XxLara: idd. Super kut dat de Letrozol m niet gaat worden. Maar ik moet zeggen. Nu ik een aantal dagen verder ben, voel ik ook wel een berusting dat het nu eenmaal zo is. Hoe gaat het nu met jou? Ik hoop dat het spuiten of andere medicatie jou bespaard blijft en dat de letrozol gewoon gaat werken?.
Juliato: tis echt een rollercoaster hè, van hoop, naar veel hoop, weer terug bij af.. We houden moed. Soms duurt het een aantal dagen voor je weer een heldere kijk hebt op alles. Maar dat mag ook

. Ik vindt t super fijn dat ik af en toe even hier kan luchten en dat ik zoveel lieve woorden lees van vrouwen die snappen waar je doorheen gaat❤.
Lilo, ook jij bedankt voor je lieve, opbeurende woorden!
Heeft iemand van jullie al eens een baarmoeder foto gehad (röntgenfoto)? Dat ze vloeistof in de baarmoeder spuiten en zo zien of alles is zoals het hoort? Zo ja.. doet dat pijn?
Morgen heb ik nog even een gesprekje bij mn huisarts. Ik vetrouw haar en vindt t prettig om even bij te praten en de eventuele risico's door te nemen. Van het spuiten of zo'n röntgenfoto. In het ziekenhuis zat vorige week de vaart erin. Dus ik stond zo weer buiten?. Even wat extra info is wel fijn. En dan woensdag krijg ik een prik instructie. Het voelt heel tegenstrijdig om mezelf te prikken. Dus hopelijk valt het mee. Mijn wederhelft gaat ook mee. En die kan het, als ik het zelf te lastig vindt, dan ook leren?.