Goedenavond allemaal!
Ik ben vanmiddag thuisgekomen van vakantie. Had even bewust onbewust niet veel op m'n telefoon en op dit forum gekeken. Vandaar dat ik nergens op gereageerd heb. Sorry @Lara

. Zo te lezen heb jij een heel interessante terugreis gehad. Ik hoop heel erg dat je gewoon te vroeg getest hebt nu. En anders dat de Letrozol wel aangeslagen is deze ronde.
Ik ben, helaas, dinsdag toch weer ongesteld geworden. Dus donderdag weer begonnen met de Letrozol. Ik ben alleen door allerlei gestress gisteren vergeten de pilletjes in te nemen ?. Niet zo handig en geen idee wat dat voor deze ronde gaat betekenen. Dus bel maandag de poli maar en stel voor de zekerheid m'n verwachtingen alvast bij. Heb ze vandaag wel weer netje geslikt.
@Bloemetje, ik snap dat je op het moment toch nog gemengde gevoelens hebt. Het is fijn dat je wel door kan met een traject, maar dit is toch wel nog een stapje heftiger dan 5 dagen per cyclus pilletjes slikken.
@Wilkindje, goed dat je nu een afspraak hebt staan voor een echo. Dan is er in ieder geval een einde in zicht wat betreft je onzekerheid. Zo heftig dat je heen en weer geslingerd wordt tussen je blijdschap en angst. Heel veel sterkte nog. Ik duim voor je?

@Julia, voor jou ook weer heel spannend die laatste wachtdagen. Ik ben heel benieuwd en duim voor je. ?
@Sil en @Mx welkom in de groep. Toch weer mooi hoe gelijk en ook weer anders jullie verhalen en ervaringen zijn in vergelijking met die van de rest hier. Naar dat jullie ook de diagnose PCOS gekregen hebben. Ik hoop dat het Letrozol traject jullie wensen wel kan laten uitkomen.