PCOS, Letrozol

@lilo ergens ga ik er maar gewoon vanuit nu dat er geen menstruatie meer komt en ik af moet wachten wat de gynaecoloog zegt donderdag. Of het moet ineens heel snel komen. Mocht ik wel ongesteld worden dan zou ik wel een erg late eisprong gehad hebben. Ga jij deze maand nog gebruik maken van clean blue ovulatietesten? 

Apart dat je nu al allerlei symptomen hebt, misschien heb je inderdaad nu wel eerder een eisprong. Hoelang heeft je laatste cyclus geduurd? Vrijdag met de echo heb je vast meer duidelijkheid?

Ik ben vandaag helaas ongesteld geworden op cd29. Gelijk maar naar de apotheek  gegaan met een nieuw recept letrozol. Morgen ophalen en donderdag weer beginnen...........
Teleurgesteld, maar aan de andere kant blij dat deze ronde helemaal heeft gewerkt: goede eicel rijping, een eisprong en ongesteld.  Dat laatste hopelijk voor het laatst voorlopig.

Goedemorgen!
@margreet balen dat je ongesteld bent geworden maar indd fijn dat deze ronde zn werk heeft gedaan! Op naar de hoopvolle volgende :)
@lilo wat apart he? Misschien indd een vroege eisprong? Wel fijn dat je die echo's hebt dan heb je meteen meer duidelijkheid 
@lara hoe voel jij je nu op dag 34? 

Ik kon het vanmorgen niet laten om te testen en was negatief, geen idee of het te vroeg is want zit nu op cd 31 en het was een gewone test maar ergens ook bang dat het niet is aangeslagen.... 

JuliaTo: balen zo'n witte test ? het kan natuurlijk ook zijn dat de menstruatie wichtige pijn in de avond van cd29 de innesteling was, dan ben je met een normale test wellicht echt te vroeg.. ik raad de Kruidvat 2v5€ of de Action early aan en nog een dag of 2 geduld dan zit je na je vermoedelijke nod ☺️ Had je rond cd17/18 naast de steken enzo ook vruchtbaarslijm of heb je dat niet opgemerkt deze ronde? 

@wilkindje echt balen indd als je zo een test in je hand hebt dan heb je meteen even een rot gevoel en baal je gewoon... dat slijm had ik ook rond cd17/18 wel minder dan vorige maand.. nu vooral witte afscheiding en nog steeds menstruatie gevoel dus er zit wel iets te werken maar of het ook voldoende doet? 

Dit gevoel heb ik namelijk ook wel eens gehad toen we nog niet aan de hormonen zaten en gebeurde uiteindelijk ook niets... 
twijfel wel of ik al de gyn moet bellen, zo dag is dag 35 en als er dan nog niets gebeurd is wil ik natuurlijk meteen starten met primolut zodat we door kunnen met de volgende ronde.. vrijdag ben ik ook vrij dus kan ik het eventueel vast ophalen allemaal 
Toen we trouwens de eerste keer probeerde zwanger te raken sloeg clomid 50mg ook niet aan en ben ik bij de tweede ronde clomid 100mg zwanger geraakt van onze dochter vandaar toch ergens het stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt dat deze ronde niet is aangeslagen ?

Ik heb trouwens volgende week vrijdag een afspraak in het ziekenhuis bij de gyn maar om tot dan te wachten om pas te starten met weer primolut en hogere dosis vind ik echt "zonde" tijd... het duurt allemaal al zo lang, zeker als je steeds tot dag 35 moet wachten met 1 ronde .. 

@juliato lief dat je het vraagt. Hier nog steeds geen ongesteldheid te bekennen. Een test doe ik morgen voor de zekerheid nog even voor ik de gynaecoloog spreek, dit zal je namelijk wel vragen of ik dat nog gedaan heb. Ik had ook optijd gebeld voor een belafspraak puur omdat ik gewoon voel dat er niks gaat komen. Net wat je zegt 35 dagen is al lang genoeg om te wachten..
@margreet balen dat je ongesteld bent geworden, hopelijk heb je volgende ronde meer geluk. Je hebt wel een mooie aan cyclus dagen dat is dan weer positief

@Lilo, ik heb gelukkig een goed gesprek gehad bij de ha. Ik sta dr helemaal gerust in nu. 
Ik heb net de prik instructie gehad. Phoeeee... had het even heeeel warm toen ik met die naald boven mn buik hing en ik daadwerkelijk moest (oefen) prikken. Ik heb geloof ik 4x opnieuw afgeteld. Maar... tis gelukt?. Het is prima te doen. Nu wachten op mn ongesteldheid of blind beginnen volgende week. Maar daar krijg ik nog een terugkoppeling over. 
@Magreet, balen dat je ongesteld bent geworden! Echt een bummer. Hopelijk heb je de volgende ronde meer geluk?.
@Julia, dat wachten steeds is vervelend he! Je wil gewoon door. Het fijnste zou zijn gewoon ongesteld worden. En anders maandag gelijk door met de primolut. Ik zou gewoon bellen.. 
Xxlara, rot zeg dat je nog steeds niet ongesteld bent! Pff... Hopelijk ook voor jou gauw meer duidelijkheid!

Terug
Bovenaan