in mijn eerste ronde met Provera en Letrozol. Provera 5 mg heeft niet geholpen bij bij, daarna 10 mg gekregen en hierdoor is er wel een menstruatie opgewekt gelukkig. Nu nog 2 tabletten Letrozol te gaan en dan eind volgende week een echo om te kijken of dit gewerkt heeft. 

Spannend allemaal en benieuwd of het dan al wat gedaan heeft! :)  

@Lara waardeloos hè die onzekerheid! Ik weet wel dat elke ronde je andere "symptomen" kan hebben dus het is echt afwachten.... ik duim nog steeds hard met je mee hoor!! 

Ik zit nu op cd26 dus word ook spannend... hier wel wat symptomen als veel afscheiding, afentoe krampen of steken en gevoelige tepels, ik mag er dus hopelijk wel vanuit gaan dat deze ronde is aangeslagen, alleen dan zal ik al blij zijn.. vind het toch spannend altijd zo een eerste ronde, zeker omdat alles zo mega lang duurt voordat er überhaupt een ronde voorbij is etc. Je geduld wordt behoorlijk op de proefgesteld?
Ik heb geen idee hoelang deze cyclus zal zijn, hiervoor werd ik nooit spontaan ongesteld en dit is eigenlijk meteen de eerste keer dat er plotseling een spontane menstruatie was waardoor ik meteen kon starten met clomid 50mg zonder eerst primolut te hoeven slikken dus dat was wel fijn, daar wordt ik namelijk behoorlijk onrustig van haha
ik denk dat ik dinsdag ochtend op cd30 een test ga proberen als ik dan nog niet ongesteld ben natuurlijk :)

@Sil, welkom! Jullie zijn zo te horen ook al behoorlijk lang onderweg. Hopelijk slaat de medicatie snel aan en komt jullie wens snel in vervulling, jij zit nu dus op cd6 als ik het goed heb? Heb je erg last van de bijwerkingen? Succes iedergeval! En praat indd gezellig mee!

@Sil welkom, gelukkig ben je nu wel ongesteld geworden. Heb je last van bijwerkingen van de Letrozol en met hoeveel mg ben je gestart? Waarschijnlijk 2,5 mg? Spannend! Hoop dat je een goede eerste echo hebt.
@juliato het is inderdaad nog even afwachten, ik denk dat ik morgen nog een keer een test doe. Dan zit ik op CD 30, als deze dan negatief is denk ik wel dat ik er vanuit mag gaan dat ik niet zwanger ben. Dan hopelijk wel binnen 5 dagen ongesteld...echt zo spannend en soms zenuwslopend. Ik merk nu ik terug ben van vakantie er weer veel mee bezig ben. Ik hoop voor jou dat jij volgende week positief nieuws hebt en je niet ongesteld word?

@Julia,  ik zit op cd 25. Ook allerlei kwaaltjes: zere en harde tempels, buikkram, moe. Ik denk dat ik ook rond cd 30veen test doe. Zo spannend. 
@sil, welkom! Hoe voel je je bij de letrozol. Best hoog 10 mg. Ik heb 5 mg geslikt, werd daar heel moe van.

@JuliaTo Wij zijn inderdaad al een tijdje onderweg, moesten perse 1 jaar wachten voor we naar huisarts mochten. Had zelf al het idee dat het niet helemaal goed zat, omdat ik in dat jaar maar 2x ongesteld was geworden. Ik zit vandaag op CD5, volgende week vrijdag CD12 en dan heb ik me eerste echo!

@XxLara en @Magreet Met Letrozol ben ik gestart met 2,5 mg inderdaad, hopelijk is dit voldoende. Van Provera werd ik wel moe had ik het idee of het was toeval en nu Letrozol alleen wat hoofdpijn en buikpijn. Dus dit valt gelukkig wel mee allemaal! Hebben jullie veel last van de bijwerkingen?

@sil: van de provera was ik echt niet lekker, moe en koortsig. Van de letrozol alleen heel moe en hangerig. Spannend je eerste echo. Ik duim voor jullie!

Terug
Bovenaan